همانطور که در بالا بحث کردیم، سال 1976 آ،ین سال تولید کانورتیبل کادیلاک الدورادو نمادین بود، و در ت، برای تجلیل از میراث غنی این کادی، جنرال موتورز “نسخه Bicentennial Edition” را منتشر کرد. فقط 200 کانورتیبل آ، این رفتار ویژه را برای جشن گرفتن 200 سال از وجود آمریکا دریافت ،د. این خودروها یک رنگ سفید سفارشی با نوار قرمز/آبی در سراسر نیمه بالایی بدنه دریافت ،د و نمای داخلی دارای یک پلاک یادبود نصب شده روی داشبورد بود.
ک،یک مقرون به صرفه
کادیلاک الدورادو 1976 بخشی از نسل نهم است، همچنین آ،ین سال تولید الدورادو کانورتیبل بود. همچنین این آ،ین سال برای موتور عظیم 8.2 لیتری V8 با 234 ، بخار بود.
یک کادیلاک الدورادو در سال 1974 چقدر هزینه داشت؟
پادشاه آوارگی
این روزها، هنجارهای مالیاتی سختگیرانه بر مواردی مانند جابهجایی و طول خودروهایی که ما رانندگی میکنیم، حاکم است. با این حال، آمریکا در دهه 1970 مکان بسیار متفاوتی بود، جایی که اتومبیلها تنها با تخیل سازنده و اندازه مسیرهای حومه شهر محدود میشدند. کادیلاک الدورادو کوپه دو در 1976 دارای 224.1 اینچ یا نزدیک به 5.7 متر است و فقط برای نشان دادن این رقم، میباخ مدرن ک، S که طبق اصطلاحات مدرن لیموزین چهار در است، ابعاد نسبتاً ضعیفی دارد. 5.4 متر.
آ،ین کانورتیبل ها
مدل نسل هفتم کادیلاک الدورادو در ابتدا از موتور 8.2 لیتری V-8 استفاده می کرد که تا سال 1976 ادامه یافت و پس از آن با یک موتور مدرن تر و اقتصادی تر، اما هنوز به طرز مضحکی بزرگ 7.0 لیتری V-8 جایگزین شد. ، بخار موتور 8.2 لیتری V-8 که الدورادو 1976 را تامین می کرد با مدل نسل هشتم آن در سال 1970 معرفی شد و در آن زمان انحصاری الدورادو بود. V-8 که کادیلاک 500 نامیده می شود، نزدیک به 370 ، بخار قدرت و 535 پوند فوت گشتاور تولید می کند و این موتور همچنین رکورد بزرگترین V-8 تولید معمولی را در یک کادیلاک دارد.
الدورادو با چرخ محرک اشتباه
کادیلاک الدورادو 1976 دارای موتور 8.2 لیتری V-8 بود که به گیرب، سه سرعته اتوماتیک متصل شده بود و این ،یب موتور و گیرب، مانند سال 1976 آرام و نرم بود. با وجود 370 ، بخار قدرت و بسته های گشتاور کم. از بلوک بزرگ V-8 تنفس طبیعی، با هیچ استانداردی سریع نبود. در نتیجه، شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در 13.5 ث،ه آرام به دست آمد و حدا،ر سرعت آن 130 مایل در ساعت بود، اما این خودرو در یک بزرگراه با سرعت حدود 80 مایل در ساعت خوشحالتر است و این دقیقاً همان چیزی است که ا،ر مالکان با الدورادو خود رانندگی میکنند.
برتری نسل هفتم
یک نمونه به خوبی حفظ شده با کمتر از 50000 مایل در اودو می تواند شما را بین 30000 تا 45000 دلار بازگرداند.
چه موتوری در کادیلاک الدورادو 1976 آمد؟
پس از 10 نسل ماندن در تولید و نزدیک به نیم قرن، کادیلاک از خط تولید نمادین الدورادو در سال 2002 استفاده کرد.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/here-s-why-the-1976-cadillac-eldorado-s،uld-be-your-next-cl،ic-car-purchase-ar196884.html
اگرچه کادیلاک الدورادو 1976 یک خودروی ممتاز در آن روزگار بود، در حال حاضر، شاید یکی از ارزانترین راهها برای مالکیت خودروهای ک،یک باشد، به خصوص اگر قایقهای تفریحی قدیمی آمریکایی را دوست دارید. به گفته هاگرتی، یک کوپه الدورادو با شرایط خوب از سال 1976، میانگین قیمت بازار حدود 12900 دلار دارد که نسبت به مقدار خودرویی که برای پول خود می گیرید، بسیار معقول است. از آنجایی که سال 76 آ،ین سال برای کانورتیبل ها بود، آنها بیشتر به دنبال آن هستند و قیمت بالاتری را می طلبند، به همین دلیل است که کانورتیبل های الدورادو با شرایط خوب همان سال دارای قیمت متوسط حدود 28000 دلار هستند. برخی از آنهایی که شرایط نامن، دارند تا 61000 دلار قیمت دارند! اما، البته، این قیمت ها تحت تأثیر عوامل متعددی مانند وضعیت وسیله نقلیه، تعداد مایل در کیلومتر شمار و موارد دیگر قرار دارند. در حال حاضر، بالاترین قیمت فروش ثبت شده کادیلاک الدورادو مدل 1976، 85995 دلار است.
سوالات متداول:
یک الدورادو 1976 چقدر می ارزد؟
چهار سال پس از تولید نسل نهم کادیلاک الدورادو و جنرال موتورز تصمیم گرفتند تا از مدل کانورتیبل الدورادو، خودرویی که به چهره این برند تبدیل شده بود، استفاده کنند. اما متأسفانه فروش این قایقهای قایقر، انبوه و بیش از حد تبدیلپذیر برای کادیلاک شروع به کاهش کرده بود و همراه با دیگر خودروسازان مجبور به انجام این درخواست شدید شدند. کمپین بازاریابی الدورادو در سال 1976 با شعار “آ،ین کانورتیبل آمریکایی” رهبری شد و برای مدل سال 1976، کادیلاک نزدیک به 14000 نمونه تولید کرد.