در بازار هند، یاماها R7 در برابر هوندا CBR650R و کاوازاکی نینجا 650 قرار خواهد گرفت. یاماها R7 از یک موتور 689 سی سی، دو سیلندر، خنک کننده مایع استفاده می کند که حدا،ر قدرت 73.4 ، بخار و حدا،ر گشتاور 67 نیوتن متر را تولید می کند. این خودرو به یک گیرب، 6 سرعته متصل شده است که با کلاچ کمکی و دمپایی و سیستم تعویض سریع یکپارچه شده است.
با R7، کاربران می توانند انتظار یک تجربه سوپراسپرت واقعی را داشته باشند. این موتور دارای گشتاور خطی با شتاب نرم است که قدرت و عملکرد بهینه را در سراسر محدوده دور تضمین می کند. این دوچرخه دارای دوشاخه های جلو مع، از KYB با قابلیت تنظیم پیش بارگیری، بازگشت مجدد و فشرده سازی است. در عقب، دوچرخه دارای سیستم تعلیق monos،ck است. وظایف ترمز توسط دیسک های دوگانه 298 میلی متری در جلو و یک دیسک 245 میلی متری در عقب انجام می شود.
یاماها MT-09
یاماها توانسته است سهم بازار را در بخش موتورسیکلتهای ممتاز افزایش دهد و حرکت بزرگ بعدی میتواند با دوچرخههای بزرگ خود مانند R7 و MT-09 باشد. چنین احتمالاتی با اظهارات ایشین چیهانا، رئیس گروه یاماها موتور هند نیز پشتیب، می شود. اوایل امسال در ژوئن، چیهانا گفته بود که یاماها قصد دارد دوچرخههای بزرگی مانند R7 و MT-07 را در مقادیر محدود به هند بیاورد.
جالبترین چیز این است که دوچرخه R7 کاملاً پر و MT-09 فوق برهنه نیز در ویدیو با پلاک TN دیده میشود. این نشان می دهد که این دوچرخه ها می توانند به زودی در هند عرضه شوند.
یاماها R7 Teased
عملکرد و دینامیک سواری با طیف وسیعی از سیستم های سوار با سیم بهبود یافته است. برخی از فناوری های کلیدی عبارتند از: سیستم کنترل کشش حساس به زاویه نازک، سیستم کنترل کشویی، سیستم کنترل بالابر، سیستم کنترل ترمز با ABS و سیستم دریچه گاز کنترل شده الکترونیکی مبتنی بر تراشه. یاماها MT-09 دارای یک دستگاه ابزار TFT تمام رنگی 3.5 اینچی است که طیفی از اطلاعات مانند نشانگر تعویض دنده، دمای آب، دمای هوا، میانگین مسافت پیموده شده و سوخت باقیمانده را نمایش می دهد.