یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد

با این حال، این شرکت اندکی لحن خود را در این مدت تغییر داده است و آقای دواک اخیراً در ماه اکتبر به ما گفت که چشم‌انداز استرالیایی‌اش ابری‌تر شده است – شاید با توجه به فروش متوسط ​​MX-30 EV در اینجا جای تعجب نباشد.

  • یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد
    درب های آزاد مزدا MX-30

در حال حاضر موتور بنزینی منحصربه‌فرد SkyActiv-X را با احتراق تراکمی هدایت‌شونده جرقه به فروش می‌رساند و به زودی یک موتور شش سیلندر خطی در عقب و یک PHEV چهار سیلندر معمولی‌تر خواهد داشت. در CX-60 متمرکز بر حق بیمه.

،وان آن: “موتور چرخشی دوباره متولد شده برای عصر الکتریکی” بود که بینشی از کاربرد آن ارائه می دهد.

این بدان م،است که MX-30 سه گزینه پیشرانه خواهد داشت: بنزین پایه (با بر،ب هیب، ملایم)، EV و سری PHEV.

دفتر مطبوعاتی اروپایی این شرکت امشب با انتشار بی،ه‌ای کوتاه اعلام کرد که یک نسخه جدید MX-30 را با یک پلاگین هیب، با استفاده از یک روتاری جدید به ،وان ژنراتور معرفی خواهد کرد.

او گفت: «این خودرو امسال رونمایی خواهد شد. قطعاً به تولید نزدیک می شود، تقریباً توسعه روی ماشین انجام شده است. ما هیجان زده ایم.»

هنگامی که مزدا یک سری PHEV MX-30 مجهز به ژنراتور چرخشی و توسعه‌دهنده برد داشته باشد، خط تولید عجیب‌تری نیز خواهد داشت که در حال حاضر دارد.

این نشان می‌دهد که MX-30 به‌،وان یک سری هیب، BMW i3 REx در زم، که باتری ولتاژ بالا تمام می‌شود، کار می‌کند، به این م،ی که چرخش به‌جای حرکت مستقیم چرخ‌ها، بار تولید می‌کند.

بیشتر: این شرکت می‌گوید مزدا MX-30 الکتریک با فروش آهسته همیشه یک خودروی برقی خاص بوده است.

  • یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد
  • یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد
    CX-60




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/a-mazda-mx-30-rotary-will-be-revealed-this-week

فکر می‌کنم سال آینده رونمایی شود و از آنجا مطمئن نیستم که به استرالیا بیاید یا خیر.

سال گذشته، مزدا مجموعه‌ای از علائم تجاری را برای حقوق نام‌گذاری «e-SKYACTIV R-HEV» و «e-SKYACTIV R-EV» به IP استرالیا ارائه کرد، بنابراین شاید…

بازگشت طول، مدت از مزدا نمادین چرخشی موتور در نهایت اوا، این ماه – در یک نمایشگاه کوچک موتور در برو،ل در 13 ژانویه، در همه مکان ها برگزار می شود.

البته، ارزان نخواهد بود، زیرا MX-30 EV خود 65,490 دلار قبل از هزینه در جاده (حدود 71,000 دلار رانندگی دور) قیمت دارد. بله PHEV از باتری کوچکتری استفاده خواهد کرد، اما هزینه های مهندسی یک روتاری جدید نیز باید در یک دوره تولید محدود پرداخت شود.

  • یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد

آقای دواک گفت: «این خودرو وجود دارد و وجود خواهد داشت.

«از بهار امسال در بازار اروپا موجود است [March to May] پیشرانه پلاگین هیب، منحصربفرد کراس اوور کامپکت مزدا دارای یک ژنراتور الکتریکی است که توسط یک موتور چرخشی تازه توسعه یافته نیرو می گیرد.

ما در مارس 2022 با مدیر بازاریابی مزدا استرالیا، Alastair Doak در مورد برنامه‌های محلی برای MX-30 روتاری صحبت کردیم و پاسخ برای ،یداران محلی که خواهان یک پیشنهاد حتی عجیب‌تر هستند، مثبت بود.

توسعه دهنده برد چرخشی MX-30 سالهاست که در مورد آن صحبت شده است – به ،وان چیزی برای ،، که نمی توانند با برد کامل رانندگی 200 کیلومتری (WLTP) خودروهای برقی زندگی کنند.

  • یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد

مزدا با وفاداری به رویکرد چند راه‌حلی خود برای چالش‌های جه، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، در نمایشگاه خودروی برو،ل 2023 یک گزینه پیشرانه جدید برای MX-30 خود معرفی خواهد کرد.

  • یک دستگاه چرخشی مزدا MX-30 در این هفته رونمایی خواهد شد
    تصویر ارائه شده همراه

بعلاوه، مزدا مدت‌ها است که به دنبال بازگرداندن چرخش به دور، است که راندمان سوخت پادشاه است – هرگز قدرت این نوع موتور با دور بالا و بازده حرارتی کمتر.

همچنین دارای موازی با کنسرو A1 e-tron آئودی از سال 2010