بنتلی با موتور 6.0 لیتری W-12 خود دارای گوشتی ترین واحد قدرت این دسته است. مطمئناً، ممکن است سبک نباشد، اما چه ،ی به وزن آن اهمیت میدهد که بتو،د آن را در عرض 3.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برس،د؟ ناگفته نماند که این وزن هنوز هم فضایی را برای 12 فوت مکعب فضای صندوق عقب و یک جفت صندلی واقعا قابل استفاده در عقب باز می کند. این خودرو همچنین تعادل کاملی را بین هیولاهای قدرتی دیفرانسیل عقب و کروزرهای چهار چرخ محرک حفظ میکند – مدیریت ت،یم قدرت 30/70 بین چرخهای جلو و عقب.
استون مارتین DBS Superleggera
مک لارن GT با توجه به موضوع صندوق عقب-فضای بسیار زیاد، اکنون وارد قاب شده است. این خودرو علاوه بر اینکه یک خودروی رده بالا است، چیز کمی با GTC4Lusso به اشتراک گذاشته شده است. این خودرو بریت،ایی، موتور وسط، کم ارتفاع، دیفرانسیل عقب و طول، تر از یک خودروی مسابقه ای LMP1 است. اگر نمیدانستید چیست، آن را یک سوپراسپرت مینامید و با توجه به نحوه ساخت آن، تقریباً یکی است. همانند سایر خودروهای GT، مک لارن GT دارای 612 ، بخار در زیر کاپوت است. با این حال، آنچه به طور قابل توجهی از سایر خودروهای GT متمایز است، این است محل از آن هود
تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به فضای داخلی شیک بیندازید تا سطح راحتی این خودرو را بد،د. حتی ارزانترین استون مارتین با سواری نرم و شهرتی که در آن وجود دارد، به شما احساس پادشاهی بر تخت صندلی راننده میدهد. در مورد آن خواربارفروشی ها، Vantage فضای صندوق عقب کمی بیش از 12 فوت مکعب را فراهم می کند، که برای پر ، تمام قفسه های یخچال زم، که به خانه می رسید کافی است.
پورشه 911 GT3 تورینگ
چه راهی برای پایان دادن به لیست بهتر از نحوه شروع آن؟ استون مارتین در زمینه ساخت خودروهای گرند تورینگ تاریخچه قابل احترامی دارد، اما در این تاریخ، هیچ چیز نتوانسته است از حروف قدرتمند “DBS” بالاتر برود. از سال 1967 و پس از آن، تمام نسخههای استون مارتین DBS اوج عملکرد، لو، بودن و عالی بودن را نشان میدهند. امروز، آن نماد همچنان به اصل خود وفادار است. اگرچه DBS Superleggera فعلی ممکن است بیشترین فضا را در صندوق عقب یا باکیفیت ترین فضای داخلی نداشته باشد، اما 715 ، بخار و 663 پوند فوت گشتاور در زیر کاپوت دارد. آن را با بدنهای زیبا با فضای داخلی مجلل مطابقت دهید و بهشت با یکی از بهترین خودروهای GT موجود در امروز زنده میشود.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/top-10-practical-gt-cars-that-can-do-everything-ar197610.html
بله، هاچ بک است. سریعترین، زیباترین و ممتازترین هاچبکهایی که میتوان با پول ،ید. با این حال، فقط به این دلیل که پنجره با بقیه ،متهای صندوق عقب بالا میرود، این حق را از آن نمیگیرد که احتمالاً گرند تورر عالی باشد. برخلاف روما، GTC4Lusso دارای فناوری کافی در تمام مکانهای من، است و هر چیزی را که باید آنالوگ و آنالوگ باشد را حفظ میکند. همچنین در فضا تقریباً همه چیز را بهبود می بخشد – GTC4Lusso با حجم 28.24 فوت مکعب با پایین بودن صندلی های عقب، بیش از دو برابر فضای صندوق عقب بیشتر سدان های فول سایز از جمله مرسدس ک، S و آئودی A8 دارد. با استفاده از یک موتور 6.3 لیتری V-12 با قدرت 680 ، بخار که با سیستم AWD مطابقت دارد، می تو،د به راحتی کاربردی ترین و منحصر به فرد GT/Supercar موجود در بازار را داشته باشید. متأسفانه GTC4Lusso دیگر در حال تولید نیست، اما هنوز به اندازه کافی جدید است به طوری که فناوری، مسافت پیموده شده و قیمت تقریباً با یک فراری کاملاً جدید مطابقت دارد.
مک لارن GT
استون مارتین ونتیج نمادین، ظریف، قوی، و واقعاً راحت است. Vantage با قیمتی کمتر از 144000 دلار برای V-8 کوپه پایه (که بد نیست زیرا همه گزینه ها فقط برای شخصی سازی هستند)، ونتیج یک نیروگاه بریت،ایی است و دارای ارقام 503 تا 690 ، بخار برای V-8 و V- است. به ترتیب 12 موتور.
