هر دو R7 و MT-07 دارای صفحه نمایش TFT شیک تر با قابلیت های زیادی هستند. اجزای دیگر شامل تنظیم ترمز دیسکی دوگانه 298 میلی متری و 245 میلی متری جلو و عقب، ،تیک های 120/70-17M جلو و 180/55-17M در عقب و م،ن سوخت 14 لیتری است. وزن با MT-07 فقط 184 کیلوگرم است، در حالی که وزن R7 188 کیلوگرم است.
پیشنهادات یاماها با وزن متوسط مانند R7 و MT-07 دو سیلندر خود را از دست داده اند، طبیعت دور بالا و شخصیت زیادی را از دست داده اند. اما 73.4 ، بخار قدرت در 8750 RPM و 67 نیوتن متر گشتاور در 6500 RPM که از موتور دوقلوی موازی 689 سی سی آنها تولید می شود، قابل تمس، نیست. این موتور دارای جعبه دنده 6 سرعته نیز می باشد.
از بین این پنج خودرو، یاماها R3 و MT-03 به ،وان جذابترین پیشنهاد برای بازار هند معرفی میشوند و جان تازهای به بخش یک چهارم لیتری میبخشند.
انجمن موتورسواری هند مدتهاست که مشتاقانه منتظر است تا تعدادی موتورسیکلت خاص را از تیم بلو دریافت کند. چه باور کنید چه نه، یک موتور سیکلت پر 150 سی سی پرچمدار فعلی یاماها برای هند است. پس از گذشت سالها، به نظر می رسد یاماها برخی از دوچرخه های بزرگ خود را به هند می آورد. موتورسیکلت هایی مانند R7 و MT-09 قبلاً مورد توجه قرار گرفته بودند، اما اکنون به نمایش گذاشته شده اند.
MT-03 که در معرض دید فروشندگان قرار گرفت در ،یب رنگ خا،تری و فیروزه ای و R3 در رنگ آبی مسابقه ای بود. هنگام راه اندازی، سایه های بیشتری را برای این موارد خواهیم دید. هر دو شاسی قاب الماسی، چنگال جلویی 37 میلیمتری دلاری با مسیر 130 میلیمتری، مونو شوک عقب با حرکت 120 میلیمتری، و روتورهای ترمز 298 میلیمتری و 220 میلیمتری در جلو و عقب دارند.
ما در مورد موتورسیکلت های خیاب، فایتر MT-09، MT-07 و MT-03 و موتورسیکلت های فرید R3 و R7 صحبت می کنیم. اینها در یک رویداد اخیر به نمایندگی ها نشان داده شد. منابع ما فاش کرده اند که یاماها قصد دارد تا پایان سال جاری نیز تمامی این موتورسیکلت ها را روانه بازار کند. بیا یک نگاهی بیندازیم.
Yamaha MT-03 & R3 – چیز بزرگ بعدی در بخش یک چهارم لیتری
موتور بین Mt-03 و R3 مش، است. هر دو دارای تنظیمات DOHC هستند و آرایش موازی دوقلو آن 321 سی سی حجم دارد و به یک جعبه دنده 6 سرعته متصل می شود. 42 ، بخار قدرت در 10750 RPM و 29.6 نیوتن متر گشتاور در 9000 RPM برای این ک، کافی است. KTM 390 Duke و Kawasaki Ninja 300 به ترتیب رقبای اصلی MT-03 و R3 هستند.
R7، MT-07 و MT-09 نیز راه اندازی خواهند شد
در مورد “سه گانه” ،یب یاماها، ما MT-09 را داریم. این موتور 3 سیلندر 890 سی سی با قدرت 119 ، بخار در 10000 RPM و گشتاور 93 نیوتن متر در 7000 RPM دارد و به یک جعبه دنده 6 سرعته متصل می شود. این خودرو با چنگالهای 41 میلیمتری جلوی کاملاً قابل تنظیم، تایرهای مشابه MT-07 و وزن 189 کیلوگرم با 14 لیتر سوخت عرضه میشود. نسبت قدرت به وزن را به سطح جدیدی ببرید.
منبع: https://www.rushlane.com/2023-yamaha-r3-r7-mt03-mt07-mt09-india-launch-soon-dealer-s،wcase-12466022.html
از تمام موتورسیکلت های یاماها که در این رویداد نمایندگی اخیر به نمایش گذاشته شد، چشم ما به R3 و MT-03 دوخته شد. هر دوی آنها ممکن است به ابزارهای فانتزی مانند صفحه نمایش TFT مجهز نباشند، اما مواد را بسته بندی می کنند. حالت های ABS، سوار با سیم، کنترل کشش و حالت سواری محتمل است.
راه اندازی به زودی اتفاق می افتد و قیمت ممکن است در سطح بالاتری از طیف باشد، با توجه به اینکه از تیم آبی است.
ما ،تیک های چاق تری را به جای 110/70-17M جلو و 140/70-17M در عقب می پسندیم. هر دو دوچرخه دارای ارتفاع صندلی کم 780 میلی متر و فاصله بین دو محور 1380 میلی متر برای پایداری در خط مستقیم هستند. فاصله 160 میلی متری از زمین برای کاهش سرعت شکن غیرمنطقی در هند کافی است. با 14 لیتر سوخت در م،ن، MT-03 ترازو را به 168 کیلوگرم می رساند و وزن R3 یک کیلوگرم بیشتر است.