با این حال، FCAI سالهاست که از ،تهای متعدد خواسته است تا چنین طرحی را به قانون بگذارند، که تا حدودی این پیشنهاد را تضعیف میکند که در تلاش است عرضه خودروهای کم آلایندگی را متوقف کند و فروشندگان را ارتقا دهد.
در نشست امروز EV در کانبرا، که توسط شورای خودروهای الکتریکی، شورای انرژی هوشمند و موسسه استرالیا سازماندهی شد، با سخنر، رابین دنهولم، رئیس تسلا، مایک کانن برو،، مدیر عامل Atl،ian و مایکل پولچ، سفیر اتحادیه اروپا، نماینده ای نداشت.
ما سالها است که علناً از یک هدف اجباری CO2 توسط ،ت حمایت کردهایم. این روز خوبی است.»
اما هیچ بحثی وجود ندارد که هدف کاهش داوطلبانه CO2 FCAI 35 درصد برای خودروهای سواری و شاسی بلندهای سبک تا سال 2030 (به 98 گرم در کیلومتر) است. و کاهش 26 درصدی برای خودروها، ون ها و شاسی بلندهای سنگین (به 143 گرم در کیلومتر)، در شرایط جه، ضعیف است. برای خیلی ها خیلی ضعیفه
داست، بسیار پر استناد در Sydney Morning Herald اخیراً لابی را متهم به “یک کمپین مخفی گسترده” برای به تعویق انداختن عرضه خودروهای برقی و ممانعت از کاهش 43 درصدی CO2 مورد نظر ،ت تا سال 2030 و به صفر رساندن خالص تا سال 2050 کرد.
بیشتر: لابی اتومبیل استرالیا متهم به طرح مورچه سفید برای کاهش CO2 است
مواضع ،ت را “منطبق با رویکردی است که توسط FCAI در 24 ژوئیه 2020 مشخص شده است”.
اروپا در حال حاضر به خودروهای جدید به طور متوسط 95 گرم در کیلومتر و ون ها 147 گرم در کیلومتر نیاز دارد – تقریباً همان چیزی است که FCAI از استرالیا در سال 2030 می خواهد. تا پایان این دهه اروپا خواهان کاهش 55 درصدی نسبت به سطوح امروزی و صفر است. انتشار گازهای گلخانه ای از وسایل نقلیه جدید از سال 2035 شروع می شود.
بیشتر: زمین تخلیه دیگر؟ فشار EV مقرون به صرفه ،ت استرالیا
بیشتر: VW Group استرالیا مدعی است که “مقام رهبری” را در بحث EV دارد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/derided-fcai-supports-courageous-government-ev-push
تونی وبر، مدیر اجرایی FCAI امروز گفت که این نهاد از مواضع اتخاذ شده حمایت می کند و به طور گسترده بیش از دو سال است که این کار را انجام می دهد.
سیاست اصلی که باید به آن پرداخته شود، معرفی دیرهنگام استانداردهای بهره وری سوخت و به کارگیری یک طرح کاهش CO2 ا،ام آور در لوله اگزوز است که بسیاری در صنعت خودرو مدتهاست که گفته اند برای باز ، عرضه بیشتر خودروهای برقی ضروری است.
در آن زمان، بدنه اوج اعلام کرد: «FCAI قویاً از یک رویکرد جامع برای رسیدگی به انتشار آلایندههای وسایل نقلیه موتوری که شامل استانداردهای کیفیت سوخت، معرفی یورو 6 و معرفی یک CO چالش برانگیز اما واقعبینانه، قابل دستیابی و مرتبط با بازار است، حمایت میکند.2 استاندارد».
همچنین بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که همه استرالیاییها به جای اینکه به خاطر محل زندگیشان و تواناییهایشان کنار گذاشته شوند، و اطمینان حاصل شود که جاهطلبی با واقعیت تطبیق داده میشود، شامل آنها میشود.»
آقای وبر، «رویکرد همکاری ملی تحت حمایت ،تهای ایالتی و منطقهای و ذینفعان مربوطه، به ایجاد یک استراتژی جامع که شامل پیچیدگیهای وسایل نقلیه، زیرساختها، مالیاتها و مشوقهایی است که برای دستیابی به جاهطلبیهای تغییر آب و هوا حیاتی هستند، کمک خواهد کرد». نظر داد.
اتاق فدرال صنایع خودرو (FCAI) که توسط برندهای خودروی استرالیا تأمین مالی می شود و آنها را در کانبرا نمایندگی می کند، در این ماه به دلیل ارائه یک طرح کاهش مصرف سوخت و کاهش انتشار CO2 مورد بررسی قرار گرفت که نسبت به سیاست های اروپا یا کشورهای دیگر برای اعضای خود تقاضای کمتری داشت. ایالات متحده
سازمان اوج نمایندگی برندهای خودروی استرالیا، که متهم به تضعیف فعالانه عرضه خودروهای بدون آلایندگی لوله اگزوز است، میگوید که کاملاً از طرح «شجاعانه» ،ت ALP برای استراتژی ملی خودروهای الکتریکی حمایت میکند.
همچنین کریس بوون، وزیر تغییرات آب و هوا، که در مورد استراتژی ملی خودروهای برقی ،ت فدرال، با یک مقاله بحث و گفتگو که شامل نظرات صنعت خودرو و سایر ذینفعان بود، صحبت کرد.
آقای وبر گفت: “این همان هدف شجاعانه ای است که ما از ،ت فدرال خود به دنبال آن بوده ایم و این یک گام بزرگ در سفر ما برای تحویل وسایل نقلیه کم آلایندگی به مشتریان استرالیایی است.”