همانند دیگر مدلهای جدید و تازهسازیهای BMW، سری 7 و i7 دارای یک صفحه نمایش خمیده شامل یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 14.9 اینچی هستند.
موتور الکتریکی در M760e xDrive در جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک ادغام شده است و یک مرحله پیش دنده، گشتاور موثر موتور الکتریکی را به 450 نیوتن متر افزایش می دهد.
این نسل جدید سری 7 از هر بعد بزرگتر از مدل قبلی است و تعدادی ،اصر طراحی جدید دارد.
BMW M760e xDrive با ویژگیهای طراحی «ویژه M»، تزئینات داخلی و نمایشگرهای کابین خلبان، خود را از بقیه سری 7 نسل جدید متمایز میکند.
BMW M760e xDrive از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو که با یک جفت شده است موتور الکتریکی. کل ،وجی سیستم است 420 کیلو وات قدرت در طول یک تقویت موقت، و 800 نیوتن متر از گشتاور
قدرت در M760e xDrive از طریق سیستم چهارچرخ محرک xDrive به جاده منتقل می شود.
تعدادی از ،اصر داخلی پایدار بیامو در سرتاسر فضای داخلی سری 7 جدید از جمله پوشش کف از نخ مصنوعی و همچنین تزئینات بطری PET بازیافتی برای سرپوش و ستونها استفاده کرده است.
انتظار نداشته باشید این پرچمدار سری 7 PHEV به این زودی به استرالیا بیاید، زیرا BMW استرالیا قبلاً تأیید کرده بود که تنها 740i و i7 xDrive60 را در زمان عرضه ارائه می دهد.
قیمت محلی از شروع می شود 268900 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای برای 740i، و گسترش می یابد 297900 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای برای تمام برقی i7 xDrive60.
همانطور که قبلاً توضیح داده شد، تحویل مشتریان استرالیایی نسل هفتم سدان پرچمدار سری 7 و i7 الکتریکی در سه ماهه چهارم سال 2022 آغاز می شود.
یکی دیگر از ویژگی های داخلی قابل توجه جدید صفحه نمایش 31.3 اینچی 8K BMW Theater برای سرنشینان عقب است که از روی سرنشینان پایین می آید. به صورت استاندارد در i7 xDrive60 با مشخصات استرالیایی و در 740i اختیاری موجود است.
مجهز به V12 BMW سری 7 اوایل سال از دنیا رفت و اکنون با یک مدل پرچمدار جدید جایگزین شده است که از پیشرانه هیب، پلاگین (PHEV) نیرو می گیرد.
مصرف سوخت در M760e xDrive ادعا میشود که تقریباً همین مقدار است 1.0-1.3L/100km (با شارژ کامل). از سوی دیگر، M760Li xDrive با موتور V12 مصرف سوخت ادعایی 13.3 لیتر در 100 کیلومتر داشت.
،مت جلویی سری 7 جدید تحت سلطه یک جلوپنجره دوکلیه بسیار بزرگ است که نورپردازی میکند و در کنار آن یک چراغ جلوی ت،یمشده با فناوری LED تطبیقی و کریستال سواروسکی قرار دارد.
M760e xDrive دارای یک بسته باتری 18.7 کیلووات ساعتی، با محدوده ادعایی فقط برقی 77-85 کیلومتر، طبق آزمایش WLTP. می توان آن را با برق AC تا 7.4 کیلو وات شارژ کرد.
برای زمینه، نسل قبلی M760Li xDrive از یک موتور 6.6 لیتری توئین توربو V12 با قدرت 448 کیلووات و 850 نیوتن متر نیرو می گرفت. این 28 کیلووات و 50 نیوتن متر بیشتر از پرچمدار جدیدتر PHEV است.
مشخصات جانبی 7 توسط خودروساز آلم، “یکپارچه” توصیف شده است و تفسیری زاویهدار از پیچیدگی Hofmeister این شرکت دارد.
BMW M760e xDrive 2023، که جایگزین M760Li xDrive با موتور V12 میشود، در ابتدا به ،وان بخشی از نسل جدید سری 7 و i7 تمام الکتریکی در آوریل معرفی شد، اما اکنون جزئیات بیشتری در مورد پیشرانه PHEV آن تایید شده است.
بی ام و ادعا می کند که M760e xDrive می تواند سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 4.3 ث،ه انجام دهد که 0.5 ث،ه کندتر از M760Li xDrive قبلی است.
بیشتر: همه چیز BMW سری 7
بیشتر: BMW به تولید V12 با سری 7 ویژه پایان می دهد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-bmw-m760e-phev-replaces-axed-v12