با این حال، ماهیندرا سعی کرد همان چیزی را در آمریکای شمالی بکشد. منظورم این است که آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا برای مدت طول، حیاط خلوت جیپ بوده اند. از این رو FCA در این مورد از ماهیندرا شکایت کرد که منجر به چیزی به نام “Post-2020 Roxor” شد که پرچم سبز را از دادگاه دریافت کرد. همان Roxor Post-2020 همان چیزی است که در جاده های هند نیز مشاهده می شود.
وقتی به ماهیندرا فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ یک SUV با طراحی کمی بیشتر که نوید یک رانندگی ایمن و سالم با عملکرد من، را می دهد. در هند، Scorpio N مورد بحث و پس از XUV700 و Thar از نظر تقاضای محض است.
آن آفرود رو،ور است. و در آستانه ممنوعیت دائمی در آمریکای شمالی به دلیل دعاوی مطرح شده توسط Stellantis (FCA سابق) است. به لطف گانش پاگار، علاقهمند به خودرو، Roxor اکنون در حال آزمایش در جادههای هند یافت میشود. بیا یک نگاهی بیندازیم.
2022 ماهیندرا رو،ور در هند جاسوسی کرد
با جیمنی در تصویر، ماهیندرا به دنبال ارائه سبک زندگی آفرود با قیمت پایین تر در هند است. قیمت تار در حال حاضر از روپیه شروع می شود. 13.53 lakh و تا Rs. 16.28 لک (قیمت های قبلی). احتمالا قیمت جیمنی بسیار پایین تر از آن خواهد بود. برای علاقهمند، که فقط یک آفرود دیزلی برای تعطیلات آ، هفته میخواهند، یک Roxor ساده با قیمت کمتر از Rs. قیمت 10 میلیون انتخاب بدی به نظر نمی رسد، درست است؟
با توجه به اینکه ماروتی سوزوکی جیمنی در هند در حال ساخت است، ماهیندرا به دنبال راه اندازی یک آفرود سبک زندگی با قیمتی حتی پایین تر است.
Roxor از زمان آغاز به کار مورد بحث بوده است. آفرودهای ماهیندرا و طراحی های الهام گرفته از جیپ دست به دست هم می دهند، اینطور نیست؟ ماهیندرا چندین دهه است که این کار را در هند انجام داده است زیرا برای مدت طول، مجوز مونتاژ خودروهای جیپ در هند را داشت. این شرکت می تواند از میراث خود در هند الهام بگیرد.
اجازه دهید پرونده Mahindra & Mahindra Ltd v. FCA US LLC، دادگاه تجدیدنظر ناحیه ششم ایالات متحده، شماره 21-2605 را پشت سر بگذاریم زیرا انتظار می رود این حماسه برای مدت طول، ادامه یابد. 2022 Roxor استخوان های بسیار برهنه است. هنوز هم چند مدل جذابیت جیپ یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند چراغ جلوی گرد، طراحی کاپوت، قفل کاپوت و موارد دیگر دارد. سقف ندارد، اما یک رول بار برای محافظت از سرنشینان دریافت می کند. هک، حتی گلگیر هم ندارد زیرا یکی از ،اصر طراحی قرض گرفته شده از جیپ بود.
چه انتظاری داشته باشیم؟
زیر کاپوت، Roxor برای سرخپوستان غریبه نیست زیرا اساساً یک Thar نسل قبلی است. این در هند تولید می شود و به ،وان قطعات ،اب به دیترویت صادر می شود که در آنجا مونتاژ می شود. این خودرو بر اساس یک شاسی نردب، ساخته شده است و از همان موتور 2.5 لیتری نیرو می گیرد که تار قدیمی را تامین می کرد.
این موتور ۶۲ ، بخار قدرت در ۳۲۰۰ دور در دقیقه و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور در ۱۴۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. با یک 5 سرعته دستی جفت می شود. همچنین یک 4X4 با گیرب، جعبه انتقال کم برد نیز موجود است. ممکن است فکر کنید که این موتور ممکن است برای آمریکایی هایی که با خودروهای سریع کار می کنند بسیار کند باشد. اما در ایالات متحده آمریکا، Roxor قانونی جاده نیست و به ،وان یک ماشین کیت آفرود فروخته می شود.
مجموعه اصلی مشکلاتی که ماهیندرا در هند با آن مواجه است، کمبود نیمه هادی است که باعث کاهش ظرفیت تولید می شود. اما بیشتر هندیها با این واقعیت که ماهیندرا مدلهای توسعهدهندهای دارد که در سراسر بازارهای جه، عرضه شده است، خوشبین نیستند. یکی از این بازارها آمریکای شمالی است. ماهیندرا یک آفرود در دیترویت مونتاژ می کند و در کانادا و ایالات متحده آمریکا هدف قرار می گیرد.