ما واقعاً باید به فکر افزایش عمر خودروها باشیم. خانم درنایی گفت: نداشتن بازار خودروهای دست دوم که در آن خودروها را به یکدیگر بفروشید، اما شاید خودرویی بگیرید و عمر آن را افزایش دهید.
او افزود: «ما به مجموعههای مهارتی جدیدی در بازارهای بعدی نیاز داریم و ماشینها را طوری طراحی میکنیم که بتوان صندلی را جدا کرد و صندلی تازهای را جابهجا کرد – سپس این یک ماشین دست دوم است که شبیه یک ماشین جدید به نظر میرسد.
Upcycling صنعت نوپایی است، اما روند رو به رشدی از ک،یک های برقی وجود دارد. حرکت صنعت به سمت بهروزرس،های نرمافزاری از طریق هوا نیز نشاندهنده یک تغییر پارادایم در مدت زم، است که خودروی فردا براق و جدید خواهد ماند.
او افزود: «ایده میتواند این باشد که شما میتو،د فضای داخلی را شاداب کنید.
این ایده توسط مونیکا درنای، سرپرست تیم پایداری BMW در یک سخنر، در لندن ارائه شد خودکار ا،پرس.
آیا واقعاً میتو،م همه را به حملونقل عمومی منتقل کنیم؟ من فکر میکنم که پاسخ نه است. شما نگران حمل و نقل عمومی در بریت،ا هستید، اما اگر به ایالات متحده نگاه کنید، این منطقه متروک تر است. بنابراین فکر میکنم هنوز بازاری برای خودروها وجود دارد.»
خانم درنای گفت: “این می تواند همان مالک را داشته باشد که پس از آن خودروی جدیدی ن،د، اما ما همچنان یک مدل ،ب و کار داریم که بی ام و و کل جامعه از آن سود می برند.”
نظر شما در مورد این ایده چیست؟
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bmw-suggests-you-keep-your-old-car-for-longer
ب ام و به جای ،ید مداوم خودروهای جدید، پتانسیل بالا بردن خودروهای قدیمی را در تعداد بیشتری نسبت به امروز به ،وان وسیله ای برای کاهش ضایعات معرفی کرده است.
اینکه آیا روسای او در بالای بیامو عاشق ایدهای هستند که ممکن است فروش خودروهای جدید را کاهش دهد، کاملاً یک سؤال دیگر است، اما به وضوح انتشار گازهای گلخانهای را کاهش میدهد. ساخت اتومبیل یک فرآیند فشرده است.