Deus Vayanne فقط شروع پلتفرم EV ویلیام است
منبع: مهندسی ویلمز
منبع: مهندسی ویلمز
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/the-deus-vayanne-is-just-the-s،-for-william-s-ev-platform-ar197599.html
پلت فرم EV-R با معماری FW-EVX که در سال 2017 به تولیدکنندگان به ،وان اثبات مفهومی نشان داده شد، شروع به کار کرد. اگرچه امروزه، این اثبات مفهوم اکنون به شکل قابل رانندگی تر از طریق Deus Vayanne است. Williams Advanced Engineering پلت فرم EV-R را توسعه داد تا هم در کاربردهای عملکردی بسیار توانمند باشد و هم اعداد برد قابل احترامی را ارائه دهد. یکی دیگر از زمینه های کلیدی، قابلیت اطمینان سیستم باتری و ارائه عملکرد قابل تکرار به طور مداوم در طول زمان بود.
Deus Vayanne که در ماه آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد، آ،ین سرمایه گذاری در بازار هایپرکارهای الکتریکی توسط یک سازنده استارت آپی است. شرکت اتریشی Deus با مهندسی پیشرفته ویلیامز و شرکت طراحی Italdesign برای ایجاد Vayanne شریک شد. جدای از ارقام عملکرد باورن،ی، ماژولار بودن پلت فرم EV-R به Deus اجازه داد تا شکل دلخواه Vayanne را به دست آورد.
پلتفرم EV-R ویلیامز با اعدادی که حتی از ریماک نورا 1914 ، بخاری نیز بالاتر است، توانایی های اجزای آن را در Vayanne نشان می دهد. در اینجا، پلت فرم EV-R یک بسته باتری 85 کیلووات ساعتی را با دو موتور الکتریکی جفت می کند. Vayanne با تولید 2212 ، بخار قدرت باورن،ی می تواند در کمتر از دو ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و می تواند به سرعت بیش از 248 مایل در ساعت برسد. باورن،ی ترین بخش این است که پلت فرم EV-R با در نظر گرفتن برد نیز مهندسی شده است که منجر به برد بیش از 279 مایل در Vayanne شد. این تنها شروعی برای پلت فرم EV-R است زیرا ویلیامز در حال کار بر روی گزینه های سقف باز و دیفرانسیل عقب برای سازندگان کوچک در آینده است.
ویلیامز ممکن است به خاطر تیم فرمول یک که نام خود را دارد در سطح جه، شناخته شود، اما می خواهد به دلیل تامین قطعات کلیدی جدیدترین هایپرکارهای الکتریکی نیز شناخته شود. هدف پلت فرم EV-R این است که مبنایی برای تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا فراهم کند که نتوانند هزینههای توسعه هر قطعه را در داخل خود متحمل شوند.