BMW در حال کار بر روی طراحی “پاک تر” برای مدل های آینده است

همچنین در سری 4 جلوپنجره دوگانه شبیه سنجاب‌ها وجود دارد که سپس برای i4 کوپه برقی چهار در به کار گرفته شد.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bmw-working-on-cleaner-design-for-future-models

این بدان م،است که وقتی برای اولین بار با ماشین بیرون می آیید، مردم مطمئن نیستند – برخی آن را دوست دارند، برخی نه.

آقای ون هویدونک می‌گوید اگر طراحی یک خودرو در زمان معرفی برای اولین بار مورد پسند واقع شود، ممکن است در آینده نیز قابل قبول نباشد.

“ما آن را می شنویم. آقای ون هویدونک گفت: “ما به ارقام فروش خود نیز نگاه می کنیم و خوب به نظر می رسند.”

ما احساس می کنیم که برند BMW همیشه تغییراتی از آن ارائه کرده است، بنابراین ما واقعاً می تو،م هر کاری انجام دهیم.

آقای ون هویدونک گفت: “معمولاً روشی که شما این کار را انجام می دهید این است که پست های دروازه را جابه جا می کنید.”

  • BMW در حال کار بر روی طراحی
    IX

در مصاحبه با تخت گازآدریان ون هویدونک، مدیر طراحی BMW گفت که این شرکت نادیده گرفته نمی شود[ing] پچ پچ».

آقای ون هویدونک در سال 1992 به بی‌ام‌و پیوست و پیش از آن در سال 2009 زیر نظر مدیر سابق طراحی گروه BMW، کریس بنگل، کار می‌کرد.

  • BMW در حال کار بر روی طراحی
    i7

مثل اینکه بی ام وپس از واکنش های قطبی به عرضه خودروهای اخیر این شرکت، طراحی می تواند در جهت تمیزتر حرکت کند.

نمونه های قابل توجه شامل جلوپنجره روشن در خودروهایی مانند X5، X6، X7 و XM و همچنین جلوپنجره بسته خود ترمیم شونده در SUV الکتریکی iX است.

«البته که ما می‌خواهیم بر روی آنچه وجود دارد بسازیم، که قابل توجه است، اما من می‌دانم که ساختن به م،ای افزودن چیزها است، نه برداشتن از پایین و بازگرداندن آن به بالا. این کار نمی کند.

ما جلوپنجره را با توجه به نسبت کلی وسیله نقلیه یا بر اساس بی، که می خواهیم به آن بدهیم طراحی خواهیم کرد.

  • BMW در حال کار بر روی طراحی
    i4

ما ایده کاملاً روشنی از جایی داریم که قرار است برویم، بنابراین اینطور نیست که آزمایش کنیم یا چیزهایی را بیرون بیاندازیم تا ببینیم چه چیزی می ،بد. این یک فرآیند بسیار عمدی است.

اما من فکر می کنم در آینده مهم است که طراحی ما تمیزتر باشد.

آقای ون هویدونک افزود: «ما احساس می‌کنیم که در کارمان، باید ،اصر جدیدی به طراحی اضافه کنیم، نمی‌تو،م آنچه را که داریم تکرار کنیم.»

اما پس از آن در چرخه اواسط زندگی همه موافق هستند. و سپس تا پایان چرخه عمر و احتمالاً فراتر از یک ماشین دست دوم باقی می ماند.

بی‌ام‌و، بدون احتساب رو،رویس و مینی، ادعا کرد که در سال 2022، 2.1 میلیون خودرو در سراسر جهان فروخته است، اگرچه این میزان از نظر فنی 5.1 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

  • BMW در حال کار بر روی طراحی
    M4

بی‌ام‌و در تاریخ خود، به‌ویژه در قرن حاضر، طرح‌های بحث‌برانگیز متعددی تولید کرده است، با نسخه‌های مختلف جلوپنجره دوتایی آن که قطبی شده‌اند.

آقای ون هویدونک در رابطه با جلوپنجره کلیه دوتایی شرکت افزود: «اگر به تاریخچه ما نگاه کنید، می بینید که ما همه چیز را از عمودی، بسیار باریک، عریض و بسیار پایین انجام داده ایم.

  • BMW در حال کار بر روی طراحی
    X7

«بعضی وقت‌ها مجبور می‌شویم ، کنیم و کارهای جدیدی انجام دهیم. دلیل آن این است که ما نیز می خواهیم در 10 سال به موفقیت برسیم.

آقای ون هویدونک گفت: “من برای مدت معینی نگهبان هستم و می خواهم کار خوبی انجام دهم.”