یاماها XSR125, R125, MT125 2023 معرفی شد

برای علاقه مندان و مسابقه دهندگان تازه کار، بخش موتورسیکلت 125 سی سی بیشتر نیازهای آنها را برآورده می کند. از این رو محصولات 125 سی سی اسپرت وجود دارند. در غرفه یاماها در نمایشگاه بین المللی اوزاکا، سه موتورسیکلت 125 سی سی به نمایش گذاشته شد. اینها موتورسیکلت های سبک XSR125 Cafe Racer، YZF-R125 و MT-125 هستند.

یاماها XSR125 2023
یاماها XSR125 2023

یاماها XSR125 2023 به نمایش گذاشته شد – ویژگی های جدید

در هند، بخش اسپرت و پریمیوم 125 سی سی چندان داغ نیست. در واقع، این بخش در حال حاضر به موتورسیکلت‌های مسافربری ارزان قیمت با ویژگی‌های فراو، علاقه دارد که کاملاً با چیزی مانند TVS Raider 125 نشان داده می‌شود. یاماها احتمالاً هیچ یک از اینها را در هند عرضه نمی‌کند و تنها مدل‌های اسپرت 125 سی‌سی RC125 و 125 Duke از KTM هستند.

یک ،تیک تک صندلی دوخته شده، یک صفحه برش زیر شکم، و تایرهای طرح بلوکی وجود دارد که جذابیت اسکرامبل آن را کامل می کند. چراغ‌های جلو و عقب گرد هستند و حالتی نئورترو به آن می‌دهند. شاخک های جلوی آن USD به رنگ مشکی تمام شده است، در حالی که یک واحد تک شوک در عقب به حالت تعلیق درآمده است.

2023 یاماها MT125
2023 یاماها MT125

2023 Yamaha YZF-R125, MT-125 دریافت به روز رس، های جدید هیجان انگیز

Osaka Auto Messe یک نمایشگاه خودرو سالانه از سال 1997 است که در اینت، اوزاکا در اوزاکا، ژاپن برگزار می شود. هر سه موتورسیکلت یاماها از یک موتور 125 سی سی تک سیلندر با سر 4 ولت استفاده می کنند که 15 ، بخار قدرت و 11.5 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و به جعبه دنده 6 سرعته متصل می شود. آنها از یک جعبه دلتا فولادی تعلیق شده توسط چنگال های جلوی 41 میلی متری USD و یک تک شوک عقب استفاده می کنند. در عقب، ما یک تایر چربی 140 بخش نیز دریافت می کنیم.

علیرغم ظهور موتورسیکلت‌های 125 سی‌سی درجه یک در هند، این بخش آن‌طور که می‌خواستیم پیش نیامده است. مهم نیست که آنها به چه فناوری مجهز شده اند، رقم کوچکتر جابجایی چیزی است که برای بسیاری ناخوشایند است. گفته می شود، موتورهای کوچکتر وزن کمتری دارند و در پیست مسابقه بسیار سرزنده هستند.

در مورد طراحی، 2023 یاماها R125 و MT125 مشابه R15 و MT15 هستند که در هند به فروش می رسند. پوند به پوند، اینها با همتایان 150 سی سی خود ی،ان هستند، به جز پیشرانه هایشان. آنها همان قاب، پانل های بدنه و همه چیز را دریافت می کنند. در هند، یاماها فقط چنگال های جلو USD را با MT-15 با نسخه 2.0 و با R15 در V4 ارائه کرد.

ما یک کلاه نسبتاً زیبا در اطراف چراغ جلوی آن داریم که به طور منظمی در دسته آن جریان دارد. حداقل پانل های بدنه زیر م،ن سوخت قدیمی اشکی شکل وجود دارد. نسبت به R125 و MT-125 تهاجمی کمتری دارد و جذابیت بیشتری دارد. این در قوطی اگزوز ، مشکی مات با محافظ حرارتی سوراخ شده منع، شده است.

یاماها XSR125 2023
یاماها XSR125 2023

منبع


منبع: https://www.rushlane.com/2023-yamaha-xsr125-r125-mt125-debuts-new-updates-12464432.html

موتور 125 سی سی تک سیلندر با قدرت 15 ، بخار و گشتاور 11.5 نیوتن متر، پیشرانه رایج بین یاماها XSR125، R125 و MT125 است.

یاماها XSR125 2023
یاماها XSR125 2023

ما محصولات سبک مشابهی مانند خودروهای YZF-R125 و MT-125 به ترتیب در قالب YZF-R15 V4 و MT-15 داریم. از این رو، XSR125 به ،وان جالب ترین محصول در میان این سه گانه معرفی می شود. در زیر بدنه جدید خود به سبک Cafe Racer، به نظر می رسد که با همان قاب MT-125 ساخته شده است. البته با یک زیرفریم متفاوت.

هر دو YZF-R125 و MT-125 که در غرفه یاماها در نمایشگاه اتومبیل اوزاکا به نمایش گذاشته شدند، برخلاف XSR125، چنگال های جلوی دلاری را به رنگ طلایی دریافت ،د. همچنین یک سیستم اگزوز کامل آکراپوویچ که در هند حتی به ،وان آپشن ارائه نمی شود، ویژه این موارد است. این موتورسیکلت های خاص نیز با اهرم های کلاچ و ترمز قابل تنظیم نیز به نمایش گذاشته شدند.

یاماها R125 2023
یاماها R125 2023