یک چهره جدید در جلو وجود دارد. این موضوع از یک موضوع مشابه پیروی می کند و به ژن های خانواده سیتروئن در خط تولید هندی پایبند است. گفته می شود، جلوپنجره جلویی که به صورت افقی ت،یم شده است، تمایز جداگانه ای از هاچ بک C3 ایجاد می کند. سیتروئن گزینه های سقف دو رنگ را ارائه می دهد. با سایه های پایه تیره تر و سایه های متضاد روشن تر به نظر می رسد.

ویژگی ها، فضای داخل
سیتروئن تن،ات و طراحی را به T میخ کرده است. درب عقب بزرگ است و ستون C د، وجود دارد که عضله زیادی را اضافه می کند. در مورد ماهیچه، سیتروئن C3 Aircross دارای روکشهای بدنه محکم، قوسهای چرخ نسبتاً باز شده و کاپوت بلند است. عقب کاملا جعبه ای است، فضای زیادی را باز می کند و به شیوه ای نسبتاً SUV اجرا شده است.
دریچه های AC عقب با کنترل های دمنده روی سقف نصب شده اند. راننده اکنون دارای تکیه گاه بازو و صندلیهای عقب در نسخههای 7 نفره عملکردی دراز میکنند. انواع 5 صندلی دارای فضای صندوق عقب 444 لیتری و فضای من، برای زانو برای سرنشینان عقب هستند. صندلیهای 7 نفره (5+2) دارای صندلیهای م،ار ردیف 3 هستند که میتوان آنها را بهطور کامل بیرون آورد و فضای صندوق عقب 511 لیتری را آزاد کرد. نگاهی به Citroen C3 Aircross TVC رسمی در زیر بیندازید.
Aces با سفارشی سازی و گزینه 7 صندلی (5+2) استایل عجیب و غریبی دارد. این فرمول SUV جمع و جور 7 نفره برای اولین بار توسط هوندا BR-V بر اساس MPV جادار 4.45 متری Mobilio هوندا مورد استقبال قرار گرفت. سیتروئن C3 Aircross 4.3 متر طول دارد و دارای بسته بندی داخلی منظمی است. گزینه های 5 نفره نیز وجود دارد، اگر 7 صندلی فنجان چای شما نیست.
جدید سیتروئن C3 Aircross SUV – سخت در خارج
داشبورد سیتروئن C3 مشابه ایرکراس است. این صفحه نمایش 10.2 اینچی افقی اطلاعات سرگرمی با اتصال بی سیم اپل و اندروید را دریافت می کند. همچنین یک صفحه نمایش کاملا دیجیتالی جدید درایور وجود دارد. فرمان مشابه است، اما سوئیچ های خالی سمت چپ در دریچه C3 در Aircross خالی نیستند. این دکمه ها نمایشگر درایور جدید را کار می کنند.
چیزی که سیتروئن C3 ایرکراس هنوز فاقد آن است
نه موارد ضروری اما کنترل تهویه مطبوع خودکار، چراغهای جلو و برف پاک کن خودکار، کروز کنترل، راهاندازی چراغهای LED و پروژکتور، استارت دکمهای، ADAS، ترمزهای دیسکی عقب و موارد دیگر. گفته می شود، سیتروئن TPMS، ESP، دستیار سربالایی و سایر ویژگی ها را نیز ارائه می دهد. هندی ها سانروف را از دست خواهند داد. من از این کار ناراحت نیستم زیرا با وجود اینکه ما یکی را می خواهیم، اما به آن نیاز نداریم.
برنامه C-Cubed سیتروئن در حال حاضر در مرحله دوم خود است. پس از عرضه C3 و eC3، این برند فرانسوی C3 Aircross را معرفی کرد که یک شاسی بلند کامپکت سه ردیفه بود. این خودرو در مقابل شرکت هایی مانند هیوندای کرتا، کیا سلتوس، ماروتی سوزوکی گرند ویتارا، تویوتا هایریدر و ام جی آستور قرار می گیرد. سیتروئن C3 ایرکراس در حال ورود به یک بخش بسیار رقابتی با چند آستین در آستین خود است.
از ع، ها می توان فهمید که شیشه عقب با چه سلیقه ای دور کناره های آن پیچیده شده است. چراغ های عقب C شکل توجه را به خود جلب می کند. ریل های سقف، فاصله بالای 200 میلی متری از سطح زمین، روکش بدنه دور تا دور، صفحات اسکید مصنوعی جلو و عقب، رینگ های آلیاژی 17 اینچی با الگوی برگ شبدری این ویژگی را به SUV اضافه می کنند.

همان پیشرانه های Puretech 82 (82 ، بخار، 115 نیوتن متر، 5-MT) و Puretech 110 (110 ، بخار، 190 نیوتن متر، 6-MT) ارائه خواهند شد. قیمت گذاری احتمالاً USP اصلی سیتروئن C3 ایرکراس است. در حدود روپیه 8 میلیون قیمت اولیه مورد انتظار، حذف ویژگی های چشمگیر به راحتی قابل بخشش است. قیمت گذاری تهاجمی باید باعث افزایش فروش سیتروئن شود زیرا چشم انداز یک شاسی بلند کامپکت 3 ردیفه کاملاً منحصر به فرد است.