BYD می تواند کارخانه فورد در آلمان را خریداری کند

فورد و ،ت ایالتی زارلند با یکدیگر همکاری می کنند تا صاحبان یا کاربری های جدیدی برای کارخانه سارلوئیس پیدا کنند. گفته می شود که همه آن بالا 15 طرف علاقه مند به ،ید سایت هستند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/byd-could-buy-ford-plant-in-germany

هر دوی این مدل‌ها به دلیل تمرکز شرکت – متاسفم – بر روی برادران کراس اوور سودآورترشان، Puma و Kuga/Escape کنار گذاشته شده‌اند و تا سال 2030 به یک خط تولید مسافربری تمام الکتریکی در سراسر اروپا تبدیل می‌شوند.

اتحادیه IG Metall آلمان گفته است رویترز فورد در نظر دارد 2500 نفر یا 65 درصد از دپارتمان توسعه محصولات اروپایی خود و حدود 700 نفر را در نقش های اداری برکنار کند. بخش عمده ای از ا،اج ها در آلمان رخ خواهد داد.

منابع گفته اند مجله ی وال استریت فورد امیدوار است کارخانه آلم، را به BYD، خودروساز چینی تحت حمایت وارن بافت، بفروشد.

همچنین در حال پیشروی به بازارهای خارج از کشور است و در اوا، سال 2022 در استرالیا راه اندازی شد.

در حالی که آینده کارخانه کلن مطمئن است، مشخص نیست که سرنوشت کارخانه فورد در Saarlouis در نزدیکی مرز فرانسه و لوکزامبورگ چه خواهد شد.

به گفته این رو،مه، مدیران ارشد فورد هفته آینده برای گفت،ای رسمی به چین پرواز خواهند کرد. گفته می شود که مذاکرات در مراحل اولیه است، بنابراین ممکن است توافق صورت نگیرد.

علاوه بر این، جفت کراس اوورهای برقی با محوریت یورو در آینده از معماری MEB فول، واگن استفاده خواهند کرد، در حالی که خودروهای برقی آینده از معماری در حال توسعه در ایالات متحده استفاده خواهند کرد.

  • BYD می تواند کارخانه فورد در آلمان را ،یداری کند
    تمرکز تولید در Saarlouis

پلاک های قدیمی فو، و فیستا اولین تلفات رانندگی EV بودند فورد اروپا، اکنون اخباری در حال ظهور است که خودروساز به زودی موج بزرگی از تعدیل نیرو را راه اندازی کرده و کارخانه سارلوئیس آلمان خود را به فروش خواهد رساند.

در حالی که موستانگ Mach-E در حال حاضر به فروش می رسد، موج دوم در قالب دو کراس اوور بر اساس معماری فول، واگن MEB عرضه خواهد شد. اینها در کارخانه کلن فورد ساخته خواهند شد که در حال حاضر فیستا را تولید می کند.

  • BYD می تواند کارخانه فورد در آلمان را ،یداری کند

یکی از بزرگترین بازندگان در این لاغری بالقوه، مرکز فنی Merkenich، درست خارج از آلمان خواهد بود. Merkenich مسئول توسعه Fiesta و Focus است که هر دو در حال حذف شدن هستند. فیستا امسال به پایان می رسد و فو، تا سال 2025 محکوم به ش،ت است.

فورد می‌گوید بحث‌ها با شوراهای کارگری ادامه دارد و تصمیم نهایی باید تا اواسط فوریه گرفته شود. پیش از این، این خودروساز هشدار داده بود که تغییر به سمت خودروهای الکتریکی مست،م «تغییرات ساختاری» است، زیرا خودروهای الکتریکی به کارگران کمتری برای ساخت نیاز دارند.

سارلوئیس در حال حاضر دریچه و واگن فو، را تولید می کند و از ژوئن 2022، زم، که آبی بیضی اعلام کرد تولید اروپایی فو، در سال 2025 به پایان می رسد، زیر ابر بوده است. همچنین در یک جنگ مناقصه داخلی با والنسیا برای ساخت نسل آینده ش،ت خورد. EVs

در اکتبر 2022، BYD گفت رویترز امیدوار بود در آینده نزدیک خودروهای الکتریکی در اروپا بسازد. این در حال حاضر یک کارخانه اتوبوس برقی در لهستان دارد، و از اوایل سال گذشته، طیف وسیعی از BYD فقط از خودروهای برقی خالص و پلاگین هیب، تشکیل شده است.

  • BYD می تواند کارخانه فورد در آلمان را ،یداری کند