با توجه به اینکه یک نسخه ویژه سفارشی است، مالکان میتوانند کابین را تا یک اینچ از عمر آن سفارشی کنند.
در زیر پوست، DBR22 دارای یک زیرفریم پشتی است که از چندین قطعه آلومینیومی پرینت سه بعدی ساخته شده است. استون مارتین میگوید فریم فریم بهطور قابلتوجهی سبکتر از یک واحد معمولی است و از نظر سختی چیزی از دست نمیدهد.
این برند میگوید: «در کنار رنگها و پرداختها، گرافیکهای سفارشی تا کربنهای رنگی و مواد سفارشی در داخل و خارج، هر خودروی Q by Aston Martin میتواند محدودیتهای طراحی و تمایل را پشت سر بگذارد و کاملاً متن، با مشتری است». می گوید.
استون مارتین بخش سفارشی جدیدترین نسخه ویژه کم حجم خود را با الهام از مسابقات اتومبی،، ک،یک این برند رونمایی کرده است.
در داخل، این خودرو دارای معماری جدید داشبورد و سیستم اطلاعات سرگرمی است. لارنس استرول، رئیس استون مارتین، به فناوری اطلاعات سرگرمی به ،وان یکی از حوزههایی اشاره کرده است که برند باید آن را بهبود بخشد – بنابراین تعجبآور نخواهد بود که داشبوردی مشابه این داشبورد با صفحهنمایش شبیه به این داشبورد را مشاهده کنیم. در Vantage بازسازی شده که انتظار داریم به زودی ببینیم.
DBR22 یکی از دو خودروی جدیدی است که استون مارتین در هفته خودروی مونتری عرضه می کند. مدل دیگر، به گفته این برند، “احساس اکتان بالا و لذت رانندگی شدید را که توسط مدل هایی مانند DBX707، V12 Vantage و آستون مارتین والکری سازش ناپذیر تعریف شده است، ادامه می دهد.”
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/aston-martin-dbr22-s،dster-special-revealed
،مت جلویی دارای چراغهای بیضی شکل و ورودی هوای کم تنظیم به شکل ک،یک استون است و در عقب به جای سقف، یک عرشه دو قلو قرار دارد. جزئیات در دیفیوزر مدرن تر است و DBR22 را به خودروی اسپرت Vantage مرتبط می کند.
همانطور که تصاویر بالا نشان می دهد، Q برای طراحی DBR22 از مسابقات اتومبی،، ک،یک دو صندلی استون مارتین الهام گرفته است.
برق در DBR22 از یک می آید موتور V12 دو توربوشارژر ساخت 526 کیلو وات و 753 نیوتن متر، از طریق گیرب، هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب ارسال می شود.
این DBR22 به صورت حضوری در هفته اتومبیل مونتری در کالیفرنیا رونمایی خواهد شد و ظاهری الهام گرفته از یکپارچه سازی با تکنیک های تولید فوق مدرن را در هم می آمیزد. استون مارتین میگوید که این خودرو را به تولید بسیار محدود میرساند، هرچند مشخص نیست که چه تعداد تولید خواهد کرد.
گذشته از فناوری، DBR22 دارای کابین تمیزی است که مطابق با طراحی بی سقف و نژادپرستانه خود است. راننده و سرنشین روی صندلیهای سطلی فیبر کربنی مینشینند و همه چیز با چرم نرم تزئین شده است.
سرعت 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) 3.4 ث،ه طول می کشد و شما را به سرعت 319 کیلومتر در ساعت خواهید رساند.
بدون شیشه جلو، استون مارتین میگوید این خودرو “قول میدهد که یک تحریک حسی شدید باشد”. ما قول می دهیم که می خواهید کلاه ایمنی به سر داشته باشید.