10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً به هر قیمتی ارزش داشته باشد

Inline-six Fury

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091780

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091774

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091775

خوب، اگر سوال فوق الذکر بسیار مهم است، مخصوصا برای کل،یونرها و پاسخ دقیق این سوال 549000 دلار است. هاگرتی اخیراً از فروش یک دست نخورده خبر داده است R34 Skyline GT-R V-Spec II Nur با تنها 10 کیلومتر پیمودن مسیر و قیمت فوق العاده 549000 دلاری از جمله هزینه‌های مزایده Bingo ژاپن، این را به گران‌ترین R34 GT-R در تمام دوران تبدیل کرده است. اگرچه این خودرو عملاً جدید است، حتی GT-R های معمولی موجود در انبار می توانند یک پنی بسیار خوب به دست آورند و میانگین قیمت نمونه های اصلاح نشده 119000 دلار ،ن زده می شود.

سوالات متداول:

آیا Skyline R34 در ایالات متحده قانونی است؟

R34 GT-R V-spec (مخفف Victory Specification) یک نسخه دقیق تر از GT-R معمولی بود که دارای برخی از اضافات قابل توجه مانند سیستم ATTESA E-TS Pro AWD و یک ال اس دی فعال در عقب بود. بهبود قابل توجهی نسبت به سیستم AWD مک،کی مبتنی بر LSD GT-R معمولی. خودروهای با مشخصات V همچنین دارای سیستم تعلیق محکم‌تر، کیت بدنه با جداکننده‌های جانبی و همچنین پخش‌کننده هوای فیبر کربنی در عقب برای کمک به بهبود جریان هوای زیر بدنه هستند. نیسان همچنین یک همولوگاسیون ویژه مبتنی بر مسیر بر اساس مشخصات V به نام GT-R V-spec N1 منتشر کرد که با حذف تج،اتی مانند تهویه مطبوع، تج،ات صوتی، برف پاک کن عقب یا پوشش صندوق عقب، اقدامات کاهش وزن شدید را نشان می داد. تنها 38 مدل شناخته شده R34 V·Spec N1 از این کارخانه تولید شد که شاید این مدل را با ارزش ترین و پرطرفدارترین R34 GT-R در این مجموعه تبدیل کند.

افزایش قیمت مورد انتظار

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091787

Skyline از ابتدا یک پلت فرم متعادل است، برای اولین بار در نیسان پرینس در سال 1957 ظاهر شد و R34 شاید باشکوه ترین تکرار Skyline بود که البته پایه ای برای R34 GT- درخشان شد. آر.

نسل دهم اسکای لاین که در سال 1998 معرفی شد، بر اساس خودرویی طراحی شده بود که در دو مدل کوپه دو در و سدان چهار در موجود بود. در مورد نوآوری پیشرفته، سری Skyline از یک سری موتورهای Inline-6 ​​بهره می برد که از RB28DETT کامل که R34 GT-R تمام چربی را تامین می کرد، فاصله زیادی ندارند.

راست شش آهنگ قو

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091787

نیروبخش نسل پنجم نیسان اسکای لاین GT-R یک موتور 2.6 لیتری دو توربوشارژر شش خطی است که در آن زمان بسیار پیشرفته بود. بر اساس ادبیات نیسان، این موتور در زمان عرضه، 276 ، بخار قدرت و 289 پوند فوت گشتاور داشت. مدل‌های بعدی مانند Z-tune با حجم محدود تا 2.8 لیتر در دسترس بودند، اما کل محدوده فقط با یک گیرب، شش سرعته دستی با منبع Getrag ارائه شد. موتور RB26DETT GT-R به دلیل قابلیت های تیونینگ بسیار زیاد خود به لطف یک بلوک موتور خوش ساخت شناخته شده است و قطعات داخلی آن می توانند قدرت بسیار بیشتری را از طریق تیون ECU یا استفاده از توربوهای بزرگتر مصرف کنند که این خودرو را به یک افسانه تبدیل می کند. جامعه تیونر و JDM

تعادل آسمان

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091776

تنها راه برای دستیابی به یک R34 GT-R این است که یک دستگاه دست دوم ب،ید و اگر در ایالات متحده یا کانادا زندگی می کنید، باید با عوارض اضافی واردات نیز مق، کنید.

