۶ نکته در مورد دکوراسیون طلا فروشی

برای این کار بهتر است از رنگهای مختلف در دکوراسیون مغازه استفاده شود تا فضایی شیک ایجاد شود. با این حال اکثر خردهفروشان تمامی کالاهای خود را میخواهند برای فروش به نمایش بگذارند و این کار برخلاف منش انسان امروزیست. اگر میخواهید فروش بالایی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کاغذ دیواری به صورتی باشد که تمامی کاغذ دیواری ها در معرض دید باشند تا مشتریها با سلیقههای مختلف بتوانند کاغذ دیواری مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنند. طراحان داخلی برای طراحی دکوراسیون این فروشگاه ها سعی می کنند تا بیشتر از آینه های دیواری و یا نمای شیشه ای استفاده نمایند. برای جواهرآلاتی با ردههای پایینتر از قفسههای چوبی دیواری استفاده میشود. وسایلی مانند ویترین های شیشه ای داخل فروشگاه، استندهای جواهرات، قفسه های دیواری و ویترین جلویی مغازه خود را توسط طراحان متخصص طراحی و اجرا کنید. بنابراین بهتر است این کار را به یک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه واگذار نمایید. در دنیای امروزه هر آنچه که با رنگ ترکیب شود اثربخشی خاص خود را دارد بنابراین حتی اگر مغازه شما نیاز به دکور لوکس ندارد باز هم از تاثیر رنگ بر روی بخش های مختلف مغازه غافل نشوید. در طراحی داخلی این طلافروشی از کانترهای چوبی با رنگ سفید بهره گرفته شده است.

اگر شخصی بدون انجام مراحل مختلف تأسیس طلافروشی اقدام به فعالیت در این زمینه نماید، ممکن است سرمایه خود را از دست داده و یا از سوی مراجع مختلف با فعالیت وی برخورد قانونی بشود. تا به حال به دفعات از فروشگاه خارج شده اید و بدون اینکه خریدی کرده باشید به همراهتان گفته اید: ” از فروشنده خوشم نیامد” یا “حس خوبی بهم نداد” یا عباراتی از این قبیل. دقت داشته باشید که در طراحی داخلی مجتمع تجاری خود از مبلمان یا صندلیهای راحتی حتماً استفاده کنید تا مشتریان شما بتوانند استراحت کنند. برندها باید به یک شناخت نسبی از سلیقه مخاطب خود برسند و آن را تبدیل به سطحی از هوشیاری در چیدمان فضای کسب کار آنلاین و حضوری خود کنند. تأسیس طلافروشی و فعالیت در این زمینه، نیازمند داشتن مدرک تحصیلی نیست؛ اما افرادی که میخواهند در این حوزه فعالیت نمایند، باید با نحوه انجام کار و اصطلاحات و جزئیات فعالیت مورد نظر آشنایی کافی داشته باشند. هر کسب و کار باید در لوگوی خود از نمادهای مرتبط با حوزه فعالیت و محصولات خود استفاده کند تا مخاطب در نگاه اول بتواند سریعا معنا و مفهوم آن را درک کرده و با لوگوی مورد نظر ارتباط عاطفی برقرار کند.

هزینه نصب و همچنین مصالح کاربردی و استاندارد برای تمامی سرامیک ها یکسان بوده است. بنابراین بعد از نصب در این مکان توسط افراد مجرب این حوزه باید سیستم امنیتی را به کامپیوتر و همینطور تلفن همراه مالک متصل کنیم تا از این طریق تصاویر را برای ضبط و درج رونوشت پشتیبان به این دستگاهها ارسال کند. بنابراین یک ویترین خاص با طراحی متفاوت میتواند در کنار ویترینهای معمولی قرار گیرد و طلا و جواهرات با قیمت بالاتر و شکیلتر را در این نوع ویترین قرار گیرد. نورپردازی خوب میتواند تصویر درستی از شی و یا محصول شما را منعکس کند. انتخاب یک نام تجاری مناسب که منطبق با کسبوکار باشد، میتواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد. همچنین طلافروشان در آغاز کار خود میتوانند برای جذب مشتری و حضور در بازار، پیشنهادهای خرید ویژهای برای مشتریان در نظر بگیرند و از این راه پای افراد را به گالری خود باز کنند. ایجاد تهویه مناسب و نورپردازی خوب را حتماً در دستور کار خود قرار دهید مخصوصاً در نقاط پرتراکم و شلوغی که بیشتر افراد در حال رفتوآمد هستند. در دکوراسیون داخلی این طلا فروشی صندلی ها به رنگ سبز آبی و نارنجی انتخاب شده که به همراه پارکت های چوبی، و رنگ گرم طلایی موجب ایجاد تعادل میان تمامی اجزای دکوراسیون شده است.

