10 رفتار راننده که ما را عصبانی می کند

سپس مردمی نیز وجود دارند که نشان می دهند و بلافاصله. مستقیما تغییر مسیر دهید، گویی که استفاده از آن ساقه کوچک نزدیک چرخ بلافاصله مسیر شما را از هر طرف باز می کند.

مردم پیامک می زنند

شما قرار است جای خود را به وسیله نقلیه ای که از قبل در آنجا است، بدهید، که در خطر برخورد با آن هستید. این به طور کلی به ،وان راه دادن به حق آشکار می شود. منطقی است، بله؟

من به اندازه کافی خوش شانس هستم که در پنج قاره و در بیش از 50 کشور رانندگی کرده ام، که زمینه های زیادی را برای من فراهم کرده است تا دیدی مبهم از رانندگی استرالیا داشته باشم.

ادغام غیر قطعی نمی توان از یک دوربرگردان استفاده کرد

در مورد شما چطور؟ چه چیزی شما را آزار می دهد؟ من می خواهم ببینم نظرات شلیک می شود!




منبع: https://www.carexpert.com.au/opinion/10-driver-behaviours-that-،-us-off

آیا برخی نمی دانند که شما نباید در لاین سمت راست بنشینید مگر اینکه سبقت بگیرید؟

استفاده نامن، از چشمک زن به هر طریقی آشکار می شود.

همچنین نیازی نیست که تلنگر Scando را تقلید کنید، قبل از چرخاندن به سمت دیگر. شما یک ستاره فنلاندی رالی نیستید، بلکه یک مشاور تجاری هستید.

این نوع به بخش نشانگر ضعیف مربوط می شود، اما قاطعیت در جاده ها کلیدی است.

اما فراتر از این سناریوها، بسیاری از استرالیایی‌ها بی‌رحمانه و فقط به این دلیل که در عقب خانه هستند.

نشان بد

هنگام رانندگی در شب، فقط یک میکرو ث،ه وقت بگذارید و اطراف خود را در نظر بگیرید. ساقه و خوشه خود را بررسی کنید و الگوی نور را درست جلوتر از مشبک خود نظارت کنید. تمام پاسخ های شما ممکن است در آن یافت شود.

گیج کننده ترین زم، است که مقصران در حال رانندگی وسایل نقلیه قدیمی با ترمزهای نامن، و ،تیک های طاس هستند، اما در همه موارد هم آزاردهنده است و هم خطر.

آیا من تنها ،ی هستم که باید مرتباً در میانه میدان ترمز کنم؟

هی، کامیون می‌ر،؟ یک اتوبوس؟ با تشکر از شما، و تشکر از خدمات حیاتی شما.

فقط دستگاه را زمین بگذارید، از هندزفری استفاده کنید یا آن را بکشید.

آه طنز، شما می گویید. گلایه خبرنگار لاغر از خشم جاده ای!

و با این حال، بسیاری از افراد یا زم، که باید بروند متوقف می‌شوند، یا زم، که باید متوقف شوند، کارایی را کاهش می‌دهند که ذاتاً بخشی از دوربرگردان‌ها برای شروع است.

در غیر این صورت، نیازی نیست که به یک خط موازی لبه بزنید تا به شما فضا بدهد تا آن پیچ را تنگ کنید. برام مهم نیست ماشینت چقدر بزرگه

اگر این چیزی است که باعث می‌شود راحت بم،د، رانندگی زیر حد مجاز کاملاً خوب است، اما لطفاً وقتی در آن هستید، دیگران را نگه ندارید.

اگر شما از افرادی هستید که پرنده را تکان می‌دهند یا سعی می‌کنید سایر کاربران جاده را با انگشت خود بکشید، باید به نزدیک‌ترین سطل خود بپرید و هرگز بیرون نروید.

افرادی که تصور می کنند خودروی آنها 50 برابر اندازه آن است

افرادی که از خط سریع زیر سرعت مجاز استفاده می کنند – چه به این دلیل که آنها غافل هستند یا پلیس راه خود را تعیین کرده اند – باعث ناامیدی زیادی در آنجا می شوند.

بدترین دسته؟ افرادی که به چراغ راهنمایی با خطوط متعدد می رسند و فقط یک بار در قرمز توقف می کنند، به یاد داشته باشند که سمت راست را نشان دهند. اگر به ما اطلاع می‌دادید، می‌توانستیم به لاین دیگر حرکت کنیم تا زم، که منتظر فاصله‌ای هستید، پشت سرتان گیر نکنیم…

مطابق با سرعت ،، که سبقت می گیرند

بیایید ،، را فراموش نکنیم که دقایقی با یک تصادف ساده رانندگی می‌کنند، غافل از حدس دومی که باعث می‌شوند همه و همه پشت سرشان باشد.

