من به چیزهایی که او گفت اعتقاد داشتم، اینکه یک ماشین تا پایان سال 2016 در سراسر کشور خواهد رفت.
من واقعاً به این چیزها اعتقاد داشتم، اما آنها حتی به واقعیت نزدیک هم نیستند.»
اوه، مجبور شدم به آن مدل ارتقاء دهم! و پس از آن، هیچ کاری انجام نمی دهد، می توانم بگویم که هرگز در سراسر کشور نخواهد بود.
هیأت منصفه ادعاهای شاکی، جاستین هسو، مبنی بر اینکه سیستم خلبان خودکار تسلا مدل اس او ایمن عمل نکرده بود را رد کرد و به او خسارت صفر داد.
این آژانس تایید کرد که در حال بررسی هفدهمین تصادف مرگبار مربوط به خلبان خودکار، پس از برخورد یک مدل S با یک ماشین آتش نش، پارک شده در شهرستان کنترا ،تا، کالیفرنیا در ماه فوریه است.
و گفت: اینجا یک دوربین جدید با هشت دوربین داریم و تا پایان سال 2017 در سراسر کشور عرضه می شود.
همچنین گزارش شده است که تسلا موضوع تحقیقات و، دادگستری ایالات متحده است و گزارش شده که بررسی می کند که آیا تسلا با ارائه ادعاهای پشتیب، نشده در مورد توانایی فناوری کمک راننده خود، مصرف کنندگان، سرمایه گذاران و تنظیم کننده ها را گمراه کرده است یا خیر.
اعتقاد بر این بود که این اولین محاکمه مربوط به تصادفی است که Autopilot در آن فعال بود، و کارشناسان حقوقی می گویند که اگرچه این حکم در سایر موارد ا،ام آور نیست، اما می تواند به شکل دادن به استراتژی های تیم های حقوقی دیگر شاکیان کمک کند.
آقای وزنیاک در این برنامه گفت: «پسرم، اگر میخواهی مطالعهای درباره هوش مصنوعی اشتباه انجام شود و ادعاهای زیادی را انجام داده و سعی میکنی در هر فرصتی که میتو، تو را بکشند، یک تسلا بگیر».
بیشتر: فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری “ناامن” شد – گزارش
بیشتر: هیئت منصفه کالیفرنیا علیه شاکی پرونده اتوپایلوت تسلا می یابد
بیشتر: تسلا تحت تحقیقات جنایی ایالات متحده به دلیل ادعاهای خودران – گزارش
بیشتر: مهندس تسلا اعتراف کرد که ویدیوی خودران در سال 2016 صحنه سازی شده است
بیشتر: خودروهای تسلا برای تایید به ،وان کاملا مستقل آماده نیستند
بیشتر: تس، با حذف سنسورها به طور موقت عملکرد خود را از دست می دهد
بیشتر: طرح دعوای دسته جمعی علیه خلبان خودکار تسلا، ادعاهای خودران کامل
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/apple-co-founder-slams-elon-musks-self-driving-claims
در یک مهلت برای تسلا، هیئت منصفه کالیفرنیا ماه گذشته به نفع تسلا در پرونده ای مربوط به سیستم خلبان خودکار آن را تایید کرد.
هیئت منصفه گفتند که آنها معتقدند حواس پرتی راننده مقصر است و تسلا به وضوح هشدار داده است که سیستم سطح 2 آن فناوری بدون راننده نیست.
آقای وزنیاک گفت که آقای ماسک را به خاطر برخی از کارهایی که برای جهان انجام داده است، از جمله کمک به انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی، تحسین می کند. با این حال، او گفت که این مزیت تحت الشعاع زیادهگویی مدیرعامل تسلا از قابلیتهای خودروهایش قرار دارد.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به دلیل ادعاهایش در مورد فناوری خودران خودروهای تسلا، مورد انتقاد نهادهای نظارتی و سهامداران قرار گرفته است و اکنون توسط یک چهره سرشناس مورد انتقاد قرار گرفته است.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، یک تنظیم کننده ایالات متحده، دو تحقیق فعال در مورد این سیستم دارد که یکی از آنها در مرحله تحلیل مهندسی است و تصادفات با خودروهای اضطراری ثابت را بررسی می کند، در حالی که دیگری در حال بررسی گزارش های ترمز فانتوم است.
استیو وزنیاک که در کنار استیو جابز از بنیانگذاران اپل بود، در مصاحبه ای در CNN به ماسک و شرکتش حمله کرد. امروز صبح.
سهامداران اخیراً یک شکایت دسته جمعی را علیه تسلا در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو ارائه ،د و استدلال ،د که توسط شرکت با اظهارات نادرست و گمراه کننده در مورد فناوری که “خطر جدی تصادف و آسیب ایجاد می کند” فریب خورده اند.