وقتی صحبت از ظاهر بیرونی یک فراری به میان می آید، دقیقاً چه چیزی را می تو،د تغییر دهید؟ جواب البته زیاد نیست. بنابراین، نمای بیرونی این Grigio Silverstone Metallic F8 دست نخورده باقی ماند و تنها بهروزرس، آن، مجموعه جدیدی از رینگهای آلیاژی Schmidt TwentyOne است که به رنگ مشکی براق تمام شده است تا حس کنتراست خوبی ایجاد کند. اندازه آنها 9.5×20 اینچ برای محور جلو و 11×21 اینچ برای محور عقب است و به ترتیب در تایرهای Pirelli P Zero با سایز 245/35 ZR20 و 305/25 ZR21 پیچیده شده اند.
از کارخانه، F8 Spider با همان موتور F8 Tributo عرضه می شود: یک موتور 3.9 لیتری V-8 توئین توربو که در مجموع 710 ، بخار قدرت و 568 پوند فوت گشتاور ارائه می کند. سنر در زیر کاپوت تغییر چند، نداشت، اما با کمک ارتقای عملکرد Novitec N-Tronic، ،وجی به 787 ، بخار و گشتاور 650 پوند فوت افزایش یافت. در حالی که به نظر نمی رسد قدرت اضافی 77 ، بخار برای کاهش سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت از 2.9 به 2.7 ث،ه کافی باشد.
کابین با چرم قرمز چشم نواز تزئین شده بود، اما این تقریباً تمام بهروزرس،هایی است که دریافت کرده است. در واقع، مشخص است که سنر توجه خود را بر روی موتور متمرکز می کند و تقریباً همه چیزهای دیگر را دست نخورده می گذارد. سنر همچنین اعلام کرد که تمامی این تغییرات را می توان در F8 Tributo نیز اعمال کرد. این تیونر همچنین قطعات مختلفی را برای SF90 Stradale ارائه خواهد کرد و 296 GTB در لیست بعدی خواهد بود.