گروه هیوندای در سال جاری فناوری خودران سطح 3 را معرفی می کند
گروه موتور هیوندای در جریان رویداد «باز ، قفل عصر نرمافزار» اعلام کرد که سیستم HDP سطح 3 ابتدا در کره ج،ی معرفی میشود و سایر مناطق مانند اروپا و ایالات متحده بعداً آن را دریافت خواهند کرد.
گروه موتور هیوندای در توسعه فناوری رانندگی خودکار سطح 3 تنها نیست، زیرا شرکتهای خودروسازی مانند مرسدس بنز، استلانتیس، بیامو و هوندا در حال حاضر سیستمی را در اختیار دارند یا قصد دارند به زودی آن را راهاندازی کنند.
این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال توسعه یک کنتر، یکپارچه نسل سوم است که به تولید انبوه وسایل نقلیه رانندگی خودکار سطح 3 کمک می کند.
رباتا،ی هیوندای آیونیک 5
از دیگر اعلامیههای قابل توجه گروه موتور هیوندای در رویداد «باز ، قفل عصر نرمافزار» میتوان به معرفی دو پلتفرم جدید خودروی الکتریکی (EV) در سال 2025 و برنامهاش برای ارائه بهروزرس،های نرمافزاری OTA (OTA) برای همه خود اشاره کرد. وسایل نقلیه تا سال 2025
اگر مشکلی وجود داشته باشد که سیستم نمی تواند از عهده آن برآید، یا اگر پایان سفر خودران نزدیک شود، خودرو از راننده می خواهد که مسئولیت را بر عهده بگیرد.
بیشتر: ماشین من چقدر مستقل است؟ سطوح خودر، توضیح داده شده است بیشتر: همه خودروهای گروه هیوندای تا سال 2025 از به روز رس، OTA پشتیب، می کنند بیشتر: اوبر رباتا،ی Ioniq 5 را برای «میلیونها مشتری» در ایالات متحده مستقر میکند
رباتا،ی Ioniq 5 دارای فناوری رانندگی خودکار سطح 4 است، به این م،ی که وسیله نقلیه به طور پیشفرض رانندگی میکند و میتواند در تمام موقعیتهای جادهای که برای کار در آن طراحی شده است، خود را کنترل کند.
این شرکت به هیچ گونه قصدی برای ارائه ویژگی Down Under اشاره نکرده است.
این گروه همچنین در حال توسعه خلبان پارک از راه دور (RPP) برای رانندگی خودکار سطح 3 است.
،س G90
این شرکت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای راه اندازی رباتا،ی هیوندای آیونیک 5 برای Uber و Lyft در ایالات متحده در سال آینده است که با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مش، Motional توسعه یافته است.
را گروه موتور هیوندای اولین وسیله نقلیه خود را با فناوری رانندگی خودکار سطح 3 امسال در کره ج،ی
رئیس گروه موتور هیوندای از مرکز رانندگی خودمختار Woonjun گفت: «امسال، گروه از یک Pilot رانندگی پیشرفته در بزرگراه (HDP) روی ،س G90 استفاده خواهد کرد که یک فناوری سطح 3 برای رانندگی خودکار بر اساس نسل دوم کنتر، مجتمع است. جانگ.
سیستم HDP از دوربینها، رادار و واحدهای LiDAR نصب شده بر روی خودرو برای رانندگی مستقل استفاده میکند.
این فناوری ابتدا در صفحه نمایش داده می شود ،س G90 سدان پرچمدار، که در استرالیا ارائه نمی شود.
این کنترلکننده از نیمههادیهای با کارایی بالا استفاده میکند و پایهای را برای فناوریهای رانندگی خودکار سطح 4 و سطح 5 ایجاد میکند که در آینده معرفی خواهند شد.
در این مرحله مشخص نیست که چه ،ی مسئول هرگونه تصادف در هنگام رانندگی و فعال شدن سیستم سطح 3 خواهد بود.
تیزر خودروی هدفمند کیا
رانندگی خودکار سطح 3 به این م،ی است که راننده می تواند در موقعیت های خاص مانند بزرگراه ها و ترافیک، دست های خود را از روی فرمان بردارد و حتی چشمان خود را از جاده بر دارد.