BYD برای پیشنمایش فناوری تعلیق، ابرخودروی الکتریکی را پرتاب میکند
BYD همچنین یک نام تجاری آتی را که در “هویت های حرفه ای و شخصی سازی شده” تخصص دارد و از سیستم DiSus استفاده می کند، معرفی کرده است.
بیشتر: هر آنچه باید در مورد دنزا، آزمایش BYD و مرسدس بنز بد،د بیشتر: یانگ وانگ BYD از ابرخودروی الکتریکی U9 رونمایی کرد بیشتر: BYD از SUV الکتریکی لو، رونمایی کرد
این سیستم همچنین می تواند هر چهار چرخ را به طور همزمان یا به طور مستقل برای یک چرخ بلند کند. BYD ادعا می کند که می تواند 200 درصد افزایش لحظه ای سفتی را در هنگام پیچیدن با سرعت بالا یا سایر شرایط رانندگی “شدید” ایجاد کند، در حالی که بار ضربه ای را در هنگام برخورد کاهش می دهد.
BYD می گوید که DiSus System یک سیستم تمام پشته است که خود توسعه یافته است و در ابتدا سه تکرار در دسترس خواهد بود.
این فناوری جدید را در دفتر مرکزی خود در شنژن در ابرخودروی الکتریکی آینده U9 از برند Yang، خود به نمایش گذاشت.
DiSuS-A یا سیستم کنترل هوشمند بدنه هوا، مشابه سیستم تعلیق بادی سنتی است که امکان تنظیم ارتفاع سواری خودرو را تا 150 میلی متر فراهم می کند.
این شرکت که در سال 1995 به ،وان تولید کننده باتری تاسیس شد، باتری های خود را توسعه و تولید می کند. همچنین این خودروسازان را به دیگر خودروسازان از جمله تویوتا عرضه می کند.
BYD همچنین میگوید که سیستم DiSus به حرکات جانبی، طولی و عمودی کمک میکند و «پایهای برای توسعه آینده» سیستمهای کمک راننده پیشرفته فراهم میکند.
سیستم DiSus تنها فناوری نیست که BYD در داخل توسعه داده است.
این سیستم همچنین می تواند هنگام رانندگی در شرایط مختلف جاده از خودرو در برابر آسیب محافظت کند.
DiSus-A در شاسی بلند Denza N7 و DiSus-P در Yang، U8 ارائه خواهد شد.
ادعا می شود که خطر واژگونی وسیله نقلیه را به حداقل می رساند و جابجایی سرنشینان را در هنگام پیچیدن با سرعت بالا، ترمز اضطراری و شتاب گیری تمام گاز کاهش می دهد.
DiSus-C در خط تولید BYD Han و Tang و مدلهای مختلف Denza به ،وان بخشی از یک بهروزرس، از طریق هوا عرضه خواهد شد.
DiSus-X نیز وجود دارد که BYD آن را پیشرفته ترین سیستم کنترل بدنه در صنعت خودروسازی جه، می نامد. این فناوری را با راندن یک Yang، U9 روی صحنه تنها با سه چرخ نشان داد.
در نهایت، DiSus-P یا سیستم کنترل بدنه هیدرولیک هوشمند، می تواند ورودی روغن دمپر، شیر تنظیم میرایی و شیر تنظیم سختی را کنترل کند، در حالی که سفر تا 200 میلی متر را ارائه می دهد.
BYD پیش نمایش یک سیستم کنترل بدنه جدید را به طور خاص برای خودروهای هیب، و الکتریکی پلاگین طراحی کرده است.
این شرکت می گوید که در تحقیق در مورد کنترل حرکت عمودی پیشتاز بوده و سیستم DiSus را اولین سیستم کنترل بدنه هوشمند خود ساخته یک خودروساز چینی می نامد.
Yang، U8
مطابق با CNEVPostDiSus-C یا سیستم کنترل هوشمند میرایی بدنه، میرایی خودرو را با کنترل دریچه برقی دمپر تنظیم می کند تا راحتی سواری که ادعا می شود نسبت به خودروهای با سیستم تعلیق غیرفعال برتر است.