تایپ اس در هفت رنگ، از جمله پوشش انحصاری به نام مروارید چشم ببر، موجود است. فضای داخلی قرمز، مشکی و ارکیده موجود است.
یک دیفرانسیل لغزش محدود از نوع مارپیچی در نوع S استاندارد است، که همچنین دارای میله تثبیت کننده جلویی 2 میلی متری ضخیم تر است.
در پایین، سه ،وجی اگزوز نصب شده در مرکز و یک دیفیوزر مشکی براق در عقب وجود دارد.
در پشت چرخهای جلو، کالیپرهای آلومینیومی چهار پیستونه تکپیستونی برمبو قرار دارند که روتورهای بزرگتری بهصورت همه جانبه به کار میروند.
تنها دو صندلی در عقب وجود دارد.
همچنین برای قرار دادن رینگهای آلیاژی 19 اینچی جدید و بزرگتر، گلگیرهای ، شده، در ،تیکهای 265/30 R19 Michelin Pilot Sport 4S، طراحی شدهاند که شبیه به NSX Type S قدیمیتر هستند.
پیشرانه از طریق گیرب، شش سرعته دستی با دور موتور به چرخهای جلو منتقل میشود.
همانند Integra استاندارد، دمپرهای تطبیقی و سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و چند لینک در عقب وجود دارد.
یک دسته ابزار دیجیتال 10.2 اینچی، یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی با Android Auto بیسیم و Apple CarPlay، و یک سیستم صوتی 3D با 16 بلندگو ELS Studio همگی استاندارد هستند.
آکورا همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی را برای متمایزتر جلوه دادن آن ارائه می دهد، از جمله اسپوی، لبه عقب فیبر کربن و درپوش آینه ها، نشان جلوپنجره روشن، دستگیره تعویض دنده تیت،ومی و رینگ های 19 اینچی ف،ی مسی.
آکورا میگوید هر پانل بدنه جلوی ستونهای A منحصر به نوع S است، با جلوپنجره بزرگتر و ورودیهای هوای جلو و یک کاپوت آلومینیومی جدید و هواکش که گفته میشود جریان هوا را تا 170 درصد بهبود میبخشد.
فروش آن در ماه ژوئن در ایالات متحده آغاز می شود، اما استرالیایی ها نباید نفس خود را حبس کنند: مانند بقیه محصولات فعلی آکورا، اینتگرا فقط با فرمان سمت چپ تولید می شود.
یک سیستم اگزوز جدید با جریان بالا منحصر به نوع S وجود دارد که به لطف یک دریچه اگزوز فعال، یک نوت اگزوز “تکان دهنده” دارد. در حالت Sport+، Acura قول داده است که “S،w stopping pops and ،s” وجود خواهد داشت.
فقط کراس اوور سایز متوسط RDX هنوز نسخه Type S را دریافت نکرده است.
این 4 کیلووات بیشتر از هوندا سیویک تایپ R و 89 کیلووات و 160 نیوتن متر بیشتر از توربو 1.5 لیتری چهار لیتری استاندارد اینتگراست.
پرچمدار جدید اینتگرا به نسخه های دیگر نوع S سدان TLX سایز متوسط و کراس اوور بزرگ MDX می پیوندد که هر دو دارای موتورهای V6 توربوشارژ هستند.
برند پریمیوم هوندا، آکورا، پرچمدار اسپرت سری اینتگرا که اخیراً احیا شده است را معرفی کرده است.
را Acura Integra Type S 2024 ویژگی های لیفت بک الف موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری VTEC توربوشارژ تولید 239 کیلو وات قدرت در 6500 دور در دقیقه و 420 نیوتن متر گشتاور بین 2600-4000 دور در دقیقه
این 71 میلیمتر از اینتگرای معمولی عریضتر است و جلوی آن 89 میلیمتر و عقب آن 48 میلیمتر عریضتر است.
برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/acura-integra-type-s-more-luxurious-civic-type-r-revealed
در اشاره به نسل سوم Integra، نام خودرو در ،مت جلو و عقب نقش بسته است.
در داخل، صندلیهای اسپرت جلو دارای درجهای اولتراسوید و تکیهگاههای محکمتر هستند. التراسوید نیز در صندوق عقب شیفت با دوخت های رنگی و آرم های نوع S در جلوی کابین دیده می شود.
آکورا میگوید که اینتگرا تایپ S تنها وسیله نقلیه در بخش خود است که گیرب، دستی ارائه میکند و رقبایی مانند آئودی A3 و مرسدس بنز CLA فقط خودکار هستند.