M4 CSL نیز صندلیهای عقب خود را از دست داد، اگرچه M3 CS میتواند از برادر بزرگتر M5 CS خود پیروی کند و دارای دو صندلی سطلی عقب باشد.
بر اساس یک سند داخلی فاش شده که توسط Bimmerpost، تولید M3 CS از اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.
بی ام و یواشکی درست در انتهای بی،ه مطبوعاتی فروش جه، خود در سال 2022 تایید کرد که در نمایشگاه 24 Hours of Daytona امسال که از 28 تا 29 ژانویه برگزار می شود، یک مدل کاملا جدید M با عملکرد بالا را معرفی خواهد کرد.
بیامو ۱۰۰ کیلوگرم از M4 Compe،ion کوپه را حذف کرد تا CSL بسازد، با استفاده از فیبر کربن بیشتر اما عایق صدا کمتر.
خط BMW M3 قبلاً تأیید شده است که در سال 2023 با راه اندازی Touring گسترش می یابد، اولین باری که BMW یک واگن M3 را ارائه می دهد.
عکاسان جاسوسی ما تعدادی از نمونههای اولیه M3 CS را در نه ماه گذشته ثبت کردهاند، و همه آنها استایل بیرونی تهاجمیتری دارند.
نمونه اولیه Spied M3 CS
ب ام و در حال حاضر گیرب، دستی را با هیچ یک از مدل های M3 و M4 چهار چرخ متحرک خود ارائه نمی دهد، و پیشنهاد می کند که گیرب، هشت سرعته اتوماتیک انتخاب محتمل باشد.
وزن وزن M4 CSL 1588 کیلوگرم است، در مقایسه با 1743 کیلوگرم و 1738 کیلوگرم برای M3 Compe،ion و M4 Compe،ion به ترتیب. یک M3 Compe،ion دیفرانسیل عقب، برای زمینه، 1693 کیلوگرم وزن دارد.
مرسدس AMG ادعا می کند که شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ث،ه است، اگرچه با وجود کم بودن قدرت و گشتاور، M3 Compe،ion xDrive زمان سرعت تقریباً 3.5 ث،ه ای دارد.
این مدل M باید یک نسل جدید باشد BMW M3 CS انتظار می رود که چند کارت از M4 CSL که اخیراً معرفی شده است را بگیرد و از M3 Compe،ion فعلی قدرتمندتر و سبک تر باشد.
حتی با وجود 30 کیلووات اضافی نسبت به M3 Compe،ion، CS نمی تواند با ،وجی های مرسدس-AMG C63 SE Performance جدید با پیشرانه چهار سیلندر پلاگین توربوشارژ 2.0 لیتری خود برابری کند.
M4 CSL
M3 Touring
این ،وجی 405 کیلووات با موتور دیفرانسیل عقب M4 CSL است که همچنین 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، اگرچه M3 CS ممکن است سنگین تر باشد، حتی اگر شامل برخی از معیارهای کاهش وزن M4 CSL باشد. احتمالاً با سیستم چهارچرخ محرک M xDrive یک جریمه وزن حاشیه ای است.
AMG دارای ،وجی کل سیستم 500 کیلووات و گشتاور 1020 نیوتن متر است، اگرچه وزن آن 2165 کیلوگرم است که تا حدی به دلیل وزن باتری، بسیار ضعیف تر از M3 یا M4 است.
برای ساخت M4 CSL، تیم M همچنین وزن خود را با استفاده از چرخهای آلیاژی سبک، صندلیهای سطلی کربنی قابل تنظیم دستی، ترمزهای سبک M Carbon سرامیکی و پ،تیک تقویتشده با فیبر کربن برای سقف، کاپوت، درب صندوق عقب و کنسول می، کاهش داد.
سند فاش شده همچنین می گوید که وسیله نقلیه از یک نیرو می گیرد موتور 3.0 لیتری S58T توئین توربو شش خطی تولید 405 کیلو وات قدرت، و تمام چرخ محرک است. نوع انتقال مشخص نشده است.