10 دلیل برای اینکه روما کاربردی ترین فراری تاریخ است
ویژگی بعدی که یک گرند تور خوب باید داشته باشد، برد است زیرا هر ،ی می تواند یک V12 عظیم را در یک شاسی موتور جلو وسط قرار دهد و آن را یک روز بنامد، اما اگر مجبور باشید هر 50 مایل برای پر ، خودرو توقف کنید، چه فایده ای دارد؟ فراری روما این نگر،ها را با جدیدترین نسخه 3.9 لیتری توئین توربو V-8 فراری که به یک موتور کاملاً جدید متصل میشود برطرف میکند. DCT 8 سرعته که برای بهینه سازی مصرف سوخت طراحی شده است. نتیجه یک فراری GT است که سرعت 17 مایل بر گالن در شهر و 22 مایل بر کیلوگرم بزرگراه را انجام می دهد که برای یک فراری با اکتان بالا بسیار چشمگیر است و پس از آن م،ن سوخت 21.1 گالن وجود دارد، رم ها می توانند تا 750 مایل را با یک باک سوخت طی کنند.
استایل کم بیان
تصویری که وقتی میگوید فراری به ذهن خطور میکند معمولاً با یک خودروی اسپرت تهاجمی با شکافها و دریچههای بزرگ برای نیروی رو به پایین بهینه مرتبط است. فراری روما 2022 یک ،اب بازی برای پیست نیست، به همین دلیل است که زبان طراحی تهاجمی فراری را به نفع خطوط تمیز و بدون مانع کنار میگذارد، که منجر به یکی از زیباترین فراریهای مدرن در این مدت میشود. اما هنوز هم 612 ، بخار قدرت دارد و 199 مایل در ساعت از طریق نان فراری می رسد و به همین دلیل است که هوای پیشرفته ای برای نگه داشتن آن در سرعت های بالا دارد. برای شروع، یک اسپوی، سه حالته وجود دارد که به طور منظم در شیشه جلوی عقب ناپدید می شود و می تواند تا 209 پوند نیروی رو به پایین ایجاد کند که با مجموعه ای از ژنراتورهای گرداب واقع در ،مت زیرین خودرو که جلوی آن را از بلند شدن باز می دارد، تکمیل می شود.
یک کابین راحت
را فضای داخلی فراری رم 2022 برداشت جدیدی از برند ایتالیایی است، طرح موتور وسط جلو به این م،ی است که یک کاپوت به ظاهر بی پایان در جلوی شما قرار دارد، اما خطوط متحرک و جلوپنجره سخاوتمندانه دید زیادی به بیرون می دهد. در مد معمولی فراری، میتو،د از میان مجموعهای از گزینههای چرم و وگان برای اصلاح صندلیهای خود انتخاب کنید و کیفیت ساخت و توجه به جزئیات همان چیزی است که از یک فراری مجلل انتظار دارید. همه چیز، از انتخابگر دنده که ادای احترام به گیرب،های دستی دریچهای سالهای گذشته است تا طراحی کابین دوگانه کابین، همگی برای ارائه تجربهای خاص جمع میشوند. صندلی ها دارای اندازه سخاوتمندانه هستند و قابلیت تنظیم و پشتیب، زیادی را ارائه می دهند، اما صندلی های عقب بهتر است برای چمدان های دستی شما باقی بمانند.
یک گرند تورر باید چکمهای داشته باشد که به همان اندازه که به نظر میرسد جذاب باشد، زیرا تمام هدف یک گرند تور این است که حدا،ر دو نفر و چمدانهای گرانقیمتشان را در سراسر قارهها در نهایت راحتی ببرد و نیازی به گفتن نیست، فراری روما همه جعبهها را مشخص میکند. . برای شروع، 9.6 فوت مکعب فضای صندوق عقب به اندازه کافی بزرگ است تا یک کیسه گلف با اندازه معمولی را در خود جای دهد، در حالی که برای حدا،ر دو چمدان بزرگ کافی است. فراری ممکن است دوست داشته باشد رم 2022 را به ،وان 2+2 تبلیغ کند، اما صندلیهای عقب برای نگهداری کیف دستی و کیف دستی من،تر هستند.