چرا R34 Skylines غیرقانونی است؟

بر اساس قانون واردات فعلی ایالات متحده که به افراد اجازه می دهد خودروهای قدیمی تر از 25 سال وارد کنند، می تو،د از سال 2024 واردات Skyline R34 های اولیه را شروع کنید، اما قبل از آن، رانندگی با R-34 Skyline GT-R غیرقانونی است.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/10-things-that-make-the-nissan-skyline-r34-totally-worth-having-at-any-cost-ar196793.html

R34 GT-R مجهز به تله متری پیشرفته از جمله LCD رنگی 5.8 اینچی است که در جلو و وسط داشبورد قرار گرفته است، دقیقاً همان جایی که ا،ر سیستم های اطلاعاتی-سرگرمی مدرن قرار دارند. این نمایشگر قادر به نمایش هفت آمار کلیدی در زمان واقعی از جمله فشار توربوشارژر (حدا،ر 1.2 بار)، دمای روغن و آب و غیره بود. مدل های بعدی V-spec عملکرد بیشتری را در قالب بازخو، دمای گازهای ورودی و ،وجی اضافه ،د. و اگر این کافی نبود، می‌توان Nismo MFD را انتخاب کرد، گزینه‌ای پولی که ویژگی‌های آماده مسیر مانند تایمر دور، G-Force متر و افزایش اندازه‌گیری فشار بوست را به ۲ بار اضافه می‌کند، به همین دلیل است که مردم اغلب این نمایشگر را با پلی استیشن مقایسه کرد، زیرا بهترین راه برای توصیف این بود که چگونه از سایر اشکال تله متری داخل ماشین جلوتر بود.

عملی بودن در پیک

ساخته شده بین سال های 1999 تا 2002، در مجموع 11578 دستگاه R34 GT-R تولید شد و با توجه به وضعیت مذهبی این خودرو، می توان حدس زد که بیشتر آنها زنده مانده یا بازسازی شده اند.

آیا هنوز هم می تو،د R34 Skyline ب،ید؟

در دهه 90، خودروهای ژاپنی مرزهای فناوری را در پیش می‌گرفتند و رقابت شدیدتر می‌شد. R34 Skyline GT-R باید در مقابل دیگر نمادهای JDM مانند Mk.4 Supra، Lancer Evolution VII و حتی 300ZX خود نیسان قرار می گرفت. برای اینکه همه چیز از کنترل خارج نشود، خودروسازان JDM یک “توافق آقایی” برای حفظ توان ،وجی زیر مرز 300 ، بخار امضا ،د، اما خوشبختانه برای ما، آنها هرگز به آن پایبند نبودند. به همین دلیل است که موتور استاندارد 2.6 لیتری RB26DETT شش توربو دوقلو مستقیم که قرار بود از کارخانه 276 ، بخار قدرت تولید کند. در واقع با بیش از 330 ، بخار قدرت روی دینو تست شده است.

قیمت R34 تا کجا می تواند پیش برود؟

به لطف ظهور اینترنت و وب سایت هایی مانند مناقصه، بازار خودروهای کل،یونی امروزه مک، وحشی است. جمع آوری ماشین ها و تری، بیاور که ماشین ها را عملا به هر نقطه ای از کره زمین می فرستند. نشان R34 نیسان اسکای لاین GT-R شاید مورد علاقه‌ترین نشان باشد زیرا یکی از موفق‌ترین نام‌ها در صحنه خودروهای پرفورمنس ژاپن برای بیش از سه دهه بود. تأثیر آن بر فرهنگ پاپ و فرهنگ JDM غیرقابل انکار است، به همین دلیل است که نمونه های اصلاح نشده قیمت متوسط ​​119000 دلار دارند. اما، اجازه ندهید این قیمت‌ها شما را بترسانند، زیرا در چند سال آینده، این قیمت‌ها فقط افزایش خواهند یافت. طبق قانون واردات فعلی که به افراد اجازه می‌دهد خودروهای قدیمی‌تر از 25 سال وارد کنند، می‌تو،د از سال 2024 شروع به واردات Skyline R34 اولیه کنید. برخی از واردکنندگان تخصصی گزینه‌هایی را برای ،ید و ذخیره خودرو تا سن 25 سالگی ارائه می‌دهند، بنابراین وقتی زمان آن فرا رسید، انتظار داشته باشید. افزایش بی سابقه قیمت R-34 GT-R.

