گریل جلو اکنون کمی شیکتر شده است و مسیر طراحی تویوتا را گرفته است. لوگوی نیسان اکنون در بالای این کوره قرار دارد، نه در مرکز مدل فعلی. سد هوای پایین دارای یک ماژول رادار نیز هست که ویژگی های ADAS را فعال می کند. کاپوت عضل، است و دارای چین هایی است که پرخاشگری را فریاد می زند.
هیچ تصویری از فضای داخلی آن وجود ندارد. اما همانطور که نیسان در حال به روز رس، بیرونی است، باید به روز رس، های م،ادار و منطقی در داخل وجود داشته باشد. Nissan Kicks ،وجی دارای یک فضای داخلی خوش ساخت و خوش نقشه است و مدل جدید قطعا باید بر روی آن ساخته شود.

نیسان هند در حال حاضر بر روی یک ارابه یک ،ی حرکت می کند. ما در مورد Magnite صحبت می کنیم که تنها وسیله نقلیه در مجموعه نیسان هند است. گفتنی است، چندی پیش نیسان GT-R و Kicks را در کارنامه خود داشت. در حال حاضر، Kicks جدید در دست ساخت است و برای اولین بار در جاده ها آزمایش می شود.
اولین مجموعه قاطرهای آزمایشی استتار سنگینی را نشان می دهند. از این تصاویر جاسوسی چیز زیادی نمی توان نتیجه گرفت. با این اوصاف، به نظر میرسد که Kicks جذابیت کراس اوور خود را به نفع یک موضع صافتر SUV کنار گذاشته است. مطمئناً ستون های A هنوز هم مانند یک کراس اوور بسیار شیب دار هستند. اما کاپوت در حال حاضر به حالت قائم قرار گرفته است و حال و هوای SUV را منتشر می کند.
پیشرانه ها احتمالاً مانند قبل خواهند بود. یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری بنزینی 122 ، بخار قدرت و حدود 155 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بازارهای غیر از ایالات متحده، یک پیشرانه هیب، همراه با یک موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر بنزینی به ،وان ژنراتور دارند. این مجموعه تا 134 ، بخار قدرت و 280 نیوتن متر تولید می کند. در ایالات متحده، قیمت نیسان کی، ،وجی از 20590 دلار (16.8 میلیون روپیه) برای تریم پایه S شروع می شود و قیمت ها تا 23150 دلار (18.95 لک) برای تریم SR با مشخصات بالا می رسد.
زیبایی شناسی کلی در برخی زوایای من را به یاد VW ID.4 می اندازد. به خصوص از مشخصات جانبی آن. چرخ ها از طراحی سه پره و پره های درشت هستند. نیسان احتمالا آلیاژهای طراحی بهتری را با انواع بالاتر ارائه خواهد کرد. نمای جلو بسیار مسطحتر است و دارای چراغهای LED بازتابنده، به شکل افقی است.
