من همچنین دوست دارم که برخلاف برخی از مدلهای جدیدتر مانند M3 یا M4، هنوز از مشبکهای کلیوی با اندازه معمولی استفاده کنید. شما از روشنایی کامل LED در BMW استفاده می کنید، اما به طور عجیبی، چراغ های لیزری جلوی آنها در اینجا ارائه نمی شوند، حتی به ،وان یک آپشن. کناره ها فقط با یک خط چین مشخص کاملاً بدون حادثه هستند و همه چیز به زیبایی در عقب با مجموعه ای از لوله های اگزوز من، کنار هم قرار می گیرد.
BMW Z4 2022 در دو رنگ موجود است:
شما می تو،د از طیف وسیعی از رنگ ها برای روکش چرم Vernesca (1700 دلار) انتخاب کنید.
سفید عاج
مشکی
قرمز ماگما
کنیاک
این نسل که در داخل با نام (G29) Z4 شناخته می شود، برای اولین بار در سال 2018 پوشش خود را ش،ت و زیربنای خود را با جدیدترین تویوتا سوپرا به اشتراک گذاشت و دارای همان معماری ک،تر (CLAR) است. در واقع، هر دو خودرو از یک خط تولید در کارخانه Magna Styer در گراتس، اتریش استفاده می کنند. همچنین، برخلاف مدل قبلی خود، BMW دیگر Z4 کوپه ارائه نمی دهد و شما فقط می تو،د آن را به ،وان کانورتیبل با روکش نرم تهیه کنید. (110 پوند صرفه جویی می کند)
با کاپوت بلند و برآمدگی های کوتاه، طراحی بدون شک شبیه خودروهای اسپورت BMW Z است. واضح است که این فرم تکامل یافته از مدل های قبلی خود است، اما G29 Z4 به شدت از کانسپت 2017 که در Quail رونمایی شد، الهام گرفته است. نسبت به قبل طول، تر و عریض تر است و از این رو حالت پایینی خوبی دارد.
همچنین، اگر فکر میکردید که Z مخفف چیست – خوب این “Zukunft” است که از آلم، به ،وان – آینده ترجمه میشود. خط Z از خودروهای اسپورت در طول تاریخ نشان دهنده مدل پرچمدار در محدوده بی ام و بوده است و نشان می دهد که برند باواریایی به کجا می رود، اما من فکر می کنم آینده نگر آنهاست. مننام تجاری در حال حاضر مراقبت از آن است.
SUV ها این روزها به سختی تلاش می کنند تا جایگزینی برای بقیه خودروها شوند، اما من التماس می کنم که به تعویق بیفتیم. ماشینهایی مثل Z4 را با دل می،ید نه با سرتان. پس آن را بچشید. ب ام و در حال حاضر با یک تصمیم سخت روبرو است زیرا Z4 به پایان چرخه عمر خود نزدیک می شود، اما در حال حاضر، Z4 2022 همچنان مشعل ماشین اسپورت دو سرنشینه از بالا به پایین را نگه می دارد.
هر دو تریم همچنین به شما این امکان را می دهند که از بین چند بسته ارتقاء بصری انتخاب کنید. به سراغ پکیج M Sport (1500 دلار) در sDrive30i بروید و یک تریم بیرونی خط سایه به همراه رینگ های آلیاژی 18 اینچی خواهید داشت. شما می تو،د تا رینگ های 19 اینچی و چرخ های پلک، با 275 بخش قابل توجهی در عقب داشته باشید.
با انتقال قدرت منحصراً به چرخهای عقب، مشخصه بارز یک خودروی اسپورت Z واقعی، بیرون آوردن دم مشکلی نخواهد داشت، مشروط بر اینکه در حالت درست قرار داشته باشید. مطمئناً، این خودرو به اندازه Z4 M رودستر قدیمی نخواهد بود، اما هنوز هم باید تجربهای از رانندگی را به همراه داشته باشد.
میتو،د به روشهای مختلفی از جمله لمس، صدا، اشاره و کنترلکننده چرخشی قدیمی iDrive با سیستم تعامل داشته باشید. همچنین، در عصر بارگذاری بیش از حد صفحه نمایش امروز، از پیدا ، دکمه های قدیمی خوب برای کنترل مواردی مانند آب و هوا و رادیو خوشحال خواهید شد. BMW همچنین برای اندازه گیری خوب، هشت دکمه میانبر قابل تنظیم را وارد می کند.
در نهایت به جنبه کاربردی بودن و جدای از چند جابجایی در کابین، حجم صندوق عقب تنها 9.9 فوت مکعب با سقف پایین است که 50 درصد بزرگتر از قبل است. راستش را بخواهید، با یک خودروی اسپورت، اولویت شما باید به نحوه رانندگی آن باشد، اما در صورتی که Z خود را در آ، هفته بیرون بیاورید، باید چند کیف دستی را به خوبی جابجا کنید. شما یک گذرنامه دریافت می کنید تا انعطاف بیشتری به شما بدهد.
ابعاد داخلی
ظرفیت صندلی
2
اتاق سر
38.9 اینچ
فضای پا
42.2 اینچ
اتاق شانه
54.3 اینچ
اتاق بار
9.9 فوت مکعب
قیمت و در دسترس بودن BMW Z4 2022
قیمت BMW Z4 2022
برش بزنید
قیمت
Z4 sDrive30i
51500 دلار
Z4 M40i
65300 دلار
مدل پایه 2022 BMW Z4 sDrive30i دارای MSRP اولیه 51500 دلار بدون احتساب 995 دلار برای مقصد و جابجایی است. Z4 M40i عزیزتر است و از 65300 دلار شروع می شود. برای یک Z4 خوش ساخت، به راحتی می تو،د از مرز 70000 دلار عبور کنید.