چنین مکان ها باید طوری طراحی بشوند تا زیباترین کالکشن های جواهر آلات را به معرض نمایش بگذارند. دزدگیر و همچنین گاوصندوق که بر روی محصولات وصل میشوند، امنیت این مکان را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهند. نورپردازی دکور و محصولات موجب می شود که مشتری تمرکز بیشتری بر روی محصول خود داشته باشد و به اتفاق های اطراف خود بی تفاوت باشد. در نتیجه کالای بیشتر در دیدرس مشتری قرار می گیرد. ویترین و دکور طلا فروشی اولین تصویری است که مشتریان آن را می بینند. ویترین هر مغازه اولین چیزی است که مشتری میبیند؛ بنابراین طلافروشان میتوانند برای جذب مشتری بر دکوراسیون ویترین مغازه مانور دهند. 1. اولین نکته بسیار مهمی که در طراحی وجود دارد مسائل امنیتی فروشگاه می باشد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ابعاد مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی را برای فضای های مختلف مسکونی و تجاری بررسی نماییم. این مغازه ها یکی از چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون های داخلی و طراحی ویترین ها را در بین همه مغازه ها دارا هستند و از آن جایی که بحث هایی از این دست بسیار جذاب هستند ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز برای شما نکته هایی در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی را جمع آوری کنیم و دراین راه هم از گروه دکوراسیون خانه آرا کمک گرفتیم و قصد داریم یکی از پروژه های آن ها را که طراحی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی است را با هم بررسی کنیم پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. همچنین دقت کردن به این نکته ضروری است که جواهرات باید به گونهای در ویترین و یا ظرف مخصوص نگهداری شوند که در صورت نشان دادن آن به مشتری گم نشوند و یا توسط سارقین دزدیده نشوند.

به دنبال طراحی دکوراسیون هستید؟ امروزه با توجه به اینکه هزینه ها و کرایه ها سرمان آور شده است اکثرا به دنبال اجازه یا خرید مغازههای کوچک هستند. برای مثال در طراحی معماری داخلی جواهر فروشیها به دلیل اینکه متقاضیان اکثرا خانم هستند باید نوع فضا به گونهای طراحی شود که برای خانمها جذاب طراحی و بازسازی طلافروشی باشد. به طور مثال راهروهای عریض با چیدمان فکر شدهی رگالها علاوه بر اینکه مسیر حرکتی کنجکاوانه به مشتری القا میدهد به صورت فروش خاموش اجناس خود را در معرض دید قرار میدهد، این نظر آناهیتا عبادی یکی از طراحان چیدمان فروشگاهی موفق در ایران است. با این حال فکر نکنید به محض تمام شدن کرونا صد در صد مردم به خیابانها میآیند و دوباره شروع به خرید حضوری میکنند. اگر صاحب فروشگاه طلا و جواهر هستید تا به حال حتما به این فکر کردهاید که چه طور میتوانید درخشش طلا و جواهرات داخل ویترین را بیشتر کنید؟ سهولت بازدید از جواهرات در میزان فروش طلافروشی نیز بسیار تاثیر گذار است. تامین امنیت: طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی ها باید به گونه ای باشد که بالاترین میزان امنیت را فراهم آورد.

شما محصولات خاص خود را می توانید در قفسه هایی با ارتفاع دید انسانی قرار دهید. قسمتی از این تصویر به ماهیت خود فروشگاه و خصوصیات ظاهری اجناس آن برمی گردد، اما بخش دیگر که می تواند بسیار مهم تر نیز باشد، تصویری است که دکوراسیون چنین فضاهایی در ذهن ما ایجاد می کند. یکی از عوامل بسیار مهم که باعث جلب توجه مشتریان و زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات میشود، نور زیاد و البته انعکاس نور است. یکی از عوامل تنوع طرح و شکل در MDF در شکل دادن ورقه های ام دی اف است که به مراتب آسانتر از ورقه های چوبی است. MDF انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی است که تولید آن به نسبت دارای محدوده قیمتی کمتری بوده است و در نتیجه قیمت تمام شده آن در مقابل ورقههای چوبی نیز بسیار کمتر است. بیشتر اوقات برندهای پوشاک و خرده فروشیها از این الگو در طراحی فضای داخل استفاده کرده و محصولات را در زاویهای مناسب نسبت به آن به نمایش میگذارند که موجب جلب توجه بیشتر مخاطب میشود. در مطلب مجزایی به تفاوت پلتفرم های شبکه اجتماعی و وب سایت فروشگاهی مفصل خواهیم پرداخت این که یک وب سایت فروشگاهی از نظر امکانات و قابلیت ها و حتی امنیت چه مزایایی نسبت به شبکه های اجتماعی دارد.

همانگونه که ذکر شد امنیت در طلا فروشی بسیار ضروری است از کار هایی که می توان برای بالا بردن امنیت طلا فروشی انجام داد ، نصب دوربین های مدار بسته ، استفاده از شیشه های ضد ضربه و مکم چه برای ویترین بیرونی و چه برای ویترین های داخلی مغازه ، استفاده از درب های ریموتی که با اجازه صاحب مغازه باز می شود است . خیلی از افراد این تصور را دارند که دکوراسیون کار بسیار ساده ای است که می توان با استفاده از تغییر فضای جزیی می توان این کار را انجام داد. اگر شغل شما جواهر و طلا فروشی است، قطعا در دسته ی مشاغل خاص قرار می گیرید. ما در اینجا مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای بیشتر صاحبان مشاغل به ویژه طلا فروشان به وجود آید، را به همراه پاسخ های آنها در اختیار شما قرار داده ایم. استفاده از صفحه نمایش لمسی، از یک صفحه به صفحه دیگر رفتن، پرسش و پاسخ آنلاین و… مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید. رنگ های خنثی نیز به این دلیل مورد استفاده قرار گرفته اند که تا تمرکز بر روی محصول باشد!

باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسی های بین طبقات اول تا سوم را فراهم می کند. می توانید تمرکز اصلی خود را روی جواهرات خود بگدارید. راحتی فروشنده و مشتری در این سبک اصلی است که نباید نادیده انگاشته شود. بسیاری از لوگوهای جواهرسازی به روش تایپوگرافی طراحی میشوند که در آنها معمولا نام برند به صورت کاملا نوشته شده و یا حرف اول آن به عنوان نماد اصلی لوگو انتخاب میشود. متناسب با نوع فروشگاه اولویت هایی در طراحی مورد توجه قرار گرفته و متناسب با آنها در طراحی لحاظ می شود. در مقابل بالا رفتن مخارج نصب دکور شما شکوه و لوکس بودن را به مغازه خود اضافه می کنید.

از این رو باید در محل قرار دادن پیشخوان طلا فروشی و همچنین استفاده از مصالح مناسب نظیر کرکره های اتوماتیک، درب های ضدسرقت و … همچنین باعث ایجاد اعتبار برای این فروشگاه میشود. پیشنهاد میشود منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. پنل های الایدی ایجاد سایه و خیرگی ندارند و از این منظر بهترین انتخاب برای فروشگاههایی هستند که ارتفاع سقف آنها کم است. اگر خودتان طراح هستید و یا برای طراحی لوگو جواهر سازی خود میخواهید از یک طراح کمک بگیرید حتما به موارد و اصول طراحی لوگو جواهرات که در ادامه به آنها میپردازیم، توجه ویژه داشته باشید. طراحی داخلی طلا فروشی در حیطه ی کار طراحان داخلی برای بهینه سازی استفاده از یک فضای تجاری قرار می گیرد. دکوراسیون داخلی در لغت به معنای طراحی و زیباسازی فضای داخلی منزل، آپاراتمان، ویلا و غیره می باشد، عملیات طراحی و زیباسازی هم می تواند به صورت کلاسیک انجام شود، و هم به صورت مدرن و امروزی، به عنوان مثال از تکنیک های هوشمند سازی در طراحی و دکوراسیون داخلی انجام شود. فروشگاه طلا فروشی آروونا در شانگهای یک مثال خوب از مغازه طلا فروشی است که این نکات به خوبی در طراحی آن اجرا شده است.