BMW M تایید می کند که فناوری روزگاری محبوب مرده است

فول، واگن از آن در بخش بزرگی از محدوده خود استفاده می کند، از پولو کوچک گرفته تا آرتئون بزرگ، در حالی که ا،ر خودروهای پورشه با گیرب، دوکلاچه عرضه می شوند.

اگرچه ب ام و در حال دور شدن از گیرب، های دوکلاچه است، اما این فناوری هنوز مرده نیست.

تمام محدوده BMW M اکنون با مبدل گشتاور هشت سرعته از ZF، از M2 به XM ارائه می شود.

بنابراین من مطمئن نیستم که در آینده این امکان را داشته باشیم – اما در آینده به این م،ی است که پیش بینی شش، هفت سال است.

گیرب، دوکلاچه خاموش است BMW M.

بر این اساس، M2 جدید احتمالا آ،ین سری خودروی دستی M خواهد بود.

آقای هکر گفت: “اگر نگاهی به اطراف بیندازید، خواهید دید که آینده تامین کنندگان گیرب، دستی کاهش خواهد یافت.”

  • BMW M تایید می کند که فناوری روزگاری محبوب مرده است

،، که خودکار نمی‌خواهند در حال حاضر جایگزین یک کتابچه راهنمای قدیمی خوب در M2، M3 و M4 دارند، اما حتی آن هم با زمان قرضی زندگی می‌کنند.

این را درک هکر، رئیس توسعه BMW M می گوید. صحبت ، با تخت گاز، آقای هکر تایید کرد که DCT “از بین رفته است”.

  • BMW M تایید می کند که فناوری روزگاری محبوب مرده است

در یک نقطه، هر خودروی BMW M من، دارای یک کلاچ دوگانه بود – نوعی گیرب، که می‌توانست دنده‌ها را سریع‌تر از اتوماتیک‌های معمولی تغییر دهد، اما اصلاح بهتر در سرعت پایین مبدل گشتاور، همراه با بهبود سریع سرعت تعویض از طرف تامین‌کننده ZF، باعث شده است. آنها را زائد کرد.

آقای هکر گفت: «این دستگاه اکنون دستی یا خودکار است و برای آینده به صورت خودکار برقی می‌شود». تخت گاز.

شرکت های چینی از جمله MG و GWM نیز از این فناوری استقبال کرده اند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bmw-m-confirms-once-popular-tech-is-dead