مدل های پایه 4×2 ارائه می دهند اما در اینجا ما آن را داریم 4×4 که بر خلاف V6 است پاره وقت. این به این م،ی است که پیشفرض روی آسفالت چرخمحرک عقب است، اما میتوان آن را به 4H یا 4L تغییر داد.
بررسی های بیشتر: بررسی فورد رنجر 2023
بررسی های بیشتر: بررسی فورد رنجر اسپرت V6 2023
بررسی های بیشتر: بررسی فورد رنجر XLT V6 2023
از زم، که این موتور در طول بهروزرس، میاندورهای برای PX Ranger قدیمی راهاندازی شد، فورد انژکتورهای دیزلی را تغییر داد، فنهای خنککننده الکتریکی کمصداتر و پوشش پلیاورتان جدید را برای کمک به مهار NVH اضافه کرد، مهر و مومها را تغییر داد و کل تنظیمات را دوباره کالیبره کرد. .
تست فورد رنجر V6 v 4 سیلندر
به نظر می رسد که فورد در اینجا ،وجی های کلی V6 را محدود کرده است، اما برای ،، که به غرغر اضافی نیاز دارند – به ویژه ،، که یدک کشی می کنند – هنوز هم به نظر می رسد که بهترین گزینه است.
واقعیت جالب: این موتور از موتور مورد استفاده در فورد F-150 نشأت میگیرد، اما طبیعتاً رنجر کوچکتر با چالشهایی در بستهبندی مواجه بود.
اجرا می شود دائمی 4×4 سیستم با AWD «4A» جادهگرا و همچنین حالتهای سنتی 2H (محرک عقب برای صرفهجویی در مصرف سوخت)، 4H (با برد بالا) و 4L (با برد پایین).
در حالی که موتور V6 XLT حدود 30 کیلوگرم سنگین تر است، چهار سیلندر Wildtrak با تج،ات بیشتری عرضه می شود، بنابراین تفاوت وزن واقعی حدود 10 کیلوگرم است. باگر همه…
ما مطمئن شدیم که با «حالتهای» درایو مختلف و تنظیمات مختلف برای سیستمهای 4×4 در صورت من، بازی میکنیم، و همچنین کنترلهای کشش را خاموش میکنیم. هر دو رنجر با ،تیک های تمام زمینی کار می ،د، اما از برندهای مختلف.
رنجر XLT V6 | رنجر وایلدتراک 4 سیلندر | |
---|---|---|
موتور | 3.0 V6 دیزل | 2.0 چهار سیلندر دیزل |
قدرت | 184 کیلو وات | 154 کیلو وات |
گشتاور | 600 نیوتن متر | 500 نیوتن متر |
انتقال | 10 سرعته AT | 10 سرعته AT |
سیستم 4×4 | تمام وقت | پاره وقت |
کاهش وزن | 2331 کیلوگرم | 2341 کیلوگرم |
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-comparisons/2023-ford-ranger-v6-v-4-cylinder-dragparison