موسسه تحقیقات و توسعه مرکزی خودرو و موتور روسیه (NAMI) ا،ریت سهام Aurus را در اختیار دارد. سرمایه گذاری عمده دیگر NAMI لادا است که در اواسط می امسال از رنو ،یداری کرد.
حدا،ر سرعت 220 کیلومتر در ساعت غیرقابل توجه است، در حالی که زمان 0 تا 100 کیلومتر در ساعت به طور مشابه در 6.5 ث،ه بی حال است. مصرف سوخت در سیکل ،یبی 18.5 لیتر در 100 کیلومتر است. این ارقام کمتر از ستاره ای احتمالاً به دلیل وزن بالای 3235 کیلوگرمی خودرو است.
با توجه به اینکه روسیه در تلافی حمله به اوکراین با تحریمهای تنبیهی مواجه شده و از سیستم انتقال بین بانکی بینالمللی قطع شده، مطمئن نیستیم که کومندان چگونه و چه زم، شروع به کاهش خط تولید خواهد کرد.
کومندانت دارای یک حالت عمودی، جلوپنجره مستطیلی بزرگ با نوارهای عمودی و چراغهای جلو مربعی است. همه اینها بیش از یک شباهت گذرا به رو،رویس کولینان به کراس اوور می دهد، اگرچه درهای عقب لولایی عقب خودروی بریت،ایی را از دست می دهد.
بزرگ، سنگین، و بلوک، فرمانده اوروس پیش بینی قدرت ،ت روسیه در زمان تحولات عظیم اقتصادی و بشردوستانه است.
کومندانت، مانند سدان سنات، از یک پیشرانه هیب، 4.4 لیتری توئین توربو V8 با قدرت مجموع 446 کیلووات و گشتاور 880 نیوتن متر نیرو می گیرد و هر چهار چرخ را از طریق یک گیرب، 9 سرعته اتوماتیک با موتور الکتریکی 46 کیلووات داخلی به حرکت در می آورد.
لادا – که قبلا بخشی از گروه رنو بود – در اواسط سال تولید خود را از سر گرفته است، اما فقط برای مدلهای عقبنشینی که عمدتاً بدون قطعات خارجی کار میکنند.
برای مثال، Granta “نسخه ویژه” به موتور پایه 1.6 لیتری، چهار بلندگو، اما بدون سیستم صوتی مجهز شده است.
همانند سایر وسایل نقلیه لو، با قیمت 200000 دلار آمریکا، کومندانت نیز از طریق طیف وسیعی از ،یبات مختلف چرم، چوب و رنگ بسیار قابل تنظیم است.
از دیگر ویژگی های موجود می توان به سیستم تعلیق بادی، فرمان تطبیقی و ویژگی های مختلف کمک راننده اشاره کرد.
در حالی که کومندانت دارای طول 5380 میلی متر، عرض 2004 میلی متر، ارتفاع 1820 میلی متر و فاصله بین دو محور 3100 میلی متر است، مدل پرتاب تنها با چهار صندلی در دسترس است.
در نتیجه صنایع بزرگ از قطعات وارداتی محروم شدهاند و خودروسازان از جمله فورد، نیسان، مرسدس بنز، تویوتا و رنو کشور را ، کردهاند و داراییهای خود را به مبالغ واقعی میفروشند.
سوار بر چرخهای آلیاژی 20 اینچی استاندارد، با رینگهای 21 و 22 اینچی، سیستم تعلیق بادی کومندانت را میتوان از 230 میلیمتر فاصله از زمین به 260 میلیمتر افزایش داد، در صورتی که جادهها کمی ناهموار شوند. شهرهایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ.
از سوی دیگر، چراغهای عقب مانند اشارهای به بنتلی بنتایگا قبل از فیس لیفت هستند.
Aurus در سال 2018 برای تولید خودروهای رسمی ،تی روسیه تاسیس شد و فروش نسخه های غیرنظامی این خودروها را در سال 2021 آغاز کرد.
کومندانت که هفته گذشته در موزه ای که توسط سرویس حفاظت فدرال روسیه (FSO) اداره می شود و وظیفه حفاظت از مقامات ،تی را بر عهده دارد، راه اندازی شد، مانند سایر خودروهای Aurus، اساساً برای عبور از نخبگان روسیه طراحی شده است.
فضای داخلی با چرم ناپا، تزئینات ف،ی و چوب روسی، نور محیطی قابل تنظیم، شارژ بی سیم تلفن در جلو و عقب، نقطه اتصال Wi-Fi و ساعت آنالوگ تج، شده است.
دو صندلی عقب به میزهایی که از تونل مرکزی تا میشوند، یخچالی به سبک مینیبار و صفحههای چندرسانهای مجزا دسترسی دارند.
قبل از تهاجم به اوکراین، سدان و لیموزین Aurus توسط Sollers در کارخانه ای که به طور مش، متعلق به فورد بود ساخته شد و همچنین وانت Transit را نیز تولید کرد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/aurus-komendant-revealed-despite-ongoing-war-sanctions