زیرمجموعه اسپ،ایی گروه فول، واگن در حال حاضر 9 ویترین مغازه (معروف به گاراژ) در استرالیا، در سراسر نیو ساوت و،، ویکتوریا، استرالیای ج،ی، کوئینزلند و استرالیای غربی دارد.
آقای ویل، تأیید کرد که Cupra به دنبال جایگزینی پنجره بازشو خود در مرکز ،ید Chadstone در ملبورن با چیزی دائمی تر است، در حالی که بابی زاگامه، رئیس گروهی که گاراژ ریچموند را اداره می کند، ابراز علاقه به گسترش تهاجمی در ویکتوریا کرد.
اگرچه این برند با گروههای فروشنده سنتی همکاری میکند، اما این برند با استفاده از مدل نمایندگی با قیمت ثابت به فروش میرسد.
برای ما مهم است که فرصتهای خدمات اضافی را نیز باز کنیم، بنابراین میتو،م اطمینان حاصل کنیم که مشتری، داریم – برای مثال، در بخش غربی سیدنی یک فرصت عالی وجود دارد.
Cupra به سختی شش ماه از عمرش می گذرد، اما در حال حاضر به دنبال گسترش ردپای خود است.
«داستان ادامه دارد. نیاز به توسعه وجود دارد.»
ما به دنبال باز ، برخی از نقاط خدمات اضافی برای مشتریان خود در آنجا هستیم. شما این برنامه توسعه را در طول سال های 2023 و 2024 خواهید دید.
شاخه اسپورت اسپ،ایی SEAT میگوید از زمان ورود به استرالیا در ماه مه بیش از 1500 سفارش دریافت کرده است و تا پایان سال 2022 بیش از 1000 خودرو تحویل خواهد داد.
همراه با Zagame، Cupra با AP Eagers، Alto Group و Solitaire Automotive برای راه اندازی گاراژهای خود شریک شده است.
“نقاط توسعه ای وجود دارد که باید به آنها برسیم. ما می د،م که جاهایی وجود دارد که مشتری، داریم و آنها مشتاق دیدن ما هستند، ما فقط باید فرصت من، و املاک و مستغلات من، را پیدا کنیم تا بتو،م آن را ملاقات کنیم.
بن ویل، مدیر برند Cupra استرالیا گفت CarExpert چند شکاف وجود دارد که هنوز می توان پر کرد.