به نظر می رسد چراغ های عقب کمی بالغ شده اند. آنها در حال حاضر شیک تر هستند و احتمال کمتری دارد که از نوع پیچیده با طرح منقار شاهین باشند. یک اسپوی، بزرگ هم هست این باید شخصیتی به طراحی کلی نیسان کی، 2024 اضافه کند.
چه انتظاری داشته باشیم؟
نیسان هند در حال حاضر بر روی یک ارابه یک ،ی حرکت می کند. ما در مورد Magnite صحبت می کنیم که تنها وسیله نقلیه در مجموعه نیسان هند است. گفتنی است، چندی پیش نیسان GT-R و Kicks را در کارنامه خود داشت. در حال حاضر، Kicks جدید در دست ساخت است و برای اولین بار در جاده ها آزمایش می شود.
گریل جلو اکنون کمی شیکتر شده است و مسیر طراحی تویوتا را گرفته است. لوگوی نیسان اکنون در بالای این کوره قرار دارد، نه در مرکز مدل فعلی. سد هوای پایین دارای یک ماژول رادار نیز هست که ویژگی های ADAS را فعال می کند. کاپوت عضل، است و دارای چین هایی است که پرخاشگری را فریاد می زند.
پیشرانه ها احتمالاً مانند قبل خواهند بود. یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری بنزینی 122 ، بخار قدرت و حدود 155 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بازارهای غیر از ایالات متحده، یک پیشرانه هیب، همراه با یک موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر بنزینی به ،وان ژنراتور دارند. این مجموعه تا 134 ، بخار قدرت و 280 نیوتن متر تولید می کند. در ایالات متحده، قیمت نیسان کی، ،وجی از 20590 دلار (16.8 میلیون روپیه) برای تریم پایه S شروع می شود و قیمت ها تا 23150 دلار (18.95 لک) برای تریم SR با مشخصات بالا می رسد.
Nissan Kicks 2024 زبان طراحی SUV درست تری دارد که برای مخاطبان هدف جذاب خواهد بود
این به هیچ وجه جانشین Indian Kicks نیست. در واقع، کیک های جه، اصلاً هیچ شباهتی با ایندیان کی، ندارند. گلوبال کی، کد P15 را دریافت می کند، در حالی که مدل هندی D15 است. P15 پلت فرم V نیسان را دریافت می کند، در حالی که D15 پلت فرم B0 خود را با رنو کپچر (هندی) و داستر به اشتراک می گذارد. آیا نیسان کی، جدید راهی هند خواهد شد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
نیسان 2024 لگد دیده شد
هیچ تصویری از فضای داخلی آن وجود ندارد. اما همانطور که نیسان در حال به روز رس، بیرونی است، باید به روز رس، های م،ادار و منطقی در داخل وجود داشته باشد. Nissan Kicks ،وجی دارای یک فضای داخلی خوش ساخت و خوش نقشه است و مدل جدید قطعا باید بر روی آن ساخته شود.
منبع: https://www.rushlane.com/2024-nissan-kicks-spied-for-the-first-time-new-design-12474901.html
زیبایی شناسی کلی در برخی زوایای من را به یاد VW ID.4 می اندازد. به خصوص از مشخصات جانبی آن. چرخ ها از طراحی سه پره و پره های درشت هستند. نیسان احتمالا آلیاژهای طراحی بهتری را با انواع بالاتر ارائه خواهد کرد. نمای جلو بسیار مسطحتر است و دارای چراغهای LED بازتابنده، به شکل افقی است.
اولین مجموعه قاطرهای آزمایشی استتار سنگینی را نشان می دهند. از این تصاویر جاسوسی چیز زیادی نمی توان نتیجه گرفت. با این اوصاف، به نظر میرسد که Kicks جذابیت کراس اوور خود را به نفع یک موضع صافتر SUV کنار گذاشته است. مطمئناً ستون های A هنوز هم مانند یک کراس اوور بسیار شیب دار هستند. اما کاپوت در حال حاضر به حالت قائم قرار گرفته است و حال و هوای SUV را منتشر می کند.