همانطور که قبلاً اشاره شد، هیوندای و کیا به ترتیب شروع به استفاده از فناوری مشابه در پالیسید جدید و نیرو کردهاند، در حالی که فورد یکی از اولین برندهای اصلی بود که با مجموعه FordP، Connect خود که اکنون در محدوده وسیعی قرار دارد، وارد بازار شدهاند.
خدمات متصل چیزی است که اخیراً در بخشهای پریمیوم بسیار در دسترس بوده است و بخش بزرگی از تجربه مالکیت تسلا بوده است. آئودی، بیامو و مرسدس بنز همگی انواع مختلفی از خدمات متصل را ارائه میدهند، مانند جگوار لندرور و ولوو.
این بدان م،است که ،س، بخش لو، رده بالای گروه موتور هیوندای، در ارائه عملکردها و خدمات مبتنی بر شبکه در بازار استرالیا با وجود در دسترس بودن در خارج از کشور، پشت سر هیوندای و کیا خواهد بود.
توسعه ای از این مجموعه در بازارهای منتخب موجود است به نام خدمات دیجیتال ،سکه عملکردهای اضافی مانند بهروزرس،های نرمافزار هوایی (OTA)، کلید دیجیتال، پرداخت بیسیم برای پارکینگها و جایگاههای سوخت، و همچنین اتصال خانه هوشمند را ارائه میدهد.
Genesis Connected Services که اساساً معادل خدمات Hyundai Bluelink و Kia Connect اخیراً راهاندازی شده است، مجموعهای از عملکردهای آنلاین و از راه دور را ارائه میکند که توسط یک سیم کارت داخلی تسهیل میشوند.
،س GV60
در مراسم رونمایی رسانه ای استرالیایی برای خودروهای الکتریکی جدید GV60 و G80 الکتریکی شده، نمایندگان شرکت گفتند “ما در حال کار بر روی آن هستیم” اما “نمی توان تاریخ تولید” خودروهای محلی را برای مجهز شدن به سخت افزار مورد نیاز تایید کرد.
را Genesis Connected Services بخش محلی تایید کرده است که مجموعه ای از ویژگی های آنلاین در حال حاضر به استرالیا نمی آیند.