ولش کن
گیرب، دستی ارائه نمی شود
هنوز باید برای صندلی های گرم شونده، فرمان روی رودستر هزینه اضافی بپردازید
بدون Android Auto
عملکرد و قابلیت BMW Z4 2022
به داخل کابین تنگ بالا بروید و کابینی با کیفیت بالا را خواهید دید که نمونهای از BMW است. راستش را بخواهید، اینجاست که Z4 نسبت به سوپرا برتری دارد. در مدل معمولی BMW، داشبورد تا حدی به سمت راننده متمایل می شود. این نسل همچنین Z4 را با مواردی مانند صفحه نمایش تمام دیجیتالی 12 اینچی راننده وارد دوران مدرن کرد. صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی دارای آ،ین نسخه iDrive 7.0 است.
صرف نظر از این، اگر شما هوس یک طرح موتور جلو درایو عقب را دارید، با توقف کامل Z4 نمی تو،د اشتباه کنید. همچنین ظرفیت بار بیشتری را نسبت به هر دو ارائه می دهد، به علاوه مطمئنم شما نیز موافق خواهید بود که BMW بهتر از هر دو رقیب خود به نظر می رسد.
از آنجایی که این یک BMW است، ی،ی یک وسیله نقلیه لو،، Z4 از نظر ایمنی و ویژگیهای کمک راننده بسیار خوب است. همچنین، Z4 یک کانورتیبل است و حلقههای خنکی که پشت صندلیهای راننده قرار میگیرند، بخشی از سیستم حفاظت از واژگونی را تشکیل میدهند. مواردی مانند سیستم نظارت بر فشار باد ،تیک، دوربین پشتیبان، کمک ترمز، کشش و کنترل پایداری در هر دو تریم استاندارد هستند.
در مورد سقف، متأسفانه، با رنگ هایی که می تو،د انتخاب کنید، انتخاب زیادی وجود ندارد. به ،وان استاندارد، یک سقف برزنتی نرم مشکی دارید. می تو،د سقف نرم Moonlight Black (250 دلار) را نیز ارتقا دهید. نشانهای BMW M 50 Years (200 دلار) یک گزینه اضافی اختیاری هستند.
من همیشه از طرفداران طراحی کلی Z بودم. اما در این نسل اخیر، من احساس می کنم نسبت ها کمی کاهش یافته است. من مخصوصاً دلم برای آن ،مت پشتی سفت تنگ شده است. اما هی، این فقط من هستم. بقیه طرحها در حال حاضر بسیار بالغتر و بزرگتر به نظر میرسند. یک جانور پیچیده اگر بخواهید.
رنگ های بیرونی
رنگ
قیمت
استاندارد
آلپاین سفید
–
اختیاری
یاقوت کبود متالیک مشکی
550 دلار
یخبندان نقره ای متالیک
550 دلار
مینرال سفید متالیک
550 دلار
مدیترانه آبی متالیک
550 دلار
میسانو آبی متالیک
550 دلار
سانفرانسیسکو قرمز متالیک
550 دلار
ابعاد بیرونی
طول
170.7 اینچ
عرض
79.7 اینچ
ارتفاع
51.4 اینچ
فاصله بین دو محور
97.2 اینچ
کاهش وزن
3287 پوند
کیفیت و فناوری داخلی
بسته به تریمی که انتخاب میکنید، نمای جلو و سپرهای جلو و عقب کمی متفاوت است و M40i با لهجههای برنزی ظاهری تهاجمیتر دارد. بسته Shadow Line (300 دلار) آینه ها و قطعات تزئینی بیرونی را سیاه می کند.
دوستش دارم
طراحی زیبا و جاودانه
فقط Softtop، به کاهش وزن کمک می کند
یک هو برای رانندگی
در مورد بسته سواری و هندلینگ، تمرکز و هدف اصلی بر روی یک چیز است، Drive، و در آن جلو، این Beemer ناامید نخواهد شد. بیامو توجه زیادی به توزیع وزن داشته است و بخش عمدهای از موتور در پشت محور جلو قرار دارد. به اشتراک گذاری آن پلتفرم با سوپرا جنبه مثبتی دارد. سبک، چابک و چابک، Z4 یک خودروی اسپرت است.
مدل پایه sDrive30i دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر خطی است که 255 ، بخار قدرت و 294 پوند فوت گشتاور تولید می کند. اگر این کار شما را کاهش نمیدهد، برند نشان ملخ نیز B58 3.0 لیتری توربو شش سیلندر خطی قویتر خود را ارائه میکند که 382 ، بخار قدرت و 368 پوند فوت گشتاور تولید میکند. اکنون برخلاف سوپرا که دستی ارائه میکند، با Z4، صرف نظر از قوای محرکهای که انتخاب میکنید، گیرب، هشت سرعته اتوماتیک ZF را دریافت میکنید.
اگر قصد دارید از Z4 خود به ،وان یک رزمناو استفاده کنید، موتور 2.0 لیتری باید کار را انجام دهد، با این حال، اگر میخواهید آن را در پیچ و خمها پیش ببرید، باید آن B58 را تهیه کنید. نه تنها جای موتور زیر آن کاپوت بلند را پر می کند، بلکه صدای خوبی هم دارد. Z4 خود را با پکیج هندلینگ پویا (2450 دلار) مشخص کنید و سیستم تعلیق M تطبیقی، دیفرانسیل M اسپرت و کالیپرهای ترمز M Sport را دریافت کنید.