ما اه،ی را برای سهم و حجم بازار تعیین می کنیم، اما حقیقت صادقانه این است که ما نمی نشینیم و درباره اینکه چگونه هیوندای یا میتسوبیشی یا فورد را ش،ت داده ایم صحبت کنیم.
او افزود: «بله، ما از جایی که میخواستیم باشیم، جلوتر هستیم».
با این حال، مدیر عامل کیا استرالیا، دیمین مردیت، اصرار دارد که هیچ جنگ داخلی بین برندها برای برتری در فروش وجود ندارد.
کیا امسال برای اولین بار از رقیب کره ای بزرگتر خود – و سهامدار اصلی – هیوندای در مسابقه فروش استرالیا پیشی خواهد گرفت.
ده سال پیش، سهم بازار کیا در استرالیا (2.6 درصد) کمتر از یک سوم سهامدار اصلی هیوندای (8.5 درصد) بود.
هیوندای
بیا دیگه
2022 YTD
68911
72700
2021
72,872
67964
2020
64,807
56,076
2019
86104
61,503
2018
94,187
58,815
2017
97,013
54,737
2016
101,555
42668
2015
102004
33736
2014
100,011
28005
2013
97006
29778
تنها تویوتا (214,776) و مزدا (87,218) جلوتر از برند کره ای که به سرعت در حال رشد است، قرار دارند که به این ترتیب برای اولین بار برای پایان دادن به سکو آماده شده است.