Chery Omoda 5: SUV چینی ورودی پنج ستاره ایمنی دریافت کرد

در حالی که Omoda 5 از زبان طراحی بیرونی متمایز استفاده می کند، در داخل ظاهری شبیه به برادران بزرگتر خود دارد و صفحه نمایش 24.6 اینچی خود را با یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی و یک دسته ابزار دیجیتال به اشتراک می گذارد.

قریب الوقوع چری اومودا 5 SUV کوچک، که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2023 به بازار استرالیا راه اندازی مجدد شود، یک جایزه دریافت کرده است. رتبه ایمنی پنج ستاره از Euro NCAP

این شرکت می گوید Omoda 5 اولین مدل واقعا جه، این برند است که به طور همزمان در فرمان چپ و راست توسعه یافته و در برابر مزدا CX-30، هیوندای ،ا و تویوتا C-HR محک زده شده است.

اسناد تصویب ،ت مشاهده شده توسط CarExpert نشان می دهد که چری اومودا 5 برای فروش در قالب 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ تایید شده است.

  • Chery Omoda 5: SUV چینی ورودی پنج ستاره ایمنی دریافت کرد

چری می‌گوید خودروهایش از به‌روزرس،‌های هوایی پشتیب، می‌کنند.

  • Chery Omoda 5: SUV چینی ورودی پنج ستاره ایمنی دریافت کرد

این شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2026 به 10 برند برتر تبدیل شود، اما خود را به ،وان یک برند اقتصادی معرفی نمی کند.

همچنین یک نوع «انرژی جدید» از Omoda 5 وجود خواهد داشت. چری تأیید کرده است که این مدل هیب، پلاگین (PHEV) یا باتری الکتریکی (BEV) خواهد بود، اما هر دو را به صورت محلی معرفی نخواهد کرد.

این بار برخلاف آ،ین دوره کاری خود در استرالیا که از طریق توزیع کننده مستقل Ateco خودرو می فروخت، عملیاتی تحت حمایت کارخانه خواهد داشت.

  • Chery Omoda 5: SUV چینی ورودی پنج ستاره ایمنی دریافت کرد
  • Chery Omoda 5: SUV چینی ورودی پنج ستاره ایمنی دریافت کرد

دارای فضای بار بین 292 تا 360 لیتر و وزن آن بین 1420 تا 1444 کیلوگرم است.

چری اومودا 5 دارای طول 4440 میلی‌متر، عرض 1830 میلی‌متر، ارتفاع 1588 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2630 میلی‌متری است که این ویژگی آن را از نظر ابعادی به کیا سلتوس نزدیک می‌کند.

  • Chery Omoda 5: SUV چینی ورودی پنج ستاره ایمنی دریافت کرد

Omoda 5 کوچکترین مدل در محدوده محلی چری خواهد بود که در زیر تیگو 7 پرو و ​​تیگو 8 پرو قرار می گیرد که انتظار می رود در اکتبر یا نوامبر سال آینده وارد بازار شوند.

این موتور 108 کیلووات نیرو تولید می کند و به یک گیرب، متغیر پیوسته (CVT) متصل می شود. رانندگی فقط از طریق چرخ های جلو ارسال می شود.

SUV کوچک ساخت چین 87 درصد برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 87 درصد برای محافظت از سرنشینان کودک، 68 درصد برای حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده و 88 درصد برای کمک ایمنی ،ب کرد.

چری قبلاً تأیید کرده بود که در اوا، اکتبر یا نوامبر سال جاری در استرالیا دوباره راه اندازی خواهد شد، که واضح است که تحت فشار قرار گرفته است.

بیشتر: راه اندازی مجدد برند چینی چری به سال آینده به تعویق افتاد
بیشتر: آیا این شاسی بلند کوچک چینی مقرون به صرفه بعدی است؟
بیشتر: در اینجا آمده است که چگونه ANCAP تست های تصادف را از سال 2023 سخت تر می کند




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/chery-omoda-5-incoming-،ese-suv-gets-five-star-safety-rating

محدوده Omoda 5 می تواند با نسخه 1.6 لیتری توربو قدرتمندتر که در چین دارای گیرب، اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه و سیستم تعلیق چند لینک عقب است، به جای سیستم تعلیق عقب پرتو پیچشی رشد کند. هرچند هنوز چرخ جلو است.

ما می خواهیم با یک تصویر کاملاً جدید به استرالیا برویم … جایی که مشتریان چری را به خاطر فناوری، به دلیل طراحی، به دلیل کیفیت خودروها به یاد می آورند.

چارلی ژانگ، معاون اجرایی چری اینترنشنال، گفت: «ما به ،وان یک برند چینی که ارزان است بر،ب نخواهیم خورد… ما می خواهیم یک شرکت فناوری محور باشیم. CarExpert اوایل امسال

بدنه ایمنی استرالیا ANCAP با پروتکل‌های تست Euro NCAP همسو شده است – اگرچه پروتکل‌های جدید سخت‌تر برای سال 2023 وجود دارد – بنابراین منطقی است که انتظار داشته باشیم این امتیاز به صورت محلی منتقل شود.