100 شرکت تا سال 2027 یک میلیون خودروی برقی در استرالیا را درخواست می کنند

این دلیل اصلی این است که بسیاری از مدل‌های EV یا به اینجا نمی‌آیند، در فهرست‌های انتظار طول، قرار می‌گیرند، یا در تعداد بسیار کمی فروخته می‌شوند که تفاوتی در کاهش آلایندگی ندارند.

  • 100 شرکت تا سال 2027 یک میلیون خودروی برقی در استرالیا را درخواست می کنند

با پایان یافتن ارسال ها برای مقاله مشاوره استراتژی ملی خودروهای الکتریکی ،ت استرالیا، 100 شرکت خواستار چندین اقدام کلیدی شده اند.

این مقاله همچنین به مزایای سلامتی اشاره می کند، با توجه به پذیرش بیشتر خودروهای الکتریکی می تواند آلودگی هوا را کاهش دهد.

مجموعه ای از خودروسازان از جمله ،، هستند که از این هدف حمایت می کنند. آنها عبارتند از BMW، BYD، Jaguar، LDV، MG، Polestar، Renault، Tesla و Volvo.

تا پایان ماه سپتامبر، تنها 21771 دستگاه خودروی الکتریکی در استرالیا فروخته شده است که سهم بازار را تنها 2.68 درصد نشان می دهد.

،ت فعلی متعهد شده است که انتشار کلی استرالیا را تا 43 درصد نسبت به سطوح سال 2005 تا قبل از سال 2030 کاهش دهد و تا سال 2050 به صفر خالص برسد.

ارسالی برای مقاله مشاوره امروز بسته می شود. تو میتو، بخو، مقاله 18 صفحه ای اینجا.

  • 100 شرکت تا سال 2027 یک میلیون خودروی برقی در استرالیا را درخواست می کنند

نمونه‌هایی از شرکت‌هایی که قبلاً این کار را انجام می‌دهند عبارتند از تولیدکننده شارژر DC پیشرو در جهان Tritium، SEA Electric سازنده کامیون‌های الکتریکی و نیسان استرالیا که قطعات خودروهای الکتریکی را در ملبورن تولید می‌کند.

در یک آگهی دو صفحه ای که توسط شورای وسایل نقلیه الکتریکی منتشر شده است، 100 شرکت خواستار حضور یک میلیون وسیله نقلیه الکتریکی تا سال 2027 در جاده های استرالیا شده اند.

از آنجایی که حمل و نقل دومین منبع بزرگ انتشار گازهای گلخانه ای در استرالیا است، جذب خودروهای الکتریکی برای رسیدن به هدف صفر خالص آلایندگی تا سال 2050 ضروری است.

هدف اصلی این استراتژی افزایش جذب خودروهای برقی در استرالیا از طریق تشویق خودروسازان برای هدایت عرضه بیشتر خودروهای کم آلاینده به بازار محلی، از طریق استانداردهای جدید بهره وری سوخت است.

  • 100 شرکت تا سال 2027 یک میلیون خودروی برقی در استرالیا را درخواست می کنند
چرا نیاز آشکار به یک استراتژی ملی EV؟

سایر شرکت‌هایی که حمایت خود را اعلام می‌کنند، آژانس‌های اجاره مانند Europcar و Hertz، ارائه‌دهندگان زیرساخت شارژ مانند Evie، Jetcharge و Tritium و سایر شرکت‌های بزرگ مانند IKEA، Origin، Uber و Woolworths Group هستند.

  • 100 شرکت تا سال 2027 یک میلیون خودروی برقی در استرالیا را درخواست می کنند
فرصت های بالقوه از برق رس، حمل و نقل

«آلودگی هوا ناشی از گازهای گلخانه ای وسایل نقلیه ممکن است بیش از عوارض جاده های ملی باعث مرگ و میر شود. این مقاله همچنین با شرایط سلامتی از جمله بیماری های تنفسی، سرطان و زوال عقل مرتبط است.

در حالی که همه ایالت‌ها و مناطق استرالیا برنامه‌های تشویقی مختلفی دارند، از جمله در دسترس بودن تخفیف‌های نقدی و کاهش مالیات، ،ت فدرال کمبود «هماهنگی و همسویی در سطح ملی» را شناسایی کرده است که می‌گوید باید اصلاح شود.

بیشتر: بودجه فدرال شامل سرمایه گذاری در زیرساخت های EV، مشوق ها می شود




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/100-companies-call-for-one-million-evs-in-australia-by-2027

آنها همچنین خواستار حمایت بیشتر از اتوبوس‌های برقی، کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه تجاری برای مشاغل استرالیایی و مدل‌سازی اقتصادی هستند که مزایای خودروهای برقی مانند کاهش آلودگی، امنیت سوخت بهتر و فرصت‌های بالقوه تولید را در نظر بگیرد.

اه، اصلی را می توان به طور کلی به صورت زیر تعریف کرد:

  • خودروهای برقی را مقرون به صرفه تر کنید
  • جذب و انتخاب EV را گسترش دهید
  • کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
  • در هزینه سوخت استرالیایی ها صرفه جویی کنید
  • افزایش تولید استرالیا
  • 100 شرکت تا سال 2027 یک میلیون خودروی برقی در استرالیا را درخواست می کنند

مشکلی که در حال انجام است کمبود عرضه EV است، با بسیاری از برندها و ارگان های صنعتی که می گویند بسیاری از این موارد به فقدان استانداردهای بهره وری سوخت مربوط می شود – چیزی که ا،ر کشورهای ثروتمند دیگر دارند، با استثناهای قابل توجه دیگر از جمله کشور منفور روسیه.

این مقاله همچنین به ،وم افزایش امنیت سوخت کشور از طریق کاهش اتکا به نفت وارداتی اشاره می کند.

علاوه بر هدف یک میلیونی، این شرکت ها از استراتژی ملی خودروهای الکتریکی می خواهند که شامل موارد زیر باشد:

  • استانداردهای بهره وری سوخت مطابق با ایالات متحده، نیوزلند و اتحادیه اروپا است
  • راه اندازی هماهنگ شبکه شارژ خودروها، کامیون ها و اتوبوس ها، با تمرکز بر مناطق، حومه ها و ساختمان های پر تراکم
  • یک طرح توسعه مش، صنعت EV برای افزایش سرمایه گذاری در تولید، محصولات و خدمات EV

خودروسازان بی‌شماری در استرالیا، مانند گروه فول،‌واگن، می‌گویند که دفاتر مرکزی آنها ترجیح می‌دهند خودروهای برقی با محدودیت عرضه را به مناطقی بفرستند که در آن‌ها به دلیل بیش از میانگین سطح CO2 در ناوگان خود جریمه می‌شوند، و استرالیا را به وضعیت زمین‌دهی برای فناوری‌های قدیمی‌تر تنزل می‌دهد.

“این انتقال فرصت های عظیمی برای استرالیا ایجاد می کند. استرالیا دارای منابع معدنی، سرمایه و مهارت‌های بالقوه برای کمک به این کار است.

،ت فدرال می گوید که جذب خودروهای برقی در استرالیا تقریباً پنج برابر کمتر از میانگین جه، است و به مثال نیوزلند اشاره می کند که در سال گذشته خودروهای برقی از 2.5 درصد ثبت نام های جدید به بیش از 11 درصد رسیده است.

فرصت‌های ارزش افزوده ذکر شده شامل ساخت استرالیایی باتری‌های EV و سایر قطعات برای صادرات، به‌جای حفاری مواد از زمین و قرار دادن آن در کشتی‌ها است.