استون مارتین ونتیج
GTC4Lusso جادار که وارد قلمرو جدیدی از بدنه می شود. این خودرو، مانند نمونه قبلی خود (FF)، تقریباً دشمن خالصگرایان فراری است. چرا؟ زیرا یک چیز دارد که ا،ر ابرخودروها در برابر آن ایستاده اند: درب عقب.
“ابر قهرمان مخفی کاری” اتومبیل ها، همانطور که بسیاری آن را می بینند، یا بهتر است بگوییم نمی بینند. ساختن 911 کار سختی است، دقیقاً به همین دلیل است که پورشه این کار را نکرد. با این حال، کاری که آنها انجام دادند این بود که یکی از داغترین، سریعترین و کاملاً جالبترین نسخههای 911 را انتخاب ،د و آن را با بقیه خطوط ،یب ،د. اگرچه موضوع داغ پورشه در حال حاضر 911 GT3 RS است، اما مطلوب ترین 911 در بین رویاپردازان و مالکان، نسخه GT3 با پکیج تورینگ است.
در بازگشت به آلمان، یک رزمناو قدرتمند دیگر وجود دارد که در محدوده فول، واگن نیست: BMW سری 8. اگرچه تمام تریمهای سری 8 بهطور متمایز عالی هستند، اما مدلی که بیشترین قدرت را در برابر رقبای ،یسی و ایتالیایی دارد، M8 Compe،ion با قدرت 617 ، بخار است. در مقایسه با سایر خودروهای بیامو، M8 در یک ک، مخصوص به خود قرار میگیرد و از 0 تا 60 مایل در ساعت در یک آسفالت سوزان سه ث،ه برای کوپه و 3.1 ث،ه برای کانورتیبل میرسد. M8 همچنین موارد را کاربردی نگه می دارد و فضایی به اندازه 15 فوت مکعب در عقب ارائه می دهد! این چیزی بیش از هر سدان لو،ی است. با توجه به وضعیت M8 به ،وان یک مدل پرچمدار برای یک تولید کننده سطح بالا، BMW تمام تلاش خود را به کار گرفت تا آن را به بهترین خودروی ممکن تبدیل کند و پسر این تلاش نتیجه داد.
بنتلی کانتیننتال GT اسپید
مفهوم ساده است: یک GT3 بگیرید و هر چیزی را که شبیه GT3 در آن است حذف کنید. بال بزرگ؟ رفته. لهجه سیاه؟ رفته. رنگ های پر زرق و برق روشن؟ شما ایده را دریافت می کنید. 911 GT3 با پکیج Touring برای راننده ای طراحی شده است که می خواهد مانند آ،ین سواری خود رانندگی کند و در عین حال زیر رادار تماشاچیان و پلیس پرواز کند. از نظر عملکرد، هیچ مصالحهای صورت نگرفت، با پکیج توری که همان 502 ، بخار قدرت 4.0 لیتری تخت شش سیلندر GT3 معمولی را حفظ کرد. این خودرو همچنین میتواند با سیستم تعلیق جلو انتخاب شود که به آن اجازه میدهد به آرامی روی سرعتگیرها بچرخد و پس از آن به ارتفاع معمولی بازگردد.
فراری رم
از خودروهای کوپه تا کانورتیبل، مرسدس-AMG ک، SL نمایانگر انتهای دیگر دنیای تورهای بزرگ است: سمت آرام. مطمئناً، تجربه رانندگی عالی است و همه چیز است و SL هیچ یک از اینها را از بین نمیبرد، اما گاهی اوقات لذتهای ساده در زندگی از جمع ، سقف و گرفتن هوای تازه ناشی میشود. قیمت 138850 دلار برای مدل پایه SL 55، کانورتیبل های SL به میزان قابل توجهی کمتر از 911 کابریولت آپشن معمولی شما هستند، به خصوص زم، که می خواهید با مشخصات قدرت مطابقت داشته باشید.
بیایید ابتدا چیزی را روشن کنیم: این وسیله نقلیه زیبایی است. مسلما، روما (همچنین یک نام زیبا) به دلیل استفاده از تکنولوژی کمی بیش از حد شهرت پیدا کرده است، اما هیچ کدام از اینها تجربه رانندگی را از بین نمی برد. بالا،ه یک فراری است. رم مجهز به موتور 3.9 لیتری TT V-8 با قدرت 612 ، بخار است که در دور موتور 7500 دور در دقیقه خط قرمز دارد، رم از داشتن اوقات خوشی ابایی ندارد. از سوی دیگر، DCT هشت سرعته رانندگی نرمی را ارائه میکند و سرعت ۱۰۰+ مایل بر ساعت را شبیه به ۳۰ مایل در ساعت میسازد. روما جادارترین گرند تورر در لیست نیست، زیرا تنها حدود ۱۰ فوت مکعب در صندوق عقب است. هر چند وقتی اتاق اضافی پشت صندلی ها را بشمارید، کمی قابل هضم تر می شود. حداقل به آن اشاره نکنیم دارد یک صندوق عقب قابل قبول، بر خلاف ا،ر فراری های دیگر.