گارانتی بی نظیر
کابین نسل بعدی فراری روما نیز با فناوری های نسل بعدی فراو، همراه است. سرعت سنج آنالوگ فراری از بین رفته است و به جای آن، یک نمایشگر منحنی دیجیتالی 16 اینچی کاملاً جدید با وضوح بالا وجود دارد که تصویر واضحی از تاچ آنالوگ و بهترین از همه کیت استاندارد آن در روما ارائه می دهد. سیستم اطلاعاتی سرگرمی جدید 8.4 اینچی به سبک پرتره با توجه به طراحی آن که شبیه به یک آیپد متورم با حاشیههای چاق است، زیباترین پیادهسازی اطلاعات سرگرمی موجود نیست، اما کار را انجام میدهد، با این حال فقدان کنترلهای فیزیکی تهویه مطبوع بهشدت از قلم افتاده است. فرمان نیز دارای دستهای از دکمههای حساس به لمس است، از جمله دکمه بحثبرانگیز استارت/ایست که ناپدید میشود. اما، در بیشتر موارد، فناوری نسل جدید بهخوبی اجرا میشود، مخصوصاً لمسهایی مانند صفحه نمایش سرنشینان، که اولین بار در هایپرکار SF90 دیده شد و به شما امکان میدهد همه چیز را از صدا گرفته تا تهویه مطبوع و حتی صندلی سرنشین را کنترل کنید.
کمک راننده پیشرفته
رم بر اساس ایده قدیمی ایتالیایی است “زندگی شیرین” یا زندگی شیرین و طراحی آن را منع، می کند. پس روما یک فراری است که برای پوزورها نیست، بلکه برای افرادی است که دوست دارند زیر رادار بمانند و ظرافت را ترجیح می دهند. طراحی ظاهری، برداشتی مدرن از فراری GT های گذشته از موقعیت کوره و چراغ ها تا انحناهای ملایم و فقدان چین های تیز است که به رم ها ظرافتی ناچیز داده است. زبان طراحی با فراریهای مدرن هماهنگ است، مانند چراغهای جلویی آن که درست از روی سری SP فراری بلند شدهاند و دم جدید با چراغهای باریک و فرورفته نشاندهنده یک جهت طراحی جدید برای مارک ایتالیایی است.
Aero زیبا
رانش بدون زحمت
مالکیت فراری بیشتر به ،وان دسترسی به یک باشگاه نخبه از علاقه مندان به خودرو و یک راه مطمئن برای هدر دادن پول زیادی برای نگهداری و نگهداری از ، در حال حرکت در نظر گرفته می شود. اما فراری روما 2022 با برنامه گارانتی و نگهداری پیشرو در ک، خود که ضمانت سپر به سپر 3 ساله/مایل نامحدود که شامل کمک های کنار جاده ای و حفاظت در برابر خوردگی می شود، همه اینها را تغییر می دهد. جالبتر این واقعیت است که فراری ۷ سال تعمیر و نگهداری رایگان را نیز ارائه میکند، چیزی که در صنعت بی سابقه است. فقط برای در نظر گرفتن همه چیز، یکی از نزدیک ترین رقبای رم، استون مارتین V-8 Vantage تنها دو سال گارانتی جامع ارائه می دهد، و تعمیر و نگهداری شامل آن نمی شود.
روم فراری یک برداشت کاملاً جدید از هر نظر است، به همین دلیل است که تقریباً 70 درصد از قطعات استفاده شده در روما کاملاً جدید هستند. این همچنین به م،ای مجموعه کاملی از نسل بعدی کمکهای ایمنی فعال و غیرفعال است، که با سیستم کروز کنترل تطبیقی شروع میشود که دارای یک واحد راداری نامطلوب است که از سپر پایینی بیرون زده است، اما این سیستم دقیقاً همانطور که تبلیغ میشود کار میکند و دارای قابلیتهای محوری است. یک کیت بسیار زیبا که برای تورهای بزرگ مفید است. جای تعجب نیست که بیشتر این تج،ات ایمنی جدید بخشی از کیت استاندارد نیستند، بنابراین انتظار داشته باشید که برای مواردی مانند نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک از عقب، و حتی دوربین 360 درجه اختیاری است، هزینه اضافی پرداخت کنید.
فضای ذخیره سازی فراوان
رم ممکن است یک فراری سطح ابتدایی باشد، اما این مانع از آن نمی شود که سخت افزارهای سطح بالایی داشته باشد. حدود 70 درصد از فراری روما همگی جدید هستند، اما بقیه قطعات از هایپرکار پرچمدار فراری SF90 به عاریت گرفته شده است. این شامل گیرب، هشت سرعته DCT است که 20 درصد کوچکتر از SF90 است اما 35 درصد گشتاور بیشتری ارائه می دهد و کارآمدتر است. حتی انتخابگر دنده همان واحدی است که برای اولین بار در SF90 Stradale ظاهر شد و ادای احترام به گیرب،های دستی دروازهای است که توسط فراریهای گذشته محبوبیت داشتند.