در حالی که Omoda 5 از زبان طراحی بیرونی متمایز استفاده می کند، در داخل ظاهری شبیه به برادران بزرگتر خود دارد و صفحه نمایش 24.6 اینچی خود را با یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی و یک دسته ابزار دیجیتال به اشتراک می گذارد.
قریب الوقوع چری اومودا 5 SUV کوچک، که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2023 به بازار استرالیا راه اندازی مجدد شود، یک جایزه دریافت کرده است. رتبه ایمنی پنج ستاره از Euro NCAP
این شرکت می گوید Omoda 5 اولین مدل واقعا جه، این برند است که به طور همزمان در فرمان چپ و راست توسعه یافته و در برابر مزدا CX-30، هیوندای ،ا و تویوتا C-HR محک زده شده است.
اسناد تصویب ،ت مشاهده شده توسط CarExpert نشان می دهد که چری اومودا 5 برای فروش در قالب 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ تایید شده است.
چری میگوید خودروهایش از بهروزرس،های هوایی پشتیب، میکنند.
این شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2026 به 10 برند برتر تبدیل شود، اما خود را به ،وان یک برند اقتصادی معرفی نمی کند.
همچنین یک نوع «انرژی جدید» از Omoda 5 وجود خواهد داشت. چری تأیید کرده است که این مدل هیب، پلاگین (PHEV) یا باتری الکتریکی (BEV) خواهد بود، اما هر دو را به صورت محلی معرفی نخواهد کرد.
این بار برخلاف آ،ین دوره کاری خود در استرالیا که از طریق توزیع کننده مستقل Ateco خودرو می فروخت، عملیاتی تحت حمایت کارخانه خواهد داشت.
دارای فضای بار بین 292 تا 360 لیتر و وزن آن بین 1420 تا 1444 کیلوگرم است.
چری اومودا 5 دارای طول 4440 میلیمتر، عرض 1830 میلیمتر، ارتفاع 1588 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2630 میلیمتری است که این ویژگی آن را از نظر ابعادی به کیا سلتوس نزدیک میکند.
Omoda 5 کوچکترین مدل در محدوده محلی چری خواهد بود که در زیر تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو قرار می گیرد که انتظار می رود در اکتبر یا نوامبر سال آینده وارد بازار شوند.
این موتور 108 کیلووات نیرو تولید می کند و به یک گیرب، متغیر پیوسته (CVT) متصل می شود. رانندگی فقط از طریق چرخ های جلو ارسال می شود.
SUV کوچک ساخت چین 87 درصد برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 87 درصد برای محافظت از سرنشینان کودک، 68 درصد برای حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 88 درصد برای کمک ایمنی ،ب کرد.
چری قبلاً تأیید کرده بود که در اوا، اکتبر یا نوامبر سال جاری در استرالیا دوباره راه اندازی خواهد شد، که واضح است که تحت فشار قرار گرفته است.
بیشتر: راه اندازی مجدد برند چینی چری به سال آینده به تعویق افتاد
بیشتر: آیا این شاسی بلند کوچک چینی مقرون به صرفه بعدی است؟
بیشتر: در اینجا آمده است که چگونه ANCAP تست های تصادف را از سال 2023 سخت تر می کند