10 خودروی کاربردی GT که می توانند همه چیز را انجام دهند

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101308

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101301

در بازگشت به آلمان، یک رزمناو قدرتمند دیگر وجود دارد که در محدوده فول، واگن نیست: BMW سری 8. اگرچه تمام تریم‌های سری 8 به‌طور متمایز عالی هستند، اما مدلی که بیشترین قدرت را در برابر رقبای ،یسی و ایتالیایی دارد، M8 Compe،ion با قدرت 617 ، بخار است. در مقایسه با سایر خودروهای بی‌ام‌و، M8 در یک ک، مخصوص به خود قرار می‌گیرد و از 0 تا 60 مایل در ساعت در یک آسفالت سوزان سه ث،ه برای کوپه و 3.1 ث،ه برای کانورتیبل می‌رسد. M8 همچنین موارد را کاربردی نگه می دارد و فضایی به اندازه 15 فوت مکعب در عقب ارائه می دهد! این چیزی بیش از هر سدان لو،ی است. با توجه به وضعیت M8 به ،وان یک مدل پرچمدار برای یک تولید کننده سطح بالا، BMW تمام تلاش خود را به کار گرفت تا آن را به بهترین خودروی ممکن تبدیل کند و پسر این تلاش نتیجه داد.

بنتلی کانتیننتال GT اسپید

از خودروهای کوپه تا کانورتیبل، مرسدس-AMG ک، SL نمایانگر انتهای دیگر دنیای تورهای بزرگ است: سمت آرام. مطمئناً، تجربه رانندگی عالی است و همه چیز است و SL هیچ یک از اینها را از بین نمی‌برد، اما گاهی اوقات لذت‌های ساده در زندگی از جمع ، سقف و گرفتن هوای تازه ناشی می‌شود. قیمت 138850 دلار برای مدل پایه SL 55، کانورتیبل های SL به میزان قابل توجهی کمتر از 911 کابریولت آپشن معمولی شما هستند، به خصوص زم، که می خواهید با مشخصات قدرت مطابقت داشته باشید.

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101302

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به فضای داخلی شیک بیندازید تا سطح راحتی این خودرو را بد،د. حتی ارزان‌ترین استون مارتین با سواری نرم و شهرتی که در آن وجود دارد، به شما احساس پادشاهی بر تخت صندلی راننده می‌دهد. در مورد آن خواربارفروشی ها، Vantage فضای صندوق عقب کمی بیش از 12 فوت مکعب را فراهم می کند، که برای پر ، تمام قفسه های یخچال زم، که به خانه می رسید کافی است.

پورشه 911 GT3 تورینگ

GTC4Lusso جادار که وارد قلمرو جدیدی از بدنه می شود. این خودرو، مانند نمونه قبلی خود (FF)، تقریباً دشمن خالص‌گرایان فراری است. چرا؟ زیرا یک چیز دارد که ا،ر ابرخودروها در برابر آن ایستاده اند: درب عقب.

با قرار گرفتن موتور 4.0 لیتری V-8 در مرکز خودرو، توزیع وزن با هیچ گرند تور دیگری قابل مقایسه نیست و به مک لارن هم در پیچ ها و هم در حدا،ر سرعت برتری می بخشد. مک لارن GT بسیار جلوتر از هر وسیله نقلیه دیگری در لیست، می تواند به حدا،ر سرعت 217 مایل در ساعت برسد! چیزی که واقعاً این قرارداد را مهر و موم می کند فضای ،یبی صندوق عقب و جلو بیش از 20 فوت مکعب است – بیش از هر خودروی موتور وسط دیگری. این واقعاً شگفت‌انگیز است از خودرویی با طراحی کاملاً متفاوت نسبت به GTC4Lusso که جادار است.

مرسدس AMG SL

چه راهی برای پایان دادن به لیست بهتر از نحوه شروع آن؟ استون مارتین در زمینه ساخت خودروهای گرند تورینگ تاریخچه قابل احترامی دارد، اما در این تاریخ، هیچ چیز نتوانسته است از حروف قدرتمند “DBS” بالاتر برود. از سال 1967 و پس از آن، تمام نسخه‌های استون مارتین DBS اوج عملکرد، لو، بودن و عالی بودن را نشان می‌دهند. امروز، آن نماد همچنان به اصل خود وفادار است. اگرچه DBS Superleggera فعلی ممکن است بیشترین فضا را در صندوق عقب یا باکیفیت ترین فضای داخلی نداشته باشد، اما 715 ، بخار و 663 پوند فوت گشتاور در زیر کاپوت دارد. آن را با بدنه‌ای زیبا با فضای داخلی مجلل مطابقت دهید و بهشت ​​با یکی از بهترین خودروهای GT موجود در امروز زنده می‌شود.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/top-10-practical-gt-cars-that-can-do-everything-ar197610.html

استون مارتین ونتیج نمادین، ظریف، قوی، و واقعاً راحت است. Vantage با قیمتی کمتر از 144000 دلار برای V-8 کوپه پایه (که بد نیست زیرا همه گزینه ها فقط برای شخصی سازی هستند)، ونتیج یک نیروگاه بریت،ایی است و دارای ارقام 503 تا 690 ، بخار برای V-8 و V- است. به ترتیب 12 موتور.

