10 خودروی کاربردی GT که می توانند همه چیز را انجام دهند
در بازگشت به آلمان، یک رزمناو قدرتمند دیگر وجود دارد که در محدوده فول، واگن نیست: BMW سری 8. اگرچه تمام تریمهای سری 8 بهطور متمایز عالی هستند، اما مدلی که بیشترین قدرت را در برابر رقبای ،یسی و ایتالیایی دارد، M8 Compe،ion با قدرت 617 ، بخار است. در مقایسه با سایر خودروهای بیامو، M8 در یک ک، مخصوص به خود قرار میگیرد و از 0 تا 60 مایل در ساعت در یک آسفالت سوزان سه ث،ه برای کوپه و 3.1 ث،ه برای کانورتیبل میرسد. M8 همچنین موارد را کاربردی نگه می دارد و فضایی به اندازه 15 فوت مکعب در عقب ارائه می دهد! این چیزی بیش از هر سدان لو،ی است. با توجه به وضعیت M8 به ،وان یک مدل پرچمدار برای یک تولید کننده سطح بالا، BMW تمام تلاش خود را به کار گرفت تا آن را به بهترین خودروی ممکن تبدیل کند و پسر این تلاش نتیجه داد.
بنتلی کانتیننتال GT اسپید
تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به فضای داخلی شیک بیندازید تا سطح راحتی این خودرو را بد،د. حتی ارزانترین استون مارتین با سواری نرم و شهرتی که در آن وجود دارد، به شما احساس پادشاهی بر تخت صندلی راننده میدهد. در مورد آن خواربارفروشی ها، Vantage فضای صندوق عقب کمی بیش از 12 فوت مکعب را فراهم می کند، که برای پر ، تمام قفسه های یخچال زم، که به خانه می رسید کافی است.
پورشه 911 GT3 تورینگ
ک، SL دارای دو گزینه قدرت است، هر دو از جمله همان 4.0 لیتری Biturbo V-8: SL 55 پایین تر حدود 470 ، بخار قدرت دارد، در حالی که برادر بزرگ آن SL 63 آن را تا 577 ، بخار افزایش می دهد. این را با فضای بار 8.5 فوت مکعبی ،یب کنید (که مقدار قابل توجهی برای موتورهای کانورتیبل موتور جلو است) و برای محدوده 100000 تا 200000 دلاری متوسط، یک رزمناو یکشنبه فوق العاده خواهید داشت. مانند 911 GT3، SL نیز می تواند با سیستم تعلیق جلو برای آن دست اندازهاهای بد انتخاب شود.
ل،وس LC 500 کانورتیبل
مفهوم ساده است: یک GT3 بگیرید و هر چیزی را که شبیه GT3 در آن است حذف کنید. بال بزرگ؟ رفته. لهجه سیاه؟ رفته. رنگ های پر زرق و برق روشن؟ شما ایده را دریافت می کنید. 911 GT3 با پکیج Touring برای راننده ای طراحی شده است که می خواهد مانند آ،ین سواری خود رانندگی کند و در عین حال زیر رادار تماشاچیان و پلیس پرواز کند. از نظر عملکرد، هیچ مصالحهای صورت نگرفت، با پکیج توری که همان 502 ، بخار قدرت 4.0 لیتری تخت شش سیلندر GT3 معمولی را حفظ کرد. این خودرو همچنین میتواند با سیستم تعلیق جلو انتخاب شود که به آن اجازه میدهد به آرامی روی سرعتگیرها بچرخد و پس از آن به ارتفاع معمولی بازگردد.
فراری رم
بنتلی با موتور 6.0 لیتری W-12 خود دارای گوشتی ترین واحد قدرت این دسته است. مطمئناً، ممکن است سبک نباشد، اما چه ،ی به وزن آن اهمیت میدهد که بتو،د آن را در عرض 3.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برس،د؟ ناگفته نماند که این وزن هنوز هم فضایی را برای 12 فوت مکعب فضای صندوق عقب و یک جفت صندلی واقعا قابل استفاده در عقب باز می کند. این خودرو همچنین تعادل کاملی را بین هیولاهای قدرتی دیفرانسیل عقب و کروزرهای چهار چرخ محرک حفظ میکند – مدیریت ت،یم قدرت 30/70 بین چرخهای جلو و عقب.