یاماها R125 مدل 2023 که جایگزین آ،ین نسل بدنه است، طراحی الهام گرفته از R7 دارد که در R15 V4 نیز دیده می شود.

در هند، YZF-R15 V4 نمونه ای درخشان از یک سوپراسپرت کم ظرفیت است. علیرغم روپیه سنگین آن 1.8 میلیون به روپیه بر،ب قیمت 1.93 لک (سابق) R15 V4 در سپتامبر 2022 کمتر از 10000 دستگاه فروخته شد. به دلیل عدم وجود رقیب مشابه از سوزوکی و هوندا، R15 V4 برتری خود را دارد. یاماها R125 نیز شناخته شده است.
ستاره نمایش برای یاماها R125 جدید باید صفحه نمایش 5 اینچی TFT آن باشد که پرچمدار R1 این شرکت از آن بهره می برد. به نظر می رسد این نمایشگر بسیار لو، تر از نمایشگر LCD ارائه شده قبلی است. بر اساس وضعیت سواری، سوارکار میتواند بین تمهای «خیابان» و «مسیر» انتخاب کند. این صفحه نمایش دارای تایمر دور، نشانگر موقعیت دنده، اتصال گوشی هوشمند از طریق بلوتوث و بسیاری موارد دیگر است. آیا این نمایشگر به R15 با مشخصات هند میرسد؟ فقط زمان می تواند بگوید.
مشخصات و ویژگی ها
یاماها از زم، که به یاد میآورم، موتورسیکلتهای عملکرد محور را با محوریت مسابقهای پیش میبرد. یاماها که یکی از “چهار بزرگ” ژاپنی است، به خاطر سری ماشینهای اسپرت YZF-R معروف است. حتی با وجود اینکه دیگر R6 درخشان را دریافت نمی کنیم، محدوده YZF-R یاماها همچنان قوی است و طرفداران زیادی دارد.
اگر صحبت از موتور آن شد، این یک موتور 125 سی سی مطابق با EURO5 است که مانند R15 V4 VVA (فعال سازی متغیر سوپاپ) را دریافت می کند. این موتور 15 ، بخار در 9000 RPM و 11.5 نیوتن متر در 8000 RPM تولید می کند و به یک جعبه دنده 6 سرعته متصل می شود. قطعات چرخه شامل دوشاخه های KYB 41 میلی متری USD در جلو و تک شوک در عقب است.
یاماها R125 2023 دارای کنترل کشش، لغزش و کلاچ کمکی، ABS دو کاناله و حتی شیفتر سریع اختیاری است. یاماها برای اینکه ،بندگی بیشتری داشته باشد و بیشترین بهره را از این موتور 125 سی سی داشته باشد، تایرهای میشلین پایلوت استریت را با ابعاد 100/80-17 در جلو و 140/70-17 در عقب عرضه کرده است.

لنگر انداختن روی این دستگاه پیست دیسک 292 میلی متری جلو و 220 میلی متر دیسک عقب است. یاماها R125 جدید دارای کالیپرهای ترمز شعاعی است. احتمالاً قیمت آن در سال 2023 فاش می شود. هنوز مشخص نیست که یاماها قصد دارد آن را به سواحل ما بیاورد یا خیر. ما آرزو می کنیم که آنها انجام دهند.
منبع: https://www.rushlane.com/2023-yamaha-r125-debuts-with-new-design-tft-display-12452604.html
وقتی حقایق را بیان میکنیم، همه به اتفاق آرا میتو،م موافق باشیم که R15 کاملاً تماشاگر است. دارای یک فاسیای تیز است که از دوچرخه های بزرگ یاماها الهام گرفته شده است. برای یک موتور سیکلت پر شده، طراحی یک عامل اصلی تعیین کننده است. باید درست باشد. اشتباهات منجر به فروش ضعیف خواهد شد، چیزی که در سوزوکی Gi،er SF 150 و 250 بسیار مشهود است.
از تیم نارنجی، ما RC 125 را داریم که هزینه آن 100 روپیه است. 1.85 lakh در هند و همچنین در اروپا و سایر بازارهای جه، ارائه می شود. ماشینهای سوپراسپرت 125 سیسی به دلیل سبک بودن، به ،وان یک دوچرخه مبتدی درخشان ظاهر میشوند تا بازی یک سوارکار را در موتوراسپرت تقویت کنند. یاماها موتور اروپا برای پاسخگویی به این بازار، مدل 2023 YZF-R125 را معرفی کرده است.
یاماها R125 2023 معرفی شد
یاماها با طراحی R15 V4 اشتباه نکرده و آن را در R125 گنجانده است. پیش از این، R125 بدنه R15 V3 را دریافت می کرد و به راحتی R125 V3 نامیده می شد. با این بهروزرس،، R125 اکنون LED DRLهای خیرهکننده، بدنه تغییر شکل یافته و چراغ جلو پروژکتور LED دو کاره دارد که جذابیت زیادی به دوچرخه میدهد. چیزی که مخاطب هدف از آن ناراحت نخواهد شد.