اما صفحهنمایشها هرگز با لمس فیزیکی و اطمینان صفحهها و دکمههای فیزیکی حتی با بازخورد لمسی عالی مطابقت ندارند. من نمیخواهم شبیه به ظاهری پررونق به نظر بیایم، اما با وجود اینکه عملکرد کمتری دارند، لمس فیزیکی بر راحتی آیندهنگر برتری دارد.
2023 فورد اکسپلورر SUV در چین معرفی شد
منبع: https://www.rushlane.com/2023-ford-explorer-suv-debuts-in-،a-27-inch-touchscreen-12445356.html
انتظار می رود فورد نسخه الکتریکی ا،پلورر را عرضه کند. اما انتظار نمیرود که تا اوا، سال 2024 یا حتی سال 2025 این اتفاق بیفتد. انتظار میرود ا،ر این تغییرات منحصر به ا،پلورر چینی باشد و به مدل MY2023 ایالات متحده نرسد. فورد همچنین لینکلن آویاتور 2023 را عرضه خواهد کرد که یک ا،پلورر 2023 است.
این یک صفحه نمایش بسیار عریض با تنها 10 تا 15 درصد از عرض آن در ارتفاع است که در Ford Evos چینی نیز یافت می شود. این صفحه نمایش غول پیکر، خوشبختانه، میزبان کنترل های تهویه مطبوع نیست زیرا در یک پانل جداگانه در زیر آن قرار می گیرند. تصور کنید راننده باید دستان خود را دراز کند تا انتهای دیگر صفحه را در حین رانندگی کار کند. دل،اش است.
اما آنها ،یبی از صفحه نمایش های مختلف هستند و اندازه صفحه نمایش نقطه اوج کل سیستم است. اگر از صفحه نمایش تک تکه استفاده کنیم، صفحه نمایش تئاتر BMW که در سری 7 و i7 جدید یافت می شود، بزرگ ترین صفحه نمایش است. اما صفحه نمایش لمسی نیست و برای سرگرمی سرنشینان عقب است و اطلاعات سرگرمی اصلی نیست.
SUV فورد ا،پلورر 2023
شاسی بلند فورد ا،پلورر چینی دارای یک صفحه نمایش لمسی تک تکه غول پیکر 27 اینچی است که به ،وان واحد اصلی سرگرمی اطلاعاتی عمل می کند. 27 اینچ همان چیزی است که ا،ر م،تورهای کامپیوتر هستند. فورد چگونه توانست آن را روی داشبورد قرار دهد؟ 27 اینچ اندازهگیری مورب واقعی این صفحهنمایش است، اما نسبت تصویر استاندارد 16:9 یا 21:9 مانند صفحهنمایش BMW که به آن اشاره کردیم نیست.
ما گمان می کنیم که این صفحه نمایش ممکن است با Android Auto خوب عمل نکند زیرا از نسبت تصویر عجیبی برخوردار است. Apple CarPlay نباید در آینده مشکلی ایجاد کند، زیرا اپل در حال کار بر روی نرم افزار سفارشی است تا تمام صفحه نمایش هر خودرو را در اختیار بگیرد تا در هنگام اتصال آن را در سیستم CarPlay بگنجاند.
جدا از صفحه نمایش عظیم، که برجسته ترین آن است، این نسخه به شدت به روز شده ا،پلورر است که فورد در حال حاضر در چین می فروشد. این خودرو به ،وان یک SUV سایز متوسط جدید به بازار عرضه می شود، اما فقط یک به روز رس، است. به ،وان بخشی از این بهروزرس،، ا،پلورر دارای جلوپنجره کرومی بزرگتر، چراغهای LED کاملاً بازطراحیشده، چراغهای LED عریضتر عقب، رینگهای آلیاژی ۲۱ اینچی جدید، صفحه نمایش ۲۷ اینچی و موارد دیگر میشود.
آیا صفحه نمایش ها باید جایگزین دکمه ها و شماره گیری شوند؟
فورد ممکن است از هند خارج شده باشد، اما همچنان در بیشتر بازارهای جه، غول است. بیضی آبی تقریباً من را نیز نوستالژیک میکند و به این فکر میکنم که آیا فقط وسایل نقلیه بیشتری را برای فروش بیشتر به بازار عرضه کرده است. نه، فورد هنوز به هند باز نمی گردد. اما این شرکت با عرضه شاسی بلند ا،پلورر با مشخصات چینی برخی از ابروها را برانگیخت.
با نگاهی به این روند جدید صفحه نمایش ها که دکمه ها و شماره گیری ها را به دست می گیرند، این سوال مطرح می شود که چه چیزی قابل قبول است. مطمئناً، صفحهنمایشها جذاب به نظر میرسند و برای سالها بهطور ثابتی عمل میکنند زیرا هیچ قطعه متحرکی وجود ندارد. شیشه نیز مانند پ،تیک ها و ف،ات فرسوده نمی شود. از صاحبان جگوار در هند بپرسید و آنها در مورد آن به شما خواهند گفت.
این بهروزرس، در فورد ا،پلورر در انحصار چین است و در بازارهای دیگر به MY2023 نمیرسد
در حال حاضر، این فورد ا،پلورر چینی ممکن است بزرگترین صفحه نمایش لمسی تک تکه در جهان را داشته باشد. ممکن است بگویید مرسدس بنز EQS دارای سیستم 56 اینچی، چند کادیلاک دارای سیستم OLED 38 اینچی و Lucid Air دارای سیستم 34 اینچی است. بله حق با شماست.