همچنین در سری 4 جلوپنجره دوگانه شبیه سنجابها وجود دارد که سپس برای i4 کوپه برقی چهار در به کار گرفته شد.
BMW در حال کار بر روی طراحی “پاک تر” برای مدل های آینده است
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bmw-working-on-cleaner-design-for-future-models
این بدان م،است که وقتی برای اولین بار با ماشین بیرون می آیید، مردم مطمئن نیستند – برخی آن را دوست دارند، برخی نه.
آقای ون هویدونک میگوید اگر طراحی یک خودرو در زمان معرفی برای اولین بار مورد پسند واقع شود، ممکن است در آینده نیز قابل قبول نباشد.
“ما آن را می شنویم. آقای ون هویدونک گفت: “ما به ارقام فروش خود نیز نگاه می کنیم و خوب به نظر می رسند.”
ما احساس می کنیم که برند BMW همیشه تغییراتی از آن ارائه کرده است، بنابراین ما واقعاً می تو،م هر کاری انجام دهیم.
آقای ون هویدونک گفت: “معمولاً روشی که شما این کار را انجام می دهید این است که پست های دروازه را جابه جا می کنید.”
در مصاحبه با تخت گازآدریان ون هویدونک، مدیر طراحی BMW گفت که این شرکت نادیده گرفته نمی شود[ing] پچ پچ».
آقای ون هویدونک در سال 1992 به بیامو پیوست و پیش از آن در سال 2009 زیر نظر مدیر سابق طراحی گروه BMW، کریس بنگل، کار میکرد.
مثل اینکه بی ام وپس از واکنش های قطبی به عرضه خودروهای اخیر این شرکت، طراحی می تواند در جهت تمیزتر حرکت کند.
نمونه های قابل توجه شامل جلوپنجره روشن در خودروهایی مانند X5، X6، X7 و XM و همچنین جلوپنجره بسته خود ترمیم شونده در SUV الکتریکی iX است.
«البته که ما میخواهیم بر روی آنچه وجود دارد بسازیم، که قابل توجه است، اما من میدانم که ساختن به م،ای افزودن چیزها است، نه برداشتن از پایین و بازگرداندن آن به بالا. این کار نمی کند.
ما جلوپنجره را با توجه به نسبت کلی وسیله نقلیه یا بر اساس بی، که می خواهیم به آن بدهیم طراحی خواهیم کرد.
ما ایده کاملاً روشنی از جایی داریم که قرار است برویم، بنابراین اینطور نیست که آزمایش کنیم یا چیزهایی را بیرون بیاندازیم تا ببینیم چه چیزی می ،بد. این یک فرآیند بسیار عمدی است.
اما من فکر می کنم در آینده مهم است که طراحی ما تمیزتر باشد.
آقای ون هویدونک افزود: «ما احساس میکنیم که در کارمان، باید ،اصر جدیدی به طراحی اضافه کنیم، نمیتو،م آنچه را که داریم تکرار کنیم.»
اما پس از آن در چرخه اواسط زندگی همه موافق هستند. و سپس تا پایان چرخه عمر و احتمالاً فراتر از یک ماشین دست دوم باقی می ماند.
بیامو، بدون احتساب رو،رویس و مینی، ادعا کرد که در سال 2022، 2.1 میلیون خودرو در سراسر جهان فروخته است، اگرچه این میزان از نظر فنی 5.1 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
بیامو در تاریخ خود، بهویژه در قرن حاضر، طرحهای بحثبرانگیز متعددی تولید کرده است، با نسخههای مختلف جلوپنجره دوتایی آن که قطبی شدهاند.
آقای ون هویدونک در رابطه با جلوپنجره کلیه دوتایی شرکت افزود: «اگر به تاریخچه ما نگاه کنید، می بینید که ما همه چیز را از عمودی، بسیار باریک، عریض و بسیار پایین انجام داده ایم.
«بعضی وقتها مجبور میشویم ، کنیم و کارهای جدیدی انجام دهیم. دلیل آن این است که ما نیز می خواهیم در 10 سال به موفقیت برسیم.
آقای ون هویدونک گفت: “من برای مدت معینی نگهبان هستم و می خواهم کار خوبی انجام دهم.”