او گفت: “در مورد همین است، بله.”
تقاضای قوی وجود دارد [in Australia]، اما ما در حال رقابت با سایر بازارهایی هستیم که مقررات CO2 دارند. بنابراین، ما از آنچه می تو،م به دست آوریم خوشحال خواهیم شد.
“[But] آیا Niro Plug-in Hybrid را برمی گرد،م، احتمالاً نه.”
نسل قبلی PHEV کمتر از 10 درصد از فروش کلی را به خود اختصاص داد، بنابراین قابل درک است که چرا بخش محلی نمیخواهد تولید محدود را برای تنوع کم تقاضا در اولویت قرار دهد – اگرچه نسخه PHEV را برای فروش در اینجا تایید کرد.
دیمین مردیت، مدیر عامل محلی کیا، به این موضوع گفت CarExpert او از حجم فعلی نیرو جدید – و خودروی هدفمند نیرو پ، (PBV) – راضی است، اما نشان از بازگشت نیرو پلاگین هیب، نداشت.
بیشتر: قیمت و مشخصات کیا نیرو
بیشتر: همه چیز کیا نیرو
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/kia-niro-phev-unlikely-to-return
رقم 207 ثبت نام ماهانه اکتبر نیز 76.9 درصد بهبود یافته است. سهم بازار نیرو در سال 2022 بیش از دو برابر شده و از 0.5 درصد به 1.1 درصد از بخش SUV های کوچک رسیده است.
برو استرالیا از استقبال محلی از نسل جدید “بسیار خوشحال” است نیرو کراس اوور، اما نسخه پلاگین هیب، بعید است دوباره به سری استرالیا بپیوندد.
قیمت کیا نیرو هیب، از 44380 دلار شروع میشود، قبل از هزینههای داخل جادهای برای مدل پایه S، و به 50030 دلار بهعلاوه در جادهها برای GT-Line پیشرفته میرسد. در همین حال، Niro EV از 65300 دلار برای S و 72100 دلار برای GT-Line شروع می شود.
مدیر کل برنامهریزی محصول، رولاند ریورو، نیز تکرار کرد که عرضه محدود در استرالیا عمدتاً به اولویت بازارهای جه، با مقررات سختگیرانه انتشار گازهای گلخانهای است – چیزی که قبلاً نشنیدهایم.
آقای مردیت افزود که رقم اولیه نشان داده شده 100 تا 150 دستگاه در ماه از نیرو جدید در هر دو مدل هیب، (HEV) و EV برای بازار ما دقیق است.
Niro و Niro Plus جدید اخیراً ثروت این پلاک را در استرالیا افزایش داده اند، با رقم اکتبر سال تا به امروز (YTD) 1118 واحد که نسبت به دوره ژانویه تا اکتبر 2021 رشد 117.1 درصدی را نشان می دهد.
آقای مردیت گفت: “ما از اعدادی که انجام می دهیم بسیار خوشحالیم.”