استون مارتین ونتیج

LC 500 همچنین یکی از تورهای نسبتاً شیک در لیست است – از جمله خطوط بدنه صاف و فضای داخلی کاملاً راننده محور که واقعاً به شخص احساس می کند که در حال قایق سواری است. برای اینکه هزینه ورود به دنیای تورهای بزرگ تا حدودی امکان پذیر باشد، LC 500 با قیمت پایه MSRP کمی بیش از 100000 دلار وارد بازار می شود. از نظر عملی، LC 500 فضای صندوق عقب کمی دارد، اما با صندلی‌های عقب نسبتاً بزرگ‌تر نسبت به دو درهای دیگر، این فضا را جبران می‌کند و در صورت عدم حضور چهار نفر در خودرو، فضای زیادی را به وجود می‌آورد.

مسابقه BMW M8

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101304

برای ادامه روند کانورتیبل، به ژاپن می رویم، خانه ل،وس LC 500 زیبا. برخلاف SL، این V-8 کانورتیبل 471 ، بخاری دارای یک موتور تنفس طبیعی است که تجربه رانندگی خام کاملی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، این یک ل،وس است، به این م،ی که احتمال انفجار آن موتور به قطعات بیش از 1000 دلاری بسیار کمتر از رقبای اروپایی آن است.

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101309

“ابر قهرمان مخفی کاری” اتومبیل ها، همانطور که بسیاری آن را می بینند، یا بهتر است بگوییم نمی بینند. ساختن 911 کار سختی است، دقیقاً به همین دلیل است که پورشه این کار را نکرد. با این حال، کاری که آن‌ها انجام دادند این بود که یکی از داغ‌ترین، سریع‌ترین و کاملاً جالب‌ترین نسخه‌های 911 را انتخاب ،د و آن را با بقیه خطوط ،یب ،د. اگرچه موضوع داغ پورشه در حال حاضر 911 GT3 RS است، اما مطلوب ترین 911 در بین رویاپردازان و مالکان، نسخه GT3 با پکیج تورینگ است.

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101305

این یک بنتلی است. چه چیز بیشتری برای گفتن وجود دارد؟ اگرچه این هیولای سلطنتی با بیش از 200000 دلار به بالای طیف قیمت نزدیک‌تر است، اما ارزش آن از نمودار خارج است. Continental GT S،d ​​با داشتن همه چیز، از کابین استاندارد آلکانترای الماس دوزی گرفته تا فرمان چرخ‌های عقب، تمام تلاش ممکن را برای صاف نگه داشتن سواری برای سفرهای طول، و در عین حال سریع برای مسیرهای پس‌زمینه انجام می‌دهد.

بیایید ابتدا چیزی را روشن کنیم: این وسیله نقلیه زیبایی است. مسلما، روما (همچنین یک نام زیبا) به دلیل استفاده از تکنولوژی کمی بیش از حد شهرت پیدا کرده است، اما هیچ کدام از اینها تجربه رانندگی را از بین نمی برد. بالا،ه یک فراری است. رم مجهز به موتور 3.9 لیتری TT V-8 با قدرت 612 ، بخار است که در دور موتور 7500 دور در دقیقه خط قرمز دارد، رم از داشتن اوقات خوشی ابایی ندارد. از سوی دیگر، DCT هشت سرعته رانندگی نرمی را ارائه می‌کند و سرعت ۱۰۰+ مایل بر ساعت را شبیه به ۳۰ مایل در ساعت می‌سازد. روما جادارترین گرند تورر در لیست نیست، زیرا تنها حدود ۱۰ فوت مکعب در صندوق عقب است. هر چند وقتی اتاق اضافی پشت صندلی ها را بشمارید، کمی قابل هضم تر می شود. حداقل به آن اشاره نکنیم دارد یک صندوق عقب قابل قبول، بر خلاف ا،ر فراری های دیگر.

