در سال 2023، ما رقبای بیشتری برای خودروهای الکتریکی تاتا خواهیم داشت. ماهیندرا XUV400 الکتریکی را برای رقیب Nexon EV خواهد داشت، MG Air EV در مقابل Tiago EV قرار خواهد گرفت. رقیب دیگر تیاگو EV در قالب سیتروئن eC3 خواهد آمد که دوباره مورد جاسوسی قرار گرفته است. اما این بار نگاهی دقیقتر به فضای داخلی، داشبورد خودروی الکتریکی سیتروئن خواهیم داشت. برای اشتراکگذاری ع،های جاسوسی انحصاری، نوک کلاه به چاندراکانث ردی ام، علاقهمند به خودرو.
هیچ رقیب قریب الوقوعی برای تاتا موتورز در بازار مبتدی خودروهای برقی وجود ندارد. نزدیکترین رقبا می توانند MG ZS EV، Hyundai Kona EV، BYD Atto 3 و غیره باشند. اما اینها یک یا دو بخش بالاتر از خودروهای برقی تاتا هستند.
سیتروئن eC3 داخلی برقی
مشخصات سیتروئن eC3 هنوز رسمی نشده است. گفته می شود، منابع نشان می دهند که احتمالاً با باتری 30.2 کیلووات ساعتی عرضه می شود. این یک بسته باتری بزرگتر در مقایسه با نوع برد دور برد Tiago EV 24 کیلووات ساعتی است. گفته می شود موتور سیتروئن eC3 86 ، بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور دارد در حالی که در مدل های برد بلند 74 ، بخار و 114 نیوتن متر است.
سیتروئن با مشابه نگه داشتن نمای بیرونی و داخلی نسخه های ICE و EV می تواند به میزان قابل توجهی در هزینه های توسعه صرفه جویی کند. این به کاهش هزینههای کلی کمک میکند و eC3 را با قیمت گزافی عرضه میکند. قیمت راه اندازی سیتروئن eC3 می تواند حدود 10 میلیون روپیه باشد.