BMW M3 EV آینده از هر نظر انقلابی خواهد بود

بدون درام: آینده BMW M3 EV از هر نظر انقلابی خواهد بود - تصویر 1096876

منبع: اتوموبیل


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/no-drama-the-future-bmw-m3-ev-will-be-revolutionary-in-every-way-ar197207.htmlبدون درام: آینده BMW M3 EV از هر نظر انقلابی خواهد بود - تصویر 1096872

بدون درام: آینده BMW M3 EV از هر نظر انقلابی خواهد بود - تصویر 1096873

پیش از این، رئیس M نگران معایب بالقوه انتقال به یک پیشرانه کاملاً الکتریکی بود، زیرا باتری ها و سایر اجزای ضروری وزن اضافی به خودروها اضافه می کنند. وزن بالاتر چیزی نیست که یک خودروی اسپورت باید داشته باشد و این برند در حال سرمایه گذاری بیشتر بر روی “فناوری سبک وزن” برای حفظ استعداد پویای خودروهای M آینده است. علاوه بر این، اگر از مشبک‌های بزرگ کلیوی موجود M3 خوشتان نمی‌آید، خبر خوبی است زیرا BMW برای خنک ، بسته باتری به آن دریچه‌های بالایی نیاز ندارد. بنابراین M3 کوپه الکتریکی آینده ممکن است طراحی تهاجمی و بدون درز بدون نقص های موجود داشته باشد.

یک پلتفرم جدید، New Hope و A Lot of Punch

M3 EV تسلا معمولی شما نخواهد بود

فرانک ون میل گفت اتوموبیل که داستان M3 جاودانه است. هر بار که داستان موتور را از چهار سیلندر به شش سیلندر، به هشت سیلندر، به شش سیلندر و توربوشارژر تغییر می دهیم، داستان ادامه دارد. او در مورد میراث M3 و اینکه چگونه شهرت بخش عملکرد را در سراسر جهان شکل داد، ادامه داد. با این حال، او همچنین گفته است که برقی شدن چیزی نیست که هیچ یک از روسای BMW نگران آن هستند. ما به تازگی با مشتریان صحبت کرده‌ایم و بازخورد این است که 90 تا 95 درصد اهمیتی نمی‌دهند که ما چه جهتی را در پیشرانه در پیش بگیریم. آنها فقط یک ماشین M می خواهند. بله، برخی می گویند که اگر ما V-8 را انجام ندهیم، آنها خارج می شوند، اما اشکالی ندارد: من به آن احترام می گذارم. بنابراین، این ممکن است چراغ سبزی برای بخش موتوراسپرت برای همکاری نزدیک و توسعه خودروهای الکتریکی پرچرب با قدرت M باشد.

وزن باتری و توری های بزرگ

بدون درام: آینده BMW M3 EV از هر نظر انقلابی خواهد بود - تصویر 1096875

G80 M3 در سال 2020 عرضه شد و قوی ترین تکرار از این نام افسانه ای بوده است. این خودرو بر اساس پلت فرم CLAR سری 3 G20 ساخته شده است و دارای موتور 6 سیلندر مستقیم 3.0 لیتری S58 با قدرت 510 ، بخار است. اگرچه اکنون دو سال از عمر آن می گذرد، می توان پیش بینی کرد که M3 فعلی تا سال 2025 در ذهن علاقه مندان و بازار ثابت خواهد ماند. با این حال، اشاره ای احتمالی به سری 3 الکتریکی آینده، با نام رمز وجود دارد. NK1، از رئیس M می تواند به این م،ی باشد که ممکن است یک سالن رادیکال تر با نشان M نیز وارد بازار شود.

اخیراً متوجه شدیم که BMW می‌تواند از پلتفرم Neue Kl،e برای ساخت خودروهای هیب، پلاگین، خودروهای برقی و حتی خودروهای هیدروژنی استفاده کند. علاوه بر این، دامنه انعطاف‌پذیری می‌تواند منع،‌کننده خودروهای عملکردی آینده از بخش M باشد. خودروهای M سیستم های دیفرانسیل عقب و تمام چرخ محرک خط فعلی را حفظ خواهند کرد. علاوه بر این، با زمان‌بندی سریع‌تر 0-60 و حدا،ر سرعت بالاتر، قوی‌تر از همیشه خواهند بود. ون میل فکر می کند، پیشرانه هر چه که باشد، همیشه باید بتو،د ماشین‌های ما را بر،د و بد،د که ماشین‌های M هستند. او مطمئن است که خودروهای هیب، و الکتریکی آینده “پیشگامانه” خواهند بود و مردم خواهند رفت: “این دیوانه است، من آن را ندیدم.” i4 M50 و iX M60 در حال حاضر تحت نشان M Performance فروخته می شوند، به این م،ی که آنها خودروهای M تمام عیار نیستند، اما شتاب جاده ای نسبتاً قوی دارند.