3.0 CSL دارای فرمان الکترومک،کی M Servotronic با نسبت متغیر و دیفرانسیل M Active در عقب است.
برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
3.0 CSL دارای فرمان الکترومک،کی M Servotronic با نسبت متغیر و دیفرانسیل M Active در عقب است.
برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-bmw-3-0-csl-revealed
بی ام و می گوید که 3.0 CSL مشتق از M4 «با هدف ،یب بهترین مهارت های مسابقه ای پنج دهه از BMW M GmbH در خودرویی با هاله ای بسیار احساسی» توسعه داده شده است و از نام یک همسان سازی ویژه مبتنی بر E9 از سال 1972 استفاده می کند. ، که 1265 ساخته شده است.
هیچ صندلی عقبی وجود ندارد و به جای آنها یک فضای ذخیره سازی با دو محفظه کلاه ایمنی یکپارچه وجود دارد.
کابین تاریک است، با پوشش سقف آنتراسیت، فرمان با پوشش آلکانترا و سطوح کربن مات که با شماره ساخت مشخص شده اند.
بعید است که هیچ یک از اینها به استرالیا بیاید. ب ام و قیمت آن را فاش نکرده است، اما شایعه شده است که بین 600000 تا 700000 یورو (923610 دلار تا 1.07 میلیون دلار A1) باشد.
آنها در ،تیک های میشلین پیچیده شده اند که به طور انحصاری برای 3.0 CSL ساخته شده اند که شماره 50 را در دیواره های جانبی دارند.
یک محور جلوی فنری دو مفصلی و یک محور عقب پنج پیوندی با سیستم تعلیق تطبیقی M با کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی وجود دارد.
بی ام و دو صندلی انحصاری خود را فاش کرده است 3.0 CSL، یادبود 50 سال لشکر M با احیای یک پلاک نماد از روزهای اولیه آن.
طبیعتاً از علائم ک،یک BMW M مانند موتور شش سیلندر مستقیم، گیرب، دستی و دیفرانسیل عقب استفاده می کند.
تنها 50 دستگاه از 3.0 CSL طی سه ماه توسط تیمی متشکل از 30 تکنسین با قطعات پ،تیکی تقویتشده با فیبر کربن (CFRP) با دست تولید میشود. ،وج هر مدل از خط تولید تا 10 روز طول می کشد.
در حالی که هدیه معمول برای پنجاهمین سالگرد طلا است، برای BMW M چندین محصول جدید، از نسخه های ویژه M3 و M4 گرفته تا یک SUV پرچمدار جدید سفارشی در XM، تا M4 CSL ارائه شده است.
CSL مخفف “کوپه، اسپورت، لیختباو” است – دومی به م،ای سبک وزن است، و در واقع ب ام و هدفش کاهش وزن است.
زیر قوس چرخها، چرخهای آلیاژی سبک با قفل مرکزی، به ابعاد 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب قرار دارند و با رنگ طلایی رنگ به پایان رسیدهاند.
ویژگی های منحصر به فرد داخل شامل دستگیره تعویض دنده سفید انحصاری، تزئینات CFRP در پانل درها و کاهش عایق صوتی است.
اجزای CFRP تقریباً در تمام بخشهای بدنه از جمله سقف، کاپوت، درب صندوق عقب، پیشبند، رکابها و بال عقب استفاده میشوند.
3.0 CSL از قوی ترین موتور شش خطی استفاده می کند که تا کنون در یک خودروی قانونی BMW M استفاده شده است.
اگرچه این تنها یک مدل با کارایی محدود است، BMW میگوید 3.0 CSL آزمایشهای گستردهای از جمله تست تصادف دو مدل پیشتولید و 200 ساعت تست آیرودینامیکی را پشت سر گذاشته است.
BMW ظاهری متمایز نسبت به M4 به آن بخشیده است، با قوس چرخهای مشخص و اسپوی، بزرگ عقب که به نشانه مدل اصلی دهه 1970 است.
این خودرو از سیستم ترمز سرامیکی کربن M با کالیپرهای ثابت شش پیستونی و دیسک های سرامیکی 400×38 متر در جلو و کالیپرهای ثابت تک پیستونی و دیسک های سرامیکی 380×28 میلی متر در عقب استفاده می کند.
یک جلوپنجره کلیوی بازسازیشده با یک درج الماسی و یک قاب از جنس آلومینیوم ساتن برای تطبیق با اطراف پنجره، بهعلاوه چراغهای جلوی لیزری که به رنگ زرد میدرخشند، وجود دارد.
در اشاره ای دیگر به دهه 1970، آرم های BMW بر روی ستون C در پشت پیچ Hofmeister قرار گرفته است، ،صری که در طراحی M4 فعلی وجود ندارد.
اسپوی، سقف از پ،تیک تقویت شده با فیبر شیشه ای ساخته شده است و صدا خفه کن تیت،وم عقب حدود 4.3 کیلوگرم سبک تر از یک قطعه فولادی است.
3.0 CSL در طرح رنگ نمادین BMW با بدنه سفید آلپاین با خطوط آبی، بنفش و قرمز تکمیل شده است.
،وجیهای اگزوز چهارگانه در مرکز پیشبند عقب وجود دارد، در حالی که چراغهای عقب از رشتههای نور لیزری فیلیگر، استفاده میکنند تا به گرافیک ظاهری سهبعدی و شناور ببخشند.
آسیاب دو توربوشارژ تولید می کند 412 کیلو وات از قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور – تا 7 کیلووات در M4 CSL – و با یک گیرب، شش سرعته دستی جفت می شود و درایو به چرخ های عقب ارسال می شود.
در حالی که نمای بیرونی به طور گسترده از اجزای کربنی استفاده می کند، فقط حروف روی سقف و بال عقب قابل مشاهده است. در کل، تکمیل کار رنگ آمیزی نمای بیرونی هر 3.0 CSL شش روز کاری طول می کشد.
در پایین عقب، یک بال عقب قابل توجه در کنار قرار گرفته است، در حالی که منحرف کننده هوا را می توان در ،مت عقب قرار داد.
دو فرورفتگی بزرگ و کاربردی در پیش بند جلویی دیده می شود که یادآور ورودی های هوای مدل دهه 1970 است، در حالی که باله های هوای حجاری شده روی کاپوت قرار دارند و یک منحرف کننده هوا در امتداد خط سقف کشیده شده است.
راننده و سرنشین در صندلیهای سطلی کامل M Carbon با روکش آلکانترا مینشینند و ارتفاع و شیب آن منحصراً از طریق یک اتصال پیچی سه مرحلهای در یک کارگاه تنظیم میشود.
میتو،د با استفاده از منوی تنظیم خودرو، بین دو منحنی پدال احساس را انتخاب کنید، در حالی که کنترل کشش را میتوان بین 10 سطح از جمله غیرفعال ، کامل کنترل پایداری در حالت پویا M تنظیم کرد.