Wading یکی از مهمترین ویژگی های هر آفرودی است و این G-Wagon آن را شماره گیری می کند. با درجه هجوم آب 39 اینچ، میتو،د در رودخانههای ،وشان، سیلها و گلهای عمیق رانندگی کنید. تصور کنید اگر آن را به یک اسنورکل مجهز کنید چه کاری می تواند انجام دهد. نه اینکه ،ی این کار را روی یک کامیون 250000 دلاری انجام دهد درست است؟
G550 Squared دارای سه قفل متفاوت است
برای تکمیل آن، اگر به اندازه کافی شجاع باشید که پای خود را محکم نگه دارید، G550 حدا،ر سرعت 130 مایل در ساعت را دارد. فقط برای جلوگیری از عبور هر چیزی از جاده منحرف نشوید زیرا احتمالاً وارد یک توالی بی پایان از واژگونی خواهید شد.
استاندارد با ،تیک های 36 اینچی عرضه می شود
با وجود وزن سه تنی، G550 Squared تنها در 6.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. این به لطف 416 ، بخار قدرت و 450 پوند فوت گشتاور دو توربو V-8 آن است. به جرات می توان گفت که چیزی به این عریض و بلند مانند G550 Squared هنگام شتاب گیری پوچ به نظر می رسد.
ا،ل های پورتال یکی از بهترین تغییراتی است که می توان در چهار چرخ متحرک انجام داد. آنها مجموعه ای از چرخ دنده ها هستند که روی هر توپی سوار می شوند و باعث می شوند که محور بالاتر قرار گیرد. بنابراین، فاصله از زمین به شدت افزایش می یابد. این مهم است زیرا یک بالابر تعلیق به تنهایی فقط شاسی و بدنه وسیله نقلیه را بلند می کند – محورها در همان ارتفاع می مانند و تنها راه برای بلند ، آنها نصب ،تیک های بزرگتر یا محورهای پورتال است.
در هر گوشه دارای دو سیم پیچ است
به دلایل ایمنی، Squared دارای چراغ های نشانگر نارنجی در ،مت جلوی کاپوت و چراغ های نشانگر قرمز در عقب است. اینها برای ارائه ایده ای از ارتفاع وسیله نقلیه هستند که به ،ه خود به آن کمک می کند تا قو،ن ایمنی و صلاحیت جاده ای را رعایت کند.
دارای دو سپر در عقب
یک 4×4 بدون قفل دیفرانسیل مانند یک ماشین اسپرت بدون برق است. تفاوت های باز می توانند شما را به نقطه خاصی برسانند، اما با واحدهای قفل شده مقایسه نمی شوند. اگر تعجب می کنید، یک قفل دیفرانسیل خودرو را قادر می سازد تا بدون توجه به سطوح کشش، به هر دو چرخ هر محور قدرت مساوی ارسال کند. یک دیفرانسیل باز تمام قدرت خود را با مقاومت کمتر به چرخ می فرستد که برای کاربردهای رانندگی در جاده های معمولی عالی عمل می کند اما در خارج از جاده محدود است زیرا منجر به چرخش چرخ می شود.
با تمام آن سیستم تعلیق و محورهای بلندتر و قوی تر، عرض اضافه می شود. G Wagon Squared حدود 12.5 اینچ پهن تر از G550 معمولی است. برای جبران عرض اضافی، گلگیرهای فیبر کربنی بزرگی دارد که توسط سنگ ها و گل از بین می روند. بنابراین، اگر می خواهید آن را رانندگی کنید و آن را براق نگه دارید، احتمالاً باید به نوعی از آنها محافظت کنید.
دارای چراغ های نشانگر روی سقف است
از آنجایی که سپر عقب اصلی اکنون بسیار بلند از سطح زمین قرار گرفته است، مرسدس باید سپر دوم را در زیر آن اضافه کند تا در صورت تصادف از گیر، خودروهای دیگر در زیر G-Wagon جلوگیری کند.
تعداد کمی از خودروها مجهز به بیش از یک قفل متفاوت هستند و برخی از آنها جیپ ر،ر و فورد برانکو جدید هستند. G550 Squared نیز با ارائه دیفرانسیل های مرکزی، عقب و جلو قابل قفل شدن به تیم ملحق می شود.
این غول بزرگ در 6.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد
در زم، که حتی بزرگترین کامیونها با ،تیکهای 33 یا حدا،ر 35 اینچی عرضه میشدند، G550 Squared روی 36s نشسته بود. این امر توانایی های خودرو را حتی بیشتر افزایش داد زیرا تایرها دارای قطر غلتشی بودند تا از هر مانعی کوتوله کنند و در عین حال فاصله از سطح زمین را افزایش دهند.
20 اینچ بلندتر از رنجروور است
G550 Squared یک مرسدس بنز کاملا دیوانه است که وقتی صحبت از توانایی های خارج از جاده به میان می آید، بر هر 4×4 دیگری برتری دارد. با این حال، بر،ب قیمت دیوانه کننده و نادر بودن آن به این م،ی است که هرگز آنها را در مسیر نمی بینید. در هر صورت، بسیار خوب است که بد،م مرسدس طنز تولید چنین ماشینی را داشت.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/features/10-reasons-why-the-mercedes-g550-squared-best-mercedes-off-roader-ar197654.html