این سرمایهگذاری در سوختهای مصنوعی، نشاندهنده تعهد ما به پیگیری آینده تحرک بدون آلایندگی بدون قرب، ، ،صر مهمی است که همه ما بسیار عزیز هستیم – روح و سمفونی یک موتور.
این شرکت همچنین برنامه رانندگ، به نام De Tomaso Competizione را اجرا می کند که آموزش های مسابقه ای را ارائه می دهد تا مالکان بتوانند سوپراسپرت های خود را در تقویمی از پیست های سخت به حدا،ر سرعت برسانند.
هر خودروی P900 را می توان به طور کامل سفارشی کرد و مطابق با سلیقه مشتری طراحی کرد، اما مدل پایه به طور رسمی در اواسط سال 2023 عرضه می شود و تولید آن در سال 2024 پس از P72 قبلی آغاز می شود.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/de-tomaso-p900-v12-hypercar-revealed
مانند رقیب اخیراً معرفی شده Praga Bohema، P900 تحت آزمایشات آیرودینامیکی و توسعه در تونل باد تیم فرمول 1 قرار گرفته است.
پیشرانه سفارشی P900 یک موتور 6.2 لیتری V12 تنفس طبیعی است که قادر به کار با سوخت مصنوعی و دور موتور 12300 دور در دقیقه است – د توماسو می گوید این اولین V12 کربن خنثی در جهان خواهد بود که از نوع من، eFuel استفاده می کند.
در De Tomaso، ما توجه زیادی به تجربه رانندگی میکنیم، بخش عمدهای از این ماتریس پیچیده را میتوان به صداها و ارتعاشات نسبت داد، در اصل احساس یک موتور تنفس طبیعی که روی همه سیلندرها شلیک میشود. مدیر عامل شرکت نورمن چوی گفت.
P900 در سه ماهه دوم سال آینده در نمایشگاه های مختلف موتور عرضه خواهد شد. با این حال، توسعه پیشرانه تا اوا، سال 2024 ادامه خواهد داشت، به این م،ی که مشتری، که می خواهند ،ید 3 میلیون دلاری خود را بلافاصله به خانه برسانند، با یک بسته پیشرانه موقت در قالب «موتور V10 مشتق شده از فرمول یک عرضه شده توسط جاد پاور با سفارشی ارائه می شود. اجزای القا شده توسط Capricorn».
هایپرکار با موتور V12 تنها به 18 دستگاه در سطح جه، محدود خواهد شد و قیمت آن 3 میلیون دلار آمریکا (4.5 میلیون دلار استرالیا) خواهد بود که مطمئناً انحصاری بودن را تضمین می کند.
پیشرانه 220 کیلوگرمی با مشارکت تامین کننده مهندسی موتوراسپرت آلم، Capricorn GmbH طراحی و توسعه یافته است.
د توماسو ارقام عملکردی را نزدیک به سینه خود نگه میدارد تا فقط به چند صاحب خوش شانس ارائه شود، اما فاش کرده است که این هایپرکار تنها با گیرب، Xtrac متوالی و نمای بیرونی کامل فیبر کربن دیفرانسیل عقب خواهد بود.
این شرکت برای دومین بار در سال 2012 ورش،ت شد، اما در سال 2019 با معرفی De Tomaso P72، یک طرح ابرخودروی با الهام از خودروهای Le Mans دهه 60 که قرار است تولید آن در سه ماهه اول سال 2023 آغاز شود، احیا شد.
ما احساس می کنیم نتیجه، خودرویی است که ذاتاً تهاجمی و در عین حال رمانتیک است و احساسات نمونه های اولیه لمانز دهه 60 و 70 را القا می کند و در عین حال زبان طراحی منحصر به فرد و متمایز خود را حفظ می کند.
مشتریان P72 ابتدا به تخصیص P900 دسترسی پیدا ،د، اما De Tomaso میگوید شکافهای ساخت به سرعت پر میشوند.
انتخاب برای دنبال ، سوختهای مصنوعی به جای پیروی از مسیر تمام الکتریکی سایر تولیدکنندگان سوپراسپرت، ناشی از تمایل De Tomaso برای ارج نهادن به آرزوهای اولیه V12 بنیانگذار خود و حفظ احساس و صدایی است که علاقهمندان به موتور سواری میخواهند.
این مدل دو نفره که توسط Jowyn Wong و Jakub Jodlowski، جفت پشت De Tomaso P72 طراحی شده است، به شدت از آیرودینامیک مسابقات LMP الهام گرفته شده است و دارای یک سیستم فعال کاهش درگ (DRS) در بال عقب و دریچه های جانبی با انحنای چشمگیر است.
De Tomaso یک برند سوپراسپرت ایتالیایی آمریکایی است که در سال 1959 توسط مسابقهدهنده الخاندرو دی توماسو، که بیشتر به خاطر موفقترین مدلش، Pantera شناخته میشود، تأسیس شد. الویس پریسلی معروف بود که صاحب یک Pantera بود، اما از غیرقابل اعتماد بودن آن چنان ناامید شد که با یک تفنگ ساچمه ای به آن شلیک کرد.
De Tomaso “تیم اختصاصی مک،ک و مهندسان را تامین می کند که در راه اندازی روز مسیر، حمل و نقل وسیله نقلیه و عملکرد در مسیر، شماره گیری دینامیک خودرو مطابق با نیازهای منحصر به فرد مالک کمک خواهند کرد.”
برند ایتالیایی پرفورمنس De Tomaso از P900 پرده برداری کرده است، یک هایپرخودروی مخصوص پیست الهام گرفته شده از تاریخچه موتوراسپرت آن و نامگذاری آن به خاطر وزن خشک 900 کیلوگرمی و ،وجی 900 ، بخار (662 کیلووات) آن است.
Jowyn Wong، طراح اصلی، گفت: «تیم طراحی ما زمان زیادی را صرف تعمیرات اساسی صفهای بصری P72 به یک پیشنهاد بسیار متمرکز بر عملکرد کرده است.