قدرت بیشتر از تبلیغ

زم، که نیسان GT-R در سال 1999 عرضه شد، قیمت اولیه آن حدود 45000 دلار بود. قیمت متوسط ​​برای نمونه های اصلاح نشده حدود 119000 دلار است.

چند R34 GT-R باقی مانده است؟

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091778

R34 Skyline با سیستم AWD اختیاری در دسترس بود، اما سیستمی که زیربنای R34 GT-R قرار دارد، چندین درجه را به خود اختصاص می دهد. برای شروع، R34 Skyline GT-R دارای سیستم چهارچرخ متحرک ATTESA E-TS (سیستم مهندسی کشش پیشرفته پیشرفته برای تمام زمین) نیسان است که به همراه یک ال‌اس‌دی فعال کار می‌کند تا قدرت را تقریباً بدون درام کاهش دهد. حتی سیستم فرمان چهار چرخ Super-HICAS به اعتبار عملکرد GT-R بسیار افزود، اولین سیستم در نوع خود که قابلیت های هندلینگ نیسان و پایداری در سرعت بالا را تا حد زیادی بهبود بخشید و به راحتی آن را به یکی از پیشرفته ترین ها تبدیل کرد. سیستم های AWD آن زمان و تقریباً 25 سال بعد همچنان ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

تجربه پلی استیشن

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 به هر قیمتی ارزش داشته باشد - تصویر 1091777

واقعیت جالب: RB20DE NEO و همراه با جعبه دنده پنج سرعته ،وان کارآمدترین Skyline خط مستقیم شش تا به امروز را به خود اختصاص داده است. اما موتوری که ما توصیه می کنیم RB25DET Neo است، یک موتور شش توربوشارژ مستقیم با حجم تقریباً 2.5 لیتر با 280 ، بخار قدرت از کارخانه که اسکای لاین های معمولی مانند 25GT-X (همچنین به ،وان GT-T یا GT-T شناخته می شود). 25GT Turbo) که اگر می خواهید R34 GT-R را با بودجه کم تجربه کنید، باید اولین انتخاب شما باشد. در حال حاضر، اینها را می‌تو،د با قیمتی حدود 10000 دلار از نزدیک‌ترین واردکننده خود تهیه کنید و می‌تو،د ا،ر قطعات GT-R از جمله کیت‌های بدنه و توربوها را بدون دردسر به GT-T ب،ب،د.

سیستم AWD نسل بعدی

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091779

خیر، نیسان R34 Skyline GT-R در ایالات متحده فروخته نمی شود، اما بر اساس قانون واردات فعلی که به افراد اجازه می دهد خودروهای قدیمی تر از 25 سال را وارد کنند، می تو،د واردات Skyline R34 های اولیه را از سال 2024 آغاز کنید.

قیمت Skyline R34 چقدر است؟

Skyline GT-R یک کوپه دو در روی کاغذ است، اما فضا و کاربردی را ارائه می دهد که می تواند رقیب بسیاری از خودروهای چهار در باشد. برای شروع، این Skyline GT-R می تواند چهار سرنشین را در خود جای دهد و دارای فضای ذخیره سازی کابین و صندلی های کاربردی است که نرم و در عین حال حمایت کننده برای مطابقت با شخصیت دوگانه خودرو هستند. وقتی صحبت از شخصیت دوگانه شد، R34 GT-R در سرعت های شهری به طرز شگفت انگیزی ،ت و آرام است و هنگام سفالگری در شهر مانند هر نیسان دیگری احساس می کند. همچنین دارای یک چکمه بزرگ است که به راحتی می تواند بیش از چند چمدان با سایز متوسط ​​را در خود جای دهد. همه این عوامل در کنار هم قرار می گیرند تا R34 Skyline GT-R را به یک راننده روزانه بدون زحمت تبدیل کنند.

داستان “V-spec”.

10 چیزی که باعث می شود نیسان اسکای لاین R34 کاملاً ارزش داشتن را به هر قیمتی داشته باشد - تصویر 1091784