Cupra فناوری گمشده و انواع بیشتری را به خودروی الکتریکی Born اضافه می کند

با وجود لیست نسبتا سالم تج،ات استاندارد در مشخصات منحصر به فرد که به ،یداران استرالیایی ارائه می شود، نسخه های محلی Born ویژگی های کلیدی موجود در سایر نقاط خط تولید از جمله Travel Assist را از دست می دهند – که ،یبی از کروز کنترل تطبیقی ​​و مرکز فعال برای خطوط نیمه است. – کروز خودکار در بزرگراه – و همچنین Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم.

“این چیزی است که ما به آن باز هستیم و به آن نگاه خواهیم کرد. این در کوتاه مدت نیست، اما ما مطمئناً به دنبال بررسی بیشتر آن هستیم.» آقای شفر افزود.

  • Cupra فناوری گمشده و انواع بیشتری را به خودروی الکتریکی Born اضافه می کند

هنگامی که در مورد چشم انداز عرضه فناوری خودروهای متصل به بازار سؤال شد، که باید ویژگی های گمشده فوق را به مدل های محلی Born نیز بیاورد، آقای شفر به تغییرات در حال اجرا در آینده اشاره کرد.

بیشتر: همه چیز Cupra Born




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/cupra-to-add-missing-tech-more-v،ts-to-born-electric-car

را کوپرا متولد شد اکنون به استرالیا می‌آید، اما برخی چیزها را در اروپا به جای گذاشته است.

منتظر بررسی راه اندازی استرالیا ما باشید ساعت 19:00 AEST روز پنجشنبه 4 مه.

  • Cupra فناوری گمشده و انواع بیشتری را به خودروی الکتریکی Born اضافه می کند

Cupra یک بسته باتری کوچکتر با ظرفیت 58 کیلووات ساعت را در بازارهای خارج از کشور مانند اروپا و بریت،ا ارائه می دهد که هم پیشرانه 170 کیلوواتی e-Boost و هم یک موتور با مشخصات پایین تر 150 کیلووات موجود است.

آقای شفر گفت: “از اولین روز ارزیابی پرونده تجاری که آیا باید Cupra را به استرالیا بیاوریم یا نه، برای ما بسیار مهم بود تا مطمئن شویم که خودروهای الکتریکی بخشی از راه اندازی هستند – و Born بخش بسیار مهمی از آن بود.” .

  • Cupra فناوری گمشده و انواع بیشتری را به خودروی الکتریکی Born اضافه می کند

علاوه بر افزودن ویژگی‌های فنی موجود در بازارهای دیگر، رئیس محصولات Cupra استرالیا همچنین اظهار داشت که بازوی محلی به دنبال عرضه نسخه پایه 58 کیلووات ساعتی است که قیمت ورودی Born را بسیار پایین‌تر از قیمت درخواستی فعلی 59990 دلار خواهد دید.

جف شفر، رئیس محصول و برنامه‌ریزی این برند، گفت CarExpert که یک مشکل فنی با معماری خودرو متصل پلت فرم MEB مقصر است.

در بریت،ا، باتری 58 کیلووات ساعتی با موتور 170 کیلووات، در مقایسه با نسخه 77 کیلووات ساعتی، نزدیک به 3000 پوند (5658 دلار) صرفه جویی می کند. بنابراین می تو،د ببینید که Cupra استرالیا به طور بالقوه می تواند یک هات هچ الکتریکی را با قیمتی در حدود 55000 دلار در آینده ارائه دهد، که اگر فول، واگن گلف GTI را در نظر بگیرید که در حال حاضر با قیمت 55490 دلار به علاوه در جاده ها به فروش می رسد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اما م،ی آن این است که ما آن خودرو را در یک بازه زم، بسیار کوتاه به بازار آورده ایم. در داخل گروه، ما اولین ،ی هستیم که یک خودروی پلتفرم MEB را به بازار عرضه می‌کنیم، و آنچه فکر می‌کنم در Born داریم یک بسته واقعاً کامل از نظر برد، رانندگی و عملکردهایی است که در خودرو داریم. آقای شفر افزود.

موتور 150 کیلوواتی 58 کیلووات ساعتی Born in UK برد ،یبی رانندگی 424 کیلومتری را در چرخه WLTP نشان می دهد، در حالی که موتور 170 کیلوواتی e-Boost با باتری کوچکتر کمی به 420 کیلومتر کاهش می یابد. در حالی که در مقایسه با نوع 77 کیلووات ساعتی، برد را از دست می دهد، واحد باتری سبک تر e-Boost 58 کیلووات ساعت به این م،ی است که زمان 0 تا 100 Born به 6.6 هات هاچ مانند کاهش می یابد.

استرالیا در حال حاضر تنها باتری بزرگتر 77 کیلووات ساعتی را با موتور 170 کیلوواتی e-Boost دریافت می کند که شتاب 0 تا 100 را در 7 ث،ه طی می کند و 511 کیلومتر برد را در چرخه WLTP ارائه می دهد.

آقای شفر گفت: “اتصال چیزی خواهد بود که در چند سال آینده به آن نگاه خواهیم کرد تا توسعه دهیم و وارد کنیم و به هسته اضافه کنیم، اما ما به دنبال بهبود آن سال به سال خواهیم بود.”

  • Cupra فناوری گمشده و انواع بیشتری را به خودروی الکتریکی Born اضافه می کند

Born فقط به ،وان یک وسیله نقلیه متصل ساخته شده بود. ما نتوانستیم، در چارچوب زم،، توابع اتصال را توسعه دهیم [for Australia] – دلایل فنی پشت آن وجود دارد – اما ما می دانستیم که باید آن ماشین را در فاز اولیه Cupra داشته باشیم، بنابراین کارخانه این نسخه را برای ما توسعه داد که عملکرد اتصال را ندارد، که بر روی تعدادی از خودرو تاثیر می گذارد. سیستم های.”

بنابراین ما با باتری بزرگ با e-Boost شروع کردیم. و من فکر می‌کنم که بسیاری از تحقیقات ما نشان داده‌اند که برد در کوتاه‌مدت یک محرک واقعاً بزرگ در فضای خودروهای الکتریکی است، و ما می‌خواستیم آن پیشنهاد واقعا قانع‌کننده را با برد 511 کیلومتر با قیمت زیر 60000 دلار ارائه کنیم.

اما، ما مطمئناً به باتری 58 کیلووات ساعتی نیز نگاه خواهیم کرد، و من فکر می کنم به ،وان درک و تغییر ذهنیت مردم از نحوه رانندگی و تجربه یک وسیله نقلیه با موتور احتراقی به اینکه چگونه خودروهای الکتریکی می توانند نقش های متفاوتی را در نیازهای مختلف رانندگی ایفا کنند. افزودنی خوبی برای محدوده باشد.»