با در نظر گرفتن تمام این موارد، آیا تویوتای دهه 2000 توانسته تصویر محافظهکاری خود را متز،ل کند؟ آیا واقعاً یک بار دیگر شرکتی از علاقه مندان به اتومبیل است؟
استایل و پیشرفتهای GR به خط تولید مدلهای گستردهتر ما نیز راه پیدا کرده است و ارتقاء بصری و پیشرفتهایی را برای رانندگی در داخل و خارج از جاده ارائه میکند.
منصفانه است که بگوییم تویوتا استرالیا تقاضای بازار ما برای محصولات GR را دست کم گرفته است، زیرا یاریس اصلی در ابتدا با قیمت فوق العاده پایین به فروش می رسد (اگر می خواهید آن را بازاریابی هوشمندانه بنامید).
با تولید جریان بی پای، از Camrys، RAV4s و HiLuxes با تمرکز بر حجم بیش از همه، بزرگترین شرکت خودروسازی جهان مترادف با تولید وسایل نقلیه فوق العاده قابل اعتماد اما غیر الهام بخش شد. آه چه احساسی… قابلیت اطمینان.
به سرعت نسل اول تویوتا 86 در سال 2012، سوپرا، و البته GR یاریس – اولین خودروی اسپرت کاملاً خود توسعه یافته تویوتا در سال های بسیار زیاد، دنبال شد.
اگرچه تویوتا در اوا، دهه 1990 و قبل از آن برخی از خودروهای اسپورت نمادین را مهندسی و تولید کرد (سلیکا GT4، چندین نسل از سوپرا و مدل پر شور 2000GT در سال 1967 برای نام بردن چند مورد)، مسلماً روح خود را در دهه 2000 از دست داد.
آقای هانلی گفت: «خودروهای GR ما نشان میدهد که ما شرکتی هستیم که به دنبال آن هستیم تا جذابترین تجربه رانندگی ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنیم.
“معرفی محصولات GR در استرالیا چشم انداز آکیو تویودا را برای زنده ، خودروهای هیجان انگیز و سرگرم کننده مشاهده کرده است.”
بنابراین این سوال باقی می ماند که آیا تویوتا بار دیگر شرکتی متشکل از و برای علاقه مندان به خودرو است؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/gazoo-racing-s،ws-toyota-is-made-up-of-car-enthusiasts
در زمان انتشار، 160 نمونه دیگر از خودرو برای 12 ماه آینده برای بازار ما تضمین شده است، که هنوز برای پاسخگویی به تقاضا کافی نیست. این علاوه بر این است که کرولاهای 500 GR در سال 2023 راهی ما می شوند.
GR یاریس آنقدر محبوب است که تویوتا به طور مداوم برای پاسخگویی به تقاضا تلاش کرده است. این شرکت در اکتبر امسال اعلام کرد که سفارشات تخصیص بعدی GR Yaris را که از 10 نوامبر آغاز شده بود، از سر گرفته است.
همه چیز زم، تغییر کرد که آکیو تویودا ریاست جمهوری را بر عهده گرفت و با V10 Lexus LFA (که مسلماً بهترین خودروی ژاپنی ساخته شده تا کنون) در سال 2011 عرضه شد، شروع شد.
از زمان تصاحب خود، تویودا بخش Gazoo Racing (که قبلاً یک پروژه اسکانک کار در سال 2007 آغاز شده بود) را به داخل خود آورده است و کل بخش عملکرد شرکت اکنون مدل هایی را با نام تجاری GR تولید می کند. روزهای TRD گذشته است.
استثناهایی مانند TRD Aurion و هایلو، که عمدتا توسط استرالیا توسعه یافته اند ذکر شده است.
او گفت: “شرکت ما متشکل از علاقه مندان به خودرو است که در خودروهایی که می فروشیم منع، می شود.”
تویوتا برندی است که در 23 ژوئن 2009، زم، که آکیو تویودا، نوه بنیانگذار این شرکت، ریاست آن را بر عهده گرفت، دوباره متولد شد.
هانلی بر این واقعیت تاکید میکند که تویوتا از سابقهای غنی در موتوراسپرت و خودروهای پرفورمنس، از حضور در فرمول 1 تا موفقیت فعلیاش در مسابقات رالی قهرم، جهان، لذت برده است.
شان هانلی، معاون فروش، بازاریابی و عملیات حق رای دادن تویوتا استرالیا به CarExpert در مراسم رونمایی اخیر محلی گفت: «محصولات Gazoo Racing به نشان دادن میراث غنی تویوتا در موتوراسپورت و توسعه خودروهای اسپورت کمک میکنند و در عین حال یک اثر هالهای برای کل برند ایجاد میکنند. GR کرولا در ملبورن.