
بروزرسانی: 29 فروردین 1404
2023 فورد رنجر V6 v 4 سیلندر: Dragparison
مدل های پایه 4×2 ارائه می دهند اما در اینجا ما آن را داریم 4×4 که بر خلاف V6 است پاره وقت. این به این م،ی است که پیش فرض روی آسفالت چرخ محرک عقب است، اما می توان آن را به 4H یا 4L تغییر داد.
بررسی های بیشتر: بررسی فورد رنجر 2023
بررسی های بیشتر: بررسی فورد رنجر اسپرت V6 2023
بررسی های بیشتر: بررسی فورد رنجر XLT V6 2023
از زم، که این موتور در طول به روزرس، میان دوره ای برای PX Ranger قدیمی راه اندازی شد، فورد انژکتورهای دیزلی را تغییر داد، فن های خنک کننده الکتریکی کم صداتر و پوشش پلی اورتان جدید را برای کمک به مهار NVH اضافه کرد، مهر و موم ها را تغییر داد و کل تنظیمات را دوباره کالیبره کرد. .
تست فورد رنجر V6 v 4 سیلندر
به نظر می رسد که فورد در اینجا ،وجی های کلی V6 را محدود کرده است، اما برای ،، که به غرغر اضافی نیاز دارند - به ویژه ،، که یدک کشی می کنند - هنوز هم به نظر می رسد که بهترین گزینه است.
واقعیت جالب: این موتور از موتور مورد استفاده در فورد F-150 نشأت می گیرد، اما طبیعتاً رنجر کوچک تر با چالش هایی در بسته بندی مواجه بود.
اجرا می شود دائمی 4×4 سیستم با AWD «4A» جاده گرا و همچنین حالت های سنتی 2H (محرک عقب برای صرفه جویی در مصرف سوخت)، 4H (با برد بالا) و 4L (با برد پایین).
در حالی که موتور V6 XLT حدود 30 کیلوگرم سنگین تر است، چهار سیلندر Wildtrak با تج،ات بیشتری عرضه می شود، بنابراین تفاوت وزن واقعی حدود 10 کیلوگرم است. باگر همه…
ما مطمئن شدیم که با «حالت های» درایو مختلف و تنظیمات مختلف برای سیستم های 4×4 در صورت من، بازی می کنیم، و همچنین کنترل های کشش را خاموش می کنیم. هر دو رنجر با ،تیک های تمام زمینی کار می ،د، اما از برندهای مختلف.
رنجر XLT V6 | رنجر وایلدتراک 4 سیلندر | |
---|---|---|
موتور | 3.0 V6 دیزل | 2.0 چهار سیلندر دیزل |
قدرت | 184 کیلو وات | 154 کیلو وات |
گشتاور | 600 نیوتن متر | 500 نیوتن متر |
انتقال | 10 سرعته AT | 10 سرعته AT |
سیستم 4×4 | تمام وقت | پاره وقت |
کاهش وزن | 2331 کیلوگرم | 2341 کیلوگرم |
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-comparisons/2023-ford-ranger-v6-v-4-cylinder-dragparison