فراری GTC4Lusso

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101311

بله، هاچ بک است. سریع‌ترین، زیباترین و ممتازترین هاچ‌بک‌هایی که می‌توان با پول ،ید. با این حال، فقط به این دلیل که پنجره با بقیه ،مت‌های صندوق عقب بالا می‌رود، این حق را از آن نمی‌گیرد که احتمالاً گرند تورر عالی باشد. برخلاف روما، GTC4Lusso دارای فناوری کافی در تمام مکان‌های من، است و هر چیزی را که باید آنالوگ و آنالوگ باشد را حفظ می‌کند. همچنین در فضا تقریباً همه چیز را بهبود می بخشد – GTC4Lusso با حجم 28.24 فوت مکعب با پایین بودن صندلی های عقب، بیش از دو برابر فضای صندوق عقب بیشتر سدان های فول سایز از جمله مرسدس ک، S و آئودی A8 دارد. با استفاده از یک موتور 6.3 لیتری V-12 با قدرت 680 ، بخار که با سیستم AWD مطابقت دارد، می تو،د به راحتی کاربردی ترین و منحصر به فرد GT/Supercar موجود در بازار را داشته باشید. متأسفانه GTC4Lusso دیگر در حال تولید نیست، اما هنوز به اندازه کافی جدید است به طوری که فناوری، مسافت پیموده شده و قیمت تقریباً با یک فراری کاملاً جدید مطابقت دارد.

مک لارن GT

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101303

مک لارن GT با توجه به موضوع صندوق عقب-فضای بسیار زیاد، اکنون وارد قاب شده است. این خودرو علاوه بر اینکه یک خودروی رده بالا است، چیز کمی با GTC4Lusso به اشتراک گذاشته شده است. این خودرو بریت،ایی، موتور وسط، کم ارتفاع، دیفرانسیل عقب و طول، تر از یک خودروی مسابقه ای LMP1 است. اگر نمی‌دانستید چیست، آن را یک سوپراسپرت می‌نامید و با توجه به نحوه ساخت آن، تقریباً یکی است. همانند سایر خودروهای GT، مک لارن GT دارای 612 ، بخار در زیر کاپوت است. با این حال، آنچه به طور قابل توجهی از سایر خودروهای GT متمایز است، این است محل از آن هود

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101300

ک، SL دارای دو گزینه قدرت است، هر دو از جمله همان 4.0 لیتری Biturbo V-8: SL 55 پایین تر حدود 470 ، بخار قدرت دارد، در حالی که برادر بزرگ آن SL 63 آن را تا 577 ، بخار افزایش می دهد. این را با فضای بار 8.5 فوت مکعبی ،یب کنید (که مقدار قابل توجهی برای موتورهای کانورتیبل موتور جلو است) و برای محدوده 100000 تا 200000 دلاری متوسط، یک رزمناو یکشنبه فوق العاده خواهید داشت. مانند 911 GT3، SL نیز می تواند با سیستم تعلیق جلو برای آن دست اندازهاهای بد انتخاب شود.

ل،وس LC 500 کانورتیبل

مفهوم ساده است: یک GT3 بگیرید و هر چیزی را که شبیه GT3 در آن است حذف کنید. بال بزرگ؟ رفته. لهجه سیاه؟ رفته. رنگ های پر زرق و برق روشن؟ شما ایده را دریافت می کنید. 911 GT3 با پکیج Touring برای راننده ای طراحی شده است که می خواهد مانند آ،ین سواری خود رانندگی کند و در عین حال زیر رادار تماشاچیان و پلیس پرواز کند. از نظر عملکرد، هیچ مصالحه‌ای صورت نگرفت، با پکیج توری که همان 502 ، بخار قدرت 4.0 لیتری تخت شش سیلندر GT3 معمولی را حفظ کرد. این خودرو همچنین می‌تواند با سیستم تعلیق جلو انتخاب شود که به آن اجازه می‌دهد به آرامی روی سرعت‌گیرها بچرخد و پس از آن به ارتفاع معمولی بازگردد.

فراری رم

10 ماشین GT کاربردی برتر که همه چیز را می توانند انجام دهند - تصویر 1101310

بنتلی با موتور 6.0 لیتری W-12 خود دارای گوشتی ترین واحد قدرت این دسته است. مطمئناً، ممکن است سبک نباشد، اما چه ،ی به وزن آن اهمیت می‌دهد که بتو،د آن را در عرض 3.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برس،د؟ ناگفته نماند که این وزن هنوز هم فضایی را برای 12 فوت مکعب فضای صندوق عقب و یک جفت صندلی واقعا قابل استفاده در عقب باز می کند. این خودرو همچنین تعادل کاملی را بین هیولاهای قدرتی دیفرانسیل عقب و کروزرهای چهار چرخ محرک حفظ می‌کند – مدیریت ت،یم قدرت 30/70 بین چرخ‌های جلو و عقب.

استون مارتین DBS Superleggera