2023 KTM 390 Adventure شکل یک موتور سیکلت رالی داکار را به خود می گیرد و 390 Enduro به یک موتور سیکلت موتور کراس نزدیک می شود.

نسل جدید 390 Adventure مدت هاست که به زودی عرضه می شود. گمانهزنیهای متعددی درباره نسخه R از 390 Adventure در هند وجود داشت و ما همچنین شاهد چند کیت رالی پس از فروش از Turtletechx بودیم که توانایی آن را در خارج از جاده افزایش داد. برای MY2022، KTM حالتهای سواری را ارائه کرد و سپس همان حالتها را برای وسایل نقلیه قدیمیتر نیز به صورت رایگان ارائه کرد.
برای کمک به گشتهای رالی در 390 Adventure، یک جلوپنجره بلند، یک صفحه نمایش TFT با تنظیم بالا که به دید در هنگام ایستادن و سواری کمک میکند، چراغهای جلو پروژکتوری که به صورت عمودی روی هم چیده شدهاند، و صفحهای بادی موتور داریم. 390 Enduro این بشقاب را از دست می دهد. هر دوی آنها اگزوز زیر شکمی مشابهی دارند.

مشخصات و ویژگی ها
هر دو مدل 2023 KTM 390 Adventure و 390 Enduro دارای گیره های کمی در عقب و حالت ایستاده هستند. 390 Adventure دارای دستهای بلندتر است که هنگام ایستادن و گشت و گذار به شما کمک میکند. KTM به چرخهای پرهدار با مدل 2023 KTM 390 Adventure در مقایسه با رینگهای آلیاژی در مدلهای ،وجی روی آورده است.
تفاوتها در موقعیت صندلیها نهفته است زیرا 390 Adventure دارای دستههای باکیفیت است و در بالای آن، جلوپنجره بلندی دارد که از نظر بصری بزرگتر از 390 Enduro است. 390 Enduro ریزه اندام، ،یبی و بسیار اسپرت تر به نظر می رسد و به یک موتور سیکلت موتور کراس نزدیک می شود. در حالی که 390 Adventure با در نظر گرفتن تور و رالی طراحی شده است.
به نظر می رسد اندازه چرخ ها 21 اینچ در جلو و 17 یا 18 اینچ در عقب در هر دو موتورسیکلت باشد. به نظر می رسد چنگال USD توسط WP سفر من،ی را ارائه می دهد. ویژگی هایی مانند راید با سیم، کلاچ دمپایی، خنک کننده مایع در حال حاضر ارائه شده است. کروز کنترل با توجه به اعتبار کروزش، دنیایی از تفاوت را در 390 Adventure ایجاد می کند.
نسل جدید 390 Adventure قبلا دیده شده بود. اگر به شما بگوییم که دو نسخه از KTM 390 Adventure 2023 وجود دارد، چه؟ درست شنیدی به نظر می رسد KTM در حال آماده سازی دو نسخه از پلتفرم 390 Adventure آینده خود است. بیا یک نگاهی بیندازیم.
ماجراجویی KTM 390 2023
یکی بیشتر شبیه یک موتور سیکلت رالی است که آماده ورود به صحرا است و دیگری شبیه یک موتور سیکلت اندرو با حداقل پانل های بدنه است. اینها احتمالاً 390 Adventure و 390 Enduro نامیده می شوند.

در حال حاضر، آسیاب 373 سی سی قدرت 42.3 ، بخار در 9000 RPM و 37 نیوتن متر گشتاور در 7000 RPM دارد. افزایش جزئی در ارقام قدرت احتمالاً احتمالی است. ج، زم، راه اندازی هنوز فاش نشده است. با این حال، میتوان انتظار داشت که این ماشینها تا پایان سال 2023 به بازار عرضه شوند. KTM 390 Adventure 2023 با بیامو G310 GS رقابت خواهد کرد، رویال انفیلد هیمالیا 450 و 390 Enduro رقیب رویال انفیلد اسکرام 450 آینده خواهند بود.
منبع: https://www.rushlane.com/2023-ktm-390-adventure-390-enduro-spied-himalayan-450-rival-12454203.html
KTM به دلیل ارائه عملکرد انفجاری در هند بسیار محبوب است. سری موتورسیکلت های Duke، RC و Adventure این شرکت اتریشی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. در حال حاضر، It 390 Adventure است که پرچمدار این شرکت است. این توانایی مسیر من، و توانایی عالی برای گشت و گذار با سرعت بالا را ارائه می دهد.
از همان ابتدا، هر دو موتورسیکلت در مورد قاب، موتور، م،ن سوخت، فریم زیرین و همه چیز تقریباً ی،ان هستند. حتی مینیمال فیرینگ، محافظهای بند انگشتی، آینهها، زیرفراب عقب، چراغهای عقب، بازوهای آلومینیومی بومرنگ شکل و منقار جلو نیز بین این دو به اشتراک گذاشته شده است.