درست به نظر می رسید، عملکرد درستی داشت و قیمت آن زیر 15 R1 بود و عمدتاً همان مک،ک ها بود. در آوریل 2022، یاماها MT15 را با چنگالهای جلوی دلاری، بازو آلومینیومی، اتصال بلوتوث و موارد دیگر با قیمت گزاف روپیه بهروزرس، کرد. 13 هزار زم، که یاماها MT-15 نسخه 2.0 راه اندازی شد، به دلیل گران بودن شهرت پیدا کرد. فاقد ویژگیهای خاصی بود که مالکان از موتورسیکلتی با قیمت بالاتر انتظار داشتند. برخی از این ویژگی ها اکنون توسط یاماها برای MY2023 اضافه شده است. بیایید نگاهی به 5 محصول کلیدی در مقایسه با مدل قبلی بیندازیم.
یاماها MT15 قدیمی در مقابل جدید
برای شروع، یاماها اکنون ABS دو کاناله را ارائه می دهد. این مهم ترین افزوده به MT15 است. ABS دو کاناله برای ساخت آن در MT-15 با نسخه 2.0 حدس زده می شد، اما اینطور نبود. دومین به روز رس، مهم MY2023 MT15 اضافه شدن یک سیستم کنترل کشش (TCS) است. یاماها TCS را نیز قابل تعویض ساخته است، که اگر سیستم بیش از حد مزاحم باشد، مفید است.
چهارمین افزوده بیشتر یک افزودنی احساس خوب است، به جای اینکه باید داشته باشید. به طور عجیبی، نشانگرهای LED است. ما به طرز عجیبی می گوییم زیرا این موضوع که چگونه یاماها با ارائه لامپ های هالوژن بر روی محصولات پرچمدار خود در هند، از خود دور شد. نه تنها یاماها، بلکه بسیاری دیگر از سازندگان دوچرخه از این روش پیروی می کنند. ویژگی های بر اساس قیمت باید بی م،ی باشد، درست است؟
رنگ های جدید
هر دو ABS دو کاناله و TCS از روز اول در R15 V4 عرضه شدند. اکنون، آنها بخشی از برادر برهنه آن MT15 نیز هستند. سومین مورد اضافه شده به مدل 2023، م،تورینگ و عیب یابی جدید OBD II است. بر اساس گزارشها، گزارشهای تشخیصی را میتوان از اپلیکیشن تلفن هوشمند یاماها نیز بازیابی کرد. این به م،ای انطباق RDE، برآورده شدن فاز دوم هنجارهای BS6 است.
هنوز خبری در مورد ناوبری گام به گام اضافه شده با MY2023 MT-15 و R15 وجود ندارد. این یکی از ویژگیهایی بود که مردم از زمان اضافه شدن بلوتوث به آن علاقه داشتند. به جز این پنج تغییر، یاماها MT-15 ی،ان با مدل قبلی حفظ شده است. این ی،ی همان چهره رباتیک، طراحی زیبا و موتور 155 سی سی 4 ولت VVA با 18.4 ، بخار قدرت و 14.2 نیوتن متر گشتاور. راه اندازی در 13 فوریه است و افزایش قیمت نیز همراه خواهد بود.