ظاهر کلی Xtreme 300S برای Xtreme 200S آشنا به نظر می رسد. برخی از ویژگیهای کلیدی عبارتند از: چرخهای آلیاژی، نمای جلوی تهاجمی، آینههای دید عقب نصبشده در روپوش جلو و فیرینگ برجسته.
در مجموعه قبلی از ع، های جاسوسی، تنها دو موتور سیکلت Hero جاسوسی شدند. همانطور که در جدیدترین ع،های جاسوسی Sarathi از KALKI نشان داده شده است، Hero MotoCorp در حال کار بر روی سه دوچرخه جدید، یک ADV، یک ADV tourer و یک دوچرخه ورزشی کامل است. اینها احتمالا دارای یک موتور 300 سی سی هستند و می توانند XPulse 300، XPulse 300T و Xtreme 300S نامگذاری شوند. انتظار می رود در سال 2023 عرضه شود. در حالی که موتور ی،ان خواهد بود، قدرت و گشتاور ،وجی ممکن است برای هر یک از این دوچرخه های 300 سی سی تنظیم شود.
Hero XPulse 300 و Xpulse 300 T
موتور سیکلت 300 سی سی هیرو یک موتور جدید خنک کننده مایع خواهد بود که می تواند حدا،ر 30 ، بخار قدرت و حدا،ر گشتاور 25 نیوتن متر را تولید کند. به احتمال زیاد گیرب، 6 سرعته خواهد داشت. Hero Xtreme 300S با رقبایی مانند Apache RR310، KTM RC 390 و BMW G310RR رقابت خواهد کرد. Hero به احتمال زیاد دوچرخه های 300 سی سی خود را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند که باعث می شود مشتریان بیشتری در دسترس باشند.
اندازه چرخ ها می تواند شبیه هیمالیا باشد که دارای چرخ 21 اینچی جلو و 17 اینچی در عقب است. راهاندازی ترمز شامل ترمزهای دیسکی در هر دو انتها است و ABS دو کاناله میتواند به صورت استاندارد ارائه شود. این دوچرخه دارای چنگال های جلو USD و سیستم تعلیق monos،ck در عقب است.
برخی از ویژگیهای کلیدی Hero XPulse 300 عبارتند از: گلگیر جلوی برجسته، روپوش چراغهای جلو تهاجمی با جلوپنجره جمعوجور، آینههای دید عقب مدرن، بدنه استخو، و صفحه محکم موتور. این دوچرخه احتمالا یک کنسول ابزار تمام دیجیتال با ویژگی های اتصال مبتنی بر بلوتوث خواهد داشت. XPulse 300 دارای چرخ های سیمی با ،تیک های دستگیره ای است که قابلیت های آفرود آن را برجسته می کند.
وضعیت سواری با دسته پایین و گیره های عقب تنظیم شده نسبتا متعهد است. چیزهایی مانند ترمز و سیستم تعلیق مانند XPulse 300 خواهد بود. با این حال، سیستم تعلیق سفت تر و با سفر کمتر در دوچرخه سواری است.
XPulse 300 ADVs و برادرش از قاب داربست استفاده خواهند کرد که برای اولین بار برای Hero MotoCorp خواهد بود. موتورسیکلت رالی داکار 450RR هیرو دارای قاب پرده ای است، اما آن دوچرخه به صورت تجاری تولید نمی شود. کانسپت XPulse 300 در رویداد Hero World 2020 با موتور جدید و قاب پرده به نمایش گذاشته شد. این احتمال وجود دارد که عرضه دوچرخه های Hero 300cc به دلیل بیماری همه گیر به تعویق افتاده باشد.
Xpulse 300T را میتوان با استایلی متفاوت دید، که بیشتر برای گردشگران ماجراجویی من، است. پس از عرضه، محدوده XPulse 300 با رقبایی مانند Royal Enfield Himalayan، Yezdi Adventure، KTM 390 Adventure و BMW G310GS روبرو خواهد شد.
Hero Xtreme 300S
با رشد قابل توجهی در بخش سایز متوسط، Hero MotoCorp در حال آماده شدن برای بهره برداری از این فضا با دو دوچرخه 300 سی سی جدید است.
در حالی که Hero MotoCorp بزرگترین تولید کننده خودروهای دو چرخ در کشور است، دارای مجموعه ای نسبتاً نامتن، است که حدا،ر حجم آن 200 سی سی است. همانطور که ترجیحات مصرف کننده در حال تغییر است، Hero به دنبال تنوع بخشیدن به سبد خود خواهد بود. این می تواند با بخش متوسطی شروع شود که شاهد رشد قوی بوده است، با چندین محصول جدید که در سال های اخیر راه اندازی شده اند.