این می تواند وحشتناک باشد، من مطمئن هستم که شما موافق هستید. پس از انجام یک نظرسنجی سریع از نی دفتر، در اینجا برخی از رفتارها وجود دارد که به ویژه ما را عصب، کن

اگر شکافی دیدید، فورا آن را بردارید. اگر می‌خواهید از یک یا دو خط عبور کنید، به وضوح علامت دهید و در هنگام ارائه از این فرصت استفاده کنید. و اگر به انتهای یک خط نزدیک می‌شوید، به جلوی صف شلیک نکنید و همه را با آ،ین مانور و مانور معذرت‌خواهانه از بین ببرید.

گناهکار. اما با این وجود، افرادی هستند که واقعاً بخار می‌کنند، فریاد می‌زنند و هیاهو می‌کنند و جیغ می‌زنند، و در برخی موارد از نظر فیزیکی اطرافیان خود را مرعوب می‌کنند.

من می دانم، می دانم، شما واقعا می خواهم ببینم که حلقه اینستا چند تا لایک به دست آورده است. انجامش نده

به هر حال نه در حین رانندگی، یک دست روی چرخ و دست دیگر روی تلفن، چشم ها و ذهن درگیر هستند در حالی که ماشین شما از یک خط دوتایی به من نزدیک تر می شود.

رانندگ، هستند که به تله‌کینزی اعتقاد دارند، زیرا بدون اطلاع دادن به اطرافیان خود، مسیر را تغییر می‌دهند.

استفاده ضعیف از چراغ های جلو

آیا تا به حال منتظر یک خط برای سبقت گرفتن بوده اید، فقط زم، که در نهایت تصمیم به دور زدن آنها می کنید، ماشین آهسته پیش رو با سرعت شما مطابقت دارد؟

استرالیا محدودیت‌های محدود سرعت واقعاً شدیدی دارد و در بخش‌هایی برای انجام فقط 3 کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز جریمه می‌شود.

و نه در حالت ایستا در چراغ‌ها، زیرا زم، که چراغ‌ها سبز می‌شوند به دلیل توجه شما به جای دیگر، در جذب کند خواهید بود.

متوجه شدم، گاهی اوقات تشخیص اینکه چراغ‌های شما روشن هستند یا خیر، سخت است اگر خود جاده روشن باشد. علاوه بر این، ماشین هر ،ی سنسور غروب ندارد.

دم زنی بی وجدان

یا شاید بدتر از همه، نور بالا به ترافیک روبرو.

ملبورنیایی‌ها در ادغام آنقدر ضعیف هستند که اکنون چراغ‌های راهنمایی داریم که هر بار یک خودرو را به بزرگراه‌های اصلی راه می‌دهند…

گرازهای خط راست

فقدان تقریباً کامل آموزش راننده در اینجا – همانطور که دوست ما استیو پیتزاتی بسیار شیوا توصیف کرده است – زیرمجموعه ای از رانندگان استرالیایی خشمگین و ترسو، بیش از حد اعتماد به نفس و در عین حال ناآگاه ایجاد کرده است. د،نگ کروگر مثال زد.

من اغلب بدخلق هستم، فقط از همکارانم بپرسید. اما من به ندرت پس از رانندگی در حومه ملبورن، بدخلق تر از آنچه هستم، تازه از برخوردهای دل،اش با خطرات چهار چرخ اغلب فراموش شده هستم.

این بدان م،است که ممکن است بین یک سنگ و یک مکان سخت گیر بیفتید: انجام محدودیت سرعت مشخص شده با یک راننده دو کابین که عملاً به سپر شما ضربه می زند، یا سرعت گرفتن برای تغییر مسیر و خطر جریمه شدن توسط دوربین مخفی.

به جایی در استرالیای منطقه ای سفر کنید، و اگر یک بار با ،ی برخورد نکردید که واقعاً سعی می کند جلوی عبور شما را بگیرد، من کلاه تختم را خواهم خورد.

خشم جاده

آنها باعث می شوند که ترافیک پشتیبان گرفته شود و اشتباهات افراد عصب، را که پشت سرشان گیر کرده اند، بران،د. فقط سعی کنید این کار را در اتوبان انجام دهید و ببینید چقدر طول می کشد تا سری 7 شما را از جاده خارج کند.

با همه اینها، من نمی‌توانم سفرهای شبانه اخیر را به یاد بیاورم که در آن یک ماشین یا سه خودرو بدون چراغ روشن یا از چراغ‌های روز استفاده نکرده باشم.

آیا این تجلی حس نابجای مالکیت جاده است؟ عقده حقارت؟ فقط یک حس کوچک بودن؟ چرا این کار را انجام دهید؟