همچنین باید نسخه قدرتمندتری از موتور 3.0 لیتری توئین توربو شش مستقیم M3/M4 وجود داشته باشد.
هر زمان که M3 CS معرفی شد، انتظار داشته باشید که در دسترس بودن به 1000 یا بیشتر در سراسر جهان محدود شود.
موتور 3.0 لیتری M3 فعلی 353 کیلووات و گشتاور 550 نیوتن متر در تریم پایه برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 4.2 ث،ه تولید می کند، در حالی که مدل Compe،ion دارای 375 کیلووات و گشتاور 650 نیوتن متر برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.9 ث،ه است.
M3 CS جدید که در نوربرگ رینگ آلمان و اطراف آن جاسوسی می شود، به نظر می رسد که به عرضه نزدیک است زیرا فقط در ،مت جلویی آن مقدار قابل توجهی از لباس مبدل است.
علاوه بر این، CSL دارای پانلهای فیبر کربنی، چرخها، کنسول وسط و صندلیهای سطلی با حداقل تنظیم است. صندلی های عقب نیز به نفع فضای ذخیره سازی کلاه ایمنی کنار گذاشته شده اند.
CSL ترازو را 100 کیلوگرم کمتر از سایر مدلهای کوپه میکند، به لطف فضای داخلی صاف، کاهش خاموشی صدا، و سطوح پایینتر تج،ات، با سیستم تهویه مطبوع، صدا و کروز کنترل همگی بهم ریختهاند.
شاید M3 CS از همان پیشرانه M4 CSL استفاده کند که دارای یک نسخه 405 کیلووات/650 نیوتن متری از موتور است که با یک موتور هشت سرعته خودکار که فقط چرخ های عقب را حرکت می دهد، جفت می شود.
برای مدل پایه، موتور به گیرب، شش سرعته دستی و چرخهای عقب متصل میشود، در حالی که Compe،ion دارای یک گیرب، هشت سرعته اتوماتیک در پیکربندیهای دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک است.
بیشتر: همه چیز BMW M3
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-bmw-m3-cs-spied-3
را BMW M3 به زودی یک نوع جدید دریافت خواهد کرد که سبک تر، قوی تر و کمی وحشی تر – در صورت امکان – در بخش استایل است.
برای تکمیل ویژگی های عملکردی بهبود یافته، CS دارای تنظیمات آیرودینامیک اصلاح شده است.
اگر نسل قبلی M3 CS مورد استفاده قرار گیرد، با استفاده از قطعات فیبر کربنی سبک وزن، شیشه نازکتر و پاکسازی وزن کاهش مییابد.
به نظر می رسد سپر جلوی مبدل در این نمونه اولیه مستقیماً از M4 CSL برداشته شده است. توری دوقلوی کلیه مانند سوراخ بینی، ،اصر ورودی هوا را در معرض دید قرار داده است، و یک شکاف بزرگ به سمت جلو